T-Mobile kończy przygodę z bankiem

Data: 2020-09-04 10:38:12
Autor: lolekanabolek
T-Mobile kończy przygodę z bankiem
Zbliża się koniec umowy pomiędzy Alior Bank SA i T-Mobile Polska SA, operatorem sieci komórkowej,  której efektem był projekt ,,T-Mobile Usługi Bankowe".

Od 29 listopada 2020 r. rachunki T-Mobile będą obsługiwane w Alior Banku.

https://www.t-mobilebankowe.pl/integracja-operacyjna-oddzialu-t-mobile-uslugi-bankowe-z-alior-bankiem

Marcin

Data: 2020-09-04 09:25:56
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 04.09.2020 lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał/a:

Zbliża się koniec umowy pomiędzy Alior Bank SA i T-Mobile Polska SA, operatorem sieci komórkowej,  której efektem był projekt ,,T-Mobile Usługi Bankowe".

Ciekawe, w sumie to OK- jeden login mniej dla kogoś, kto ma
i Ojca, i Synka, jak to się kiedyś określało :-)

Byle tylko oferty nie pogorszyli z okazji integracji- oferta rachunków walutowych chyba była lepsza w TMUB, czy się
mylę?

No i pytanie, kiedy się skończy dobre dla byłych klientów
Meritum przeniesionych do Aliora...

Data: 2020-09-04 02:35:56
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 4 września 2020 11:25:58 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
Dnia 04.09.2020 lolekanabolek napisał/a:

> [...]

Ciekawe, w sumie to OK- jeden login mniej dla kogoś, kto ma
i Ojca, i Synka, jak to się kiedyś określało :-)

Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać, że zrobią to tak "wspaniale" jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.

Byle tylko oferty nie pogorszyli z okazji integracji- oferta rachunków walutowych chyba była lepsza w TMUB, czy się
mylę?

Póki co ma być wszystko prawie tak samo - a jak długo utrzymają to oczywiście jak zawsze wielka niewiadoma.

Ogólnie szkoda, jak zawsze, gdy zmniejsza się konkurencja - istnienie popierdółek hamuje nieco w pazerności największe banki.
Ale może coś drgnie - vida nowa oferta citi konta - choć tu też nie wiadomo, na jak długo będzie ślicznie i pięknie.

Data: 2020-09-04 09:56:45
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 04.09.2020 Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> napisał/a:

Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać, że zrobią to tak "wspaniale" jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.

Czekam, wyrywny nie jestem. Wydaje mi się jednak, że to:

"Jeśli korzystają Państwo obecnie z bankowości Alior Online, to login i hasło do tego systemu pozostaną bez zmian. 29 listopada br. w bankowości Alior Online zobaczą Państwo obok produktów Alior Banku również produkty przeniesione z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe"

oznacza faktycznie jeden login mniej.

Póki co ma być wszystko prawie tak samo - a jak długo utrzymają to oczywiście jak zawsze wielka niewiadoma.

"Prawie" to słowo klucz ;-)

Na przykład "Od 29 listopada br. nie będą Państwo mogli zakładać nowych rachunków oszczędnościowych w walutach obcych."

Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

No i od razu uprzedzają, że cołaski mogą się zmienić:

"Od 29 listopada 2020 r. będą Państwa obowiązywać warunki obsługi produktów i zasady realizacji usług opisane w nowych taryfach opłat i prowizji oraz regulaminach. Informację o zmianach wraz z treścią nowych dokumentów otrzymają Państwo na 2 miesiące przed wejściem zmian w życie (..)".

Data: 2020-09-04 03:13:21
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 4 września 2020 11:56:59 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
Dnia 04.09.2020 Dawid Rutkowski napisał/a:

> [...]

"Jeśli korzystają Państwo obecnie z bankowości Alior Online, to login i hasło do tego systemu pozostaną bez zmian. 29 listopada br. w bankowości Alior Online zobaczą Państwo obok produktów Alior Banku również produkty przeniesione z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe"

A, no to rzeczywiście brzmi pięknie - ale "pięknie mówił i postępował (również) Melkor" zanim zniszczył Drzewa Valinoru i ukradł Silmarile ;>

"Integracje" i "migracje" są różniaste - np. francuz bnp w starym systemie miał tak, że trzeba było osobno ustawiać odbiorców zdefiniowanych dla "profilu indywidualnego" (w którym "widać było" konta indywidualne) i "profilu wspólnego" (w którym "widać było" konta wspólne) - między tymi "profilami" trzeba się było przełączać, dobrze choć, że nie trzeba było się przelogowywać.
A w nowym systemie połączyli te profile - w sumie nic dziwnego, w santander czy inteligo zawsze to było widoczne razem (tak samo jak infolinka deutsche bank była zdziwiona, że w ogóle pytam, czy mogę mieć jednocześnie ROR indywidualny oraz wspólny - przecież to oczywiste - a pytałem, bo w mBąku wtedy nie można było mieć) - rezultat jest taki, że wszystkich odbiorców zdefiniowanych mam na liście podwójnie.
Póki co nie chciało mi się tego czyścić.

> [...]

Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

Jeśli w "dużym" aliorze są płatne, to jak najbardziej.

[...]

Czyli tak jak zawsze.
W sumie np. umowę na KK też mam bezterminową (tzn. niby jest terminowa, ale automatycznie się przedłuża) - ale bank może ją wypowiedzieć bez podania przyczyny z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Banki zwykle szanują prawa klientów z przejmowanej konkurencji, czy też utrzymują dotychczasowe warunki dla obecnych klientów, jeśli pogarszają ofertę - ale zawsze może im coś odbić - jak np. ostatnio citkowi dla citi prioriti.

Data: 2020-09-04 10:00:58
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 04.09.2020 Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał/a:

No i od razu uprzedzają, że cołaski mogą się zmienić:

Poprawka: na razie faktycznie nie planują, poza oczywistymi
wynikającymi z zakończonej współpracy z komórkowcami:

"Które opłaty zostaną zmienione 29 listopada 2020 r.?
W związku z zakończeniem współpracy z operatorem T-Mobile Polska S.A. zniesiemy preferencyjne stawki opłat w przypadku, gdy odbiorcą transakcji jest T-Mobile Polska S.A (..)".

Data: 2020-09-04 17:37:24
Autor: Zbynek Ltd.
Dominik Ałaszewski napisał(a) :

[...]

Albo też poprosić o wydanie nowej karty, jeśli ważność starej wkrótce miała upływać.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-09-04 08:44:16
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 4 września 2020 17:38:12 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Albo też poprosić o wydanie nowej karty, jeśli ważność starej wkrótce miała upływać.

To "duży" alior ma opłaty za odnowienie kart?
Taki santander za odnowienie kredytówek ma, 15zł, łobuz jeden.

Data: 2020-09-04 17:45:52
Autor: Zbynek Ltd.
Dawid Rutkowski napisał(a) :

Albo też poprosić o wydanie nowej karty, jeśli ważność starej wkrótce miała upływać.

To "duży" alior ma opłaty za odnowienie kart?
Taki santander za odnowienie kredytówek ma, 15zł, łobuz jeden.

Nie wiem. Nie wiem nawet czy ma karty walutowe. Chodziło mi o walutową.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-09-04 09:20:44
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 4 września 2020 17:46:40 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Dawid Rutkowski napisał(a) :
> Taki santander za odnowienie kredytówek ma, 15zł, łobuz jeden.

Nie wiem. Nie wiem nawet czy ma karty walutowe. Chodziło mi o walutową.

A, czyli myślisz, że po przejściu do "dużego" aliora nie odnowią Ci karty walutowej byłego T-mobile?
Z zapowiedzi wynika, że odnowią, bo nawet jeśli alior nie ma jakichś usług, które są w t-mobile, to po prostu włączą je do oferty "dużego" aliora jako "wycofane ze sprzedaży" - i póki im nie strzeli do łba "robić porządek" w TOiP, wszystko będzie działać jak dotychczas - czyli innymi słowy kartę walutową Ci odnowią, nawet jak już przejdzie do "dużego" aliora - a z drugiej strony jak poprosisz teraz odnowienie, to jeśli je zlikwidują, to dłuższa data ważności i tak się na nic nie zda.

Data: 2020-09-06 16:51:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-09-04, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Ale nadal obiecują, że kiedyś to scalą. :-)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-09-06 16:58:28
Autor: Kamil Jońca

On 2020-09-04, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja się poddałem i konto w Multi zamknąłem.
KJ

Data: 2020-09-06 10:34:08
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 6 września 2020 17:00:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Wojciech Bancer writes:

> On 2020-09-04, Dawid Rutkowski wrote:
>
> [...]
>
> Ale nadal obiecują, że kiedyś to scalą. :-)

Ja się poddałem i konto w Multi zamknąłem.

Pewnie właśnie w ten sposób chcą "scalić" ;>
Najpierw sami zamkną ci klienci , którzy stracą cierpliwość - a reszcie zamknie bank, jak to zrobili z "finansową oranżadą" :(

Data: 2020-09-06 20:28:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-09-06, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ale nadal obiecują, że kiedyś to scalą. :-)
Ja się poddałem i konto w Multi zamknąłem.

No w sumie mam podobnie. ;)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-09-04 13:00:38
Autor: J.F.
Użytkownik "lolekanabolek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f51fcff$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No no, ciekawe ... plany sie zmienily, czy ktos sie dawno umowil na wspolna promocje ?

J.

T-Mobile kończy przygodę z bankiem