T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.

Data: 2013-03-11 18:17:02
Autor: ...:::WISKOLER:::...
T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Radek D
naskrobał(a):

Tak mnie ciekawi - bo jak na razie nie podpisałem przedłużenia umowy
(a konsultantka dała mi do zrozumienia, że sprawa może się ciągnąć i kilka tygodni) - na jakiej podstawie w weekend zmienili mi taryfę na nową i aktywowali nowe usługi ?

Ustnie wyraziłeś zgodę na zmiznę taryfy to i zmienili, a że nie podpisałeś
nowej umowy to powinni zmienić taryfę na poprzednią. Nie wiem tylko ile
mają na to czasu.
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz gnał swoim 600-konnym Mercedesem do Berlina.
Obok niego pędzili ss-mani na motocyklach.
 - Paparazzi - pomyślał Stirlitz.

T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.