T-Mobile <-> Play udoskonalona sygnalizacja przekier owań

Data: 2012-03-28 15:10:32
Autor: SDD
T-Mobile <-> Play udoskonalona sygnalizacja przekier owań
Witam

Dziś testowałem parę rzeczy i między innymi ustawiłem sobie przekierowanie z numeru stacjonarnego T-Mobile na Play i jakież było moje zdziwienie, kiedy na ekranie telefonu w Play zobaczyłem, oprócz numeru dzwoniącego (co nie dziwi), informacji, że połączenie jest przekierowane (też nie dziwi) także informację *od kogo* (z jakiego numeru) połączenie zostało przekierowane!

Toż to już zachód niemalże...
Żeby jeszcze tylko COLPa włączyli na komórkach, to by był gites...

Pozdrawiam
SDD

T-Mobile <-> Play udoskonalona sygnalizacja przekier owań