T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?

Data: 2016-06-27 12:38:39
Autor: Kris
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 21:22:39 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
Witam

Ćwiczył ktoś takie przejście? Nie mogę znaleźć nic na stronie t-mobile.

Mam kartę T-Mobile w taryfie Frii z 370zł na koncie (się uzbierało, siedziała w komunikatorze GSM).
Jeśli chciałbym przejść na abonament to środki też przejdą?
W Plusie przy takiej operacji kasa przepadła.

Data: 2016-06-27 22:31:55
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-27 o 21:38, Kris pisze:
[...]

Jak tak to pozostanie pchnąć ją komuś do internetu za stówkę :(

--
Irokez

Data: 2016-06-27 23:32:23
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 22:31:57 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

> W Plusie przy takiej operacji kasa przepadła.

Jak tak to pozostanie pchnąć ją komuś do internetu za stówkę :(
Pakiety do chomikuj czy innych tego typu serwis?w kup płacąc premium sms i pogoń to na allegro. Z 200-250zł odzyskać powinieneś.

Data: 2016-06-29 19:48:48
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-28 o 08:32, Kris pisze:

Pakiety do chomikuj czy innych tego typu serwis?w kup płacąc premium sms i pogoń to na allegro. Z 200-250zł odzyskać powinieneś.

Kod za 5GB gryzonia kosztuje 8,61zł a na aledrogo sprzedają za 1,99.
Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam. Znacznie lepiej.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-06-29 21:45:08
Autor: PlaMa
W dniu 2016-06-29 o 19:48, Irokez pisze:

Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam.
Znacznie lepiej.

Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

Zdrówko.

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2016-06-29 23:13:03
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-29 o 21:45, PlaMa pisze:
W dniu 2016-06-29 o 19:48, Irokez pisze:

Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam.
Znacznie lepiej.

Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

Kurde, będzie że reklama...
Ano przez pośrednika, wpisz w goglarke 'zakupy za sms'
Chwilę to trwa z tego co poczytałem w teście jak to działa, ale lepiej poczekać i coś odzyskać niż ma przepaść.
Timobajlowi dziękuję do końca moich dni za takie wredne uruchamianie na siłę usług i kasowanie za nie. Gorzej jak wyłudzające kasę SMS'y, bo tam trzeba jednak wysłać SMS aby się zapisać na premium, a timobajl sam włącza i trzeba się ekstra wypisywać.

Zdrówko.

pozdrawiam.
PlaMa

--
Irokez

T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?