T-Mobile także mnie kocha!!!

Data: 2016-11-28 11:39:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile także mnie kocha!!!
Nie tylko OsMand mnie kocha. T-Mobile -- także.
Otrzymałem SMS zapewniający mnie o miłości.
Wreszcie wszelkie rozmowy za darmo a dodatkowo
net -- także za darmo. Wszystko to w ramach
bonusu rejestracyjnego. Należy jedynie wysłać
(rzecz jasna -- za darmo) SMS o ustalonej treści
i (również zupełnie za darmo, bez ponoszenia
kosztów przelewu) doładować konto kwotą 25 pln...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-11-28 16:06:57
Autor: J.F.
T-Mobile także mnie kocha!!!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o1h2q4$m43$2@node2.news.atman.pl...
[...]

A to jest dla aktualnych klientow, czy tylko dla nowych, co to przy okazji rejestracji wyraza ochote zmiany operatora ?

J.

Data: 2016-11-30 01:52:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile także mnie kocha!!!

"J.F." 583c4813$0$5155$65785112@news.neostrada.pl

A to jest dla aktualnych klientow, czy tylko dla nowych, co
to przy okazji rejestracji wyraza ochote zmiany operatora ?

Nie wiem -- rejestrowałem starter, który otrzymałem
przy kupnie Asusa Maxa. Numer jest już w Orange.

Jutro idę na Pocztę z numerkiem Virgin.
Mam jeszcze nietknięte 2 Play i 4 Virgin.
I aktualnie 6 chodzących.
Oraz 1 zarejestrowany w Virgin, lecz leżący odłogiem.
Ponadto 1 spodziewam się. :)
Porządkuję wszystko...
Chcę kupić tablet z dwiema SIMkami i LTE.

-=-

W ostatnich dniach ;) wrześniu 2002 roku, po jakimś qrsie opowiadającym
o świetlanej ;) przyszłości DSL i obejrzeniu z bliska ;) komórkowych
masztów, uznałem, że czas drucianego internetu dobiega końca na rzecz
komórek...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-11-30 13:27:14
Autor: J.F.
T-Mobile także mnie kocha!!!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o1l7ss$98e$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A dostal ktos SMS przypominajacego o obowiazku rejestracji ?
Bo ja od VM dostalem ... teraz, przez poprzednie miesiace im sie nie spieszylo :-)

Bo to jest bardzo madre, zeby wlasny klient nie zarejestrowal numeru - wtedy mozna odrzucic przeniesienie, bo sie dane nie zgadzaja :-)

J.

Data: 2016-12-01 02:20:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile także mnie kocha!!!

"J.F." 583ec5a4$0$5150$65785112@news.neostrada.pl

A dostal ktos SMS przypominajacego o obowiazku rejestracji ?

Nie mogłem uruchomić starterów:

 - Virgin
 - T-Mobile
 - Play

bez wcześniejszej rejestracji.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-01 12:44:55
Autor: J.F.
T-Mobile także mnie kocha!!!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o1nuhq$cvh$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Takie prawo od pewnego czasu, nie dziwne, ze przestrzegaja.

Mowimy o starszym telefonie, ktorego mozna ciagle uzywac bez rejestracji ... kiedy dostaliscie przypomnienie, ze ciagle niezarejestrowany ?

Mama w Orange dostala dosc dawno, pobiegla do salonu, choc jej mowie ze nie trzeba, bo obiecali nagrody, a tam "pani numer juz jest zarejestrowany".

A ja na kilka nie dostalem, ale moze gdzies sie zapodzial, to rzadko uzywane numery.

Jeden operator wyslal, ze mozna zarejestrowac przy pomocy potwierdzenia z innego, zarejestrowanego numeru.

No i nie wiem - oni chcieli rejestrowac, czy chcieli klientow przejac ?

Bo teraz co innego, coraz blizej termin, a oni jednak chca klientow utrzymac.

J.

Data: 2016-11-29 12:44:17
Autor: Ich brauche Informationen, eine Meinung bilde ich mir selbst!
T-MONGObile sra ...
Eneuel Wrote:

Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

--
?

T-Mobile także mnie kocha!!!