T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?

Data: 2012-08-10 07:24:12
Autor:
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
Witam

Prosze o jakieś oświecenie bo chyba po urlopie nie jestem w temacie

Mam numer w Tak-Taku no i ostatnio jakies jaja się dzieją na moim koncie

otóż po każdorazowym sprawdzeniu stanu konta krótkim kodem *101# zabiera mi z
konta 3 grosze

co to za opłata? co to za zdzierstwo? o co tu chodzi?

Data: 2012-08-10 07:42:08
Autor:
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
ale sukin...yny a w billingu tej oplaty niepokazują

dlaczego ta t-mobile jest taka pazerna wynosze sie od nich

Data: 2012-08-10 09:30:49
Autor: zly
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
Dnia Fri, 10 Aug 2012 07:24:12 +0000 (UTC), sylwia313.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

otóż po każdorazowym sprawdzeniu stanu konta krótkim kodem *101# zabiera mi z
konta 3 grosze

Opłata za sprawdzenie konta :)
--
marcin

Data: 2012-08-10 07:39:21
Autor:
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?

od kiedy ona w ogóle istnieje?

kiedy ją wprowadzili ; cichcem?

Data: 2012-08-10 09:59:56
Autor: zly
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?

http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2012/26/4-grosze-za-sprawdzenie-stanu-konta-w-t-mobile-to-juz-koniec-fajnych-ofert-na-karte.aspx
--
marcin

Data: 2012-08-10 12:21:53
Autor: J.F.
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
Dnia Fri, 10 Aug 2012 07:39:21 +0000 (UTC), sylwia313@gazeta.SKASUJ-TO.pl
od kiedy ona w ogóle istnieje?

Swieza sprawa, nie wiem czy nie od 1.08.

kiedy ją wprowadzili ; cichcem?

Nie dostalas zadnego powiadomienia ? SMS, mms, email ?

W mixie to listownie powiadamiali, tu na grupie bylo glosno o tym, na ich
stronie nie ukrywali.

P.S. czy tylko ja dzis nic nie widze w ich ofercie "na karte"

J.

Data: 2012-08-10 20:12:08
Autor: dizel
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?

napisał(a):

otóż po każdorazowym sprawdzeniu stanu konta krótkim kodem *101# zabiera mi z
konta 3 grosze

Opłata za sprawdzenie konta :)

Kurde mam testowy numer heyah ze stronki od nich zamówiony i sprawdzam
od wczoraj stan konta specjalnie i nic mi nie pobiera jak na razie,
jak oni tą kasę biorą bezpośredniu po sprawdzeniu czy za jakiś czas
jak się nazbiera?

Pozdrawiam

Data: 2012-08-10 11:28:42
Autor: kowtow
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
No to Stary załapałeś od dwóch miesięcy o tym trąbią
Jak byś czytał grupę to byś wiedział
Ja też bym sie wyniósł ale co robić jak mam skarbonkę i 250 zł na koncie

Data: 2012-08-10 12:15:17
Autor: Chris
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
kowtow nabazgrał(a):

No to Stary załapałeś od dwóch miesięcy o tym trąbią
Jak byś czytał grupę to byś wiedział

Nie widzisz że to prowokacja trolla :)

Ja też bym sie wyniósł ale co robić jak mam skarbonkę i 250 zł na koncie

A mnie to wali, 3gr. to nie majątek a za free zawsze przez neta można sprawdzić.

Data: 2012-08-10 12:26:16
Autor: jgor5
Chris <spam@spam.net> napisał(a):

A mnie to wali, 3gr. to nie majątek a za free zawsze przez neta można sprawdzić.

Okazuje się, że jednak nie zawsze można przez neta sprawdzić. Dzisiaj nie otrzymuję w ogóle hasła jednorazowego do zalogowania się do iBOA. Może to kolejna "sztuczka" T-mobile ?

Data: 2012-08-10 15:03:19
Autor: Chris
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
 jgor5 nabazgrał(a):

[...]

Pierdolisz waść .. właśnie się zalogowałem w celach testowych.

Data: 2012-08-10 16:22:27
Autor: jgor5
> [...]

> kolejna "sztuczka" T-mobile ?

Pierdolisz waść .. właśnie się zalogowałem w celach testowych.

A jak w celach testowych po godzinie 14:30 to proszę bardzo, a próbowałeś może w jakichkolwiek celach dzisiaj przed tą godziną? Oczywiście pytanie retoryczne, na które nie oczekuję odpowiedzi, może da ci coś do myślenia ;-)

Data: 2012-08-10 18:40:11
Autor: John Kołalsky
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net>

[...]

Puknij się w głowę. Połączenie z internetem u tego operatora na pewno drożej wyjdzie niż 3gr.

Data: 2012-08-13 09:52:28
Autor: Chris
T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
John Kołalsky nabazgrał(a):

[...]

Ze stacjonarnego kompa w domu przy stałym łączu ? nie wiedziałęm że są opłaty za transfer :)

Data: 2012-08-13 19:21:24
Autor: John Kołalsky
[...]

Aaa zamiast 3gr abonament na drugi internet ? -> To samo

Data: 2012-08-14 12:53:51
Autor: J.F
Użytkownik "John Kołalsky"  napisał w wiadomości
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net>
A mnie to wali, 3gr. to nie majątek a za free zawsze przez neta można sprawdzić.

Puknij się w głowę. Połączenie z internetem u tego operatora na pewno drożej wyjdzie niż 3gr.

Zalezy - w abonamencie transmisja danych z m.iboa.pl bezplatne.
Nie wiem jak w prepaidach - moze podobnie.

Ciekaw jestem swoja droga o co im chodzi - promocja strony www ? Promocja smartfonow ?

J.

T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?