T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery

Data: 2011-08-03 11:14:45
Autor: Q
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery

Loteria SMS "Czy stałeś się dzisiaj Milionerem" będzie kosztować PTC, operatora sieci T-Mobile (poprzednio Era), 5 mln zł, zdecydował Urząd Komunikacji Elektronicznej - informuje "Gazeta Wyborcza".
[...]
Na podstawie skarg reklamom SMS-owym postawiono zarzuty nadużywania zaufania i braku doświadczenia lub wiedzy odbiorców, a w konsekwencji - wprowadzania ich w błąd. PTC ukarano, bo bez zgody klientów wciągnął ich do kosztownej gry. Każdy z 2 milionów jej uczestników płacił prawie 5 zł dziennie, często nie wiedząc, że bierze w niej udział.
"Ze skarg, jakie do nas dotarły, wynika też, że operator wykorzystał automatyczny system obdzwaniający klientów. Połączenie inicjowało udział w loterii" - mówi rzecznik UKE Piotr Dziubak. Jak dodaje, użycie takiego systemu wymaga zgody abonenta, a tych, według klientów, nie było.

http://www.telix.pl/artykul/t-mobile-zaplaci-5-mln-kary-za-loterie-sms-ery-3,42532.html

PS
Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?
:)

Data: 2011-08-03 10:38:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):

Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

tak jak sobie odbijają już miliony zapłacone przez lata prawnikom - w
cenach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-08-03 20:20:44
Autor: Hirosaki Nagashima
W dniu 2011-08-03 11:38, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):

Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

tak jak sobie odbijają już miliony zapłacone przez lata prawnikom - w
cenach.

nie wiem dlaczego ludzie korzystają z takiej sieci jak t-mobile, orange, plus? Przecież są tańsze i porównywalne z jakością usług inne..

Data: 2011-08-03 20:51:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Hirosaki Nagashima" <koguciro_kuroda@banzai.pl> napisał w wiadomości news:j1c3ig$ea2$1mx1.internetia.pl...
[...]

z tmobile rezygnuje nic nie daje sensownego i malo kto ze znajomych ja ma, numer przeniosę do playa, ktorego nie trzeba dokarmiac

drugi numer mam w orange, sporo znajomych ma, da się robic przelew sms, kazde doladowanie to dodatkowo skarbonka, srodki promocyjne, hiper odnowa - tylko czemu wszystko w oddzielnych smsach ;(

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-08-04 15:50:17
Autor: Amir
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery

z tmobile rezygnuje nic nie daje sensownego i malo kto ze znajomych ja ma, numer przeniosę do playa, ktorego nie trzeba dokarmiac

po 10 latach uciekłem z Era w lutym.
Ni byli w stanie dać nawet podobnej oferty jak play

Data: 2011-08-03 10:47:57
Autor: G Nowak
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
http://www.telix.pl/artykul/t-mobile-zaplaci-5-mln-kary-za-loterie-sms-ery-3,42532.html

PS
Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

Moze zamiast walic w chuja i okradac zaczna sprzedawac uslugi telekomunikacyjne, tak jak to robia w innych krajach pod tym samym szyldem.

--
Pozdr

Data: 2011-08-03 22:44:21
Autor: Paweł Gąska
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
Witam,

W odpowiedzi na maila od G Nowak
z dnia: 2011-08-03 11:47:
[...]

Ale po co? Zarobili nam tym przekręcie nawet wliczając karę i koszty prawników. :D
Najlepsze jest to, że tego co zaje...ukradli od ludzi wcale im nie oddadzą, tylko zapłacą "podatek" od kradzieży. Czyli Państwo wzięło sobie "działkę" od przekrętu ERY... pogratulować rozwiązania. :D

Teraz kolejny OP policzy sobie ile musi ukraść klientom, żeby opłacała mu się kara 5mln w kosztach i lecimy z kolejną "loterią".

Dlaczego to nie jest utrata zysków z tego przekrętu + nawiązka x10 (a co tam ;]) + zwrot kosztów wszystkim okradzionym oraz nawiązka typu przez rok dzwonisz za darmo?... Wtedy nikt takich numerów by nie robił, bo by się nie opłacało. ;P

Paweł

Data: 2011-08-04 00:28:59
Autor: J.F.
Dnia Wed, 03 Aug 2011 22:44:21 +0200, Paweł Gąska napisał(a):
Najlepsze jest to, że tego co zaje...ukradli od ludzi wcale im nie oddadzą, tylko zapłacą "podatek" od kradzieży. Czyli Państwo wzięło sobie "działkę" od przekrętu ERY... pogratulować rozwiązania. :D

Trzy dzialki, albo i wiecej, bp tych wszystkich podatkow  nie zlicze
Teraz kolejny OP policzy sobie ile musi ukraść klientom, żeby opłacała mu się kara 5mln w kosztach i lecimy z kolejną "loterią".

Inni opi juz to mieli. I to IMO nie z panstwowego nadania, tylko z powodu
pazernosci takich firemek od szemranych loterii.

[...]

Problem w tym ze Era w zasadzie wyraznie napisala ze zgloszenie bedzie
kosztowac 4.88zl dziennie. wiec w zasadzie za co kara ? J.

Data: 2011-08-04 00:22:59
Autor: G Nowak
[...]

No tak, ale chyba nie o to chodzi w biznesie. Rownie dobrze moglbym reklamowac swoje uslugi jako salon spa a zwabionego klienta walic w morde w celu zabrania potfela. Poza tym TMo ma wszystko strasznie drogo i cyrografy na okres polowy zycia ;) Nie zamierzam rozstawac sie z moim TMo UK, ale ten polski to jakis dziwny twor.

--
Pozdr

Data: 2011-08-04 14:10:06
Autor: z
J.F. pisze:

Problem w tym ze Era w zasadzie wyraznie napisala ze zgloszenie bedzie
kosztowac 4.88zl dziennie. wiec w zasadzie za co kara ?

"Art. 286 Kodeksu Karnego
§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
"

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nieuczciwy-taksowkarz-z-krakowa-uslyszal-wyrok,nId,345344

Data: 2011-08-06 10:07:09
Autor: J.F.
Dnia Thu, 04 Aug 2011 14:10:06 +0200, z napisał(a):
J.F. pisze:
[...]

Tylko ze to bardzo obosieczny arykul.
Totolotka zamknac ? MediaMarkt tez ? Tam sa myszki po 200zl.
Ubezpieczycieli polowe ?
Mercedesa zakazac ? wszystkich sprzedawcow samochodow zamknac ?
Organizatora wycieczek do Egiptu za kratki ?
Banki ? O, ci to zasluzenie :-)

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nieuczciwy-taksowkarz-z-krakowa-uslyszal-wyrok,nId,345344

z tym ze odszukaj inne artykuly - czy ten cennik na pewno ukryty, czy
wlasnie doskonale widoczny. Tak to juz niestety jest - wysiada czlowiek na dworcu, wsiada do taksowki i
cennika nie czyta. Ani nie zwraca uwagi ze to "wypozyczalnia limuzyn
slubnych TAKI", 200zl za kazda rozpoczeta godzine :-)

J.

Data: 2011-08-06 19:19:05
Autor: z
J.F. pisze:
[...]

Artykuł dość szeroko napisany. Może i za szeroko ale taki obowiązuje.
Moim zdaniem stosowanie tego artykułu byłoby lepsze mimo wszystko.
Dla cinkciarzy i oszustów straszne ale dla normalnych ludzi wcale.

z tym ze odszukaj inne artykuly - czy ten cennik na pewno ukryty, czy
wlasnie doskonale widoczny.
Nie ukryty tylko widoczny. Drobnym druczkiem tak jak w umowie bankowej. W każdym razie wszystko zgodnie z przepisami. Tak jak w banku :-)
Różnica jest tylko taka że banku nikt się nie odważy ruszyć. :-(

Data: 2011-08-07 14:53:02
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Aug 2011 19:19:05 +0200, z napisał(a):
J.F. pisze:
[...]

Cinkciarzy czyli niezarejestrownych wymieniaczy walut ? Oni akurat najmniej pod to podlegaja

ale dla normalnych ludzi wcale.

No chyba ze pracuje w MM, PZU itp.

[...]

Otoz to wlasnie :-)
Choc w sumie jak najbardziej popieram ukaranie takiego naciagacza, bedzie
sie w kraju zylo lepiej :-)

Tylko wcale nie jestem pewnien czy drobnym drukiem mial to napisane.

J.

Data: 2011-08-07 15:07:30
Autor: niusy.pl
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Choc w sumie jak najbardziej popieram ukaranie takiego naciagacza, bedzie
sie w kraju zylo lepiej :-)

Czy ja wiem ... jak nie będzie różnych cen taksówek to nie będzie taksówek z klimą. Kwestia oznakowania raczej. Prowadzisz usługi transportowe jakie bądź to musisz oznaczyć kategorię cenową i usługową. Ten wyrok tego nie wprowadzi.

Data: 2011-08-07 16:34:23
Autor: J.F.
Dnia Sun, 7 Aug 2011 15:07:30 +0200, niusy.pl napisał(a):
[...]

Dlatego druga polowa mnie sie troche buntuje przeciwko dyktowaniu cen, czy
to taksowkom, czy operatorom czy mnie.

Kwestia oznakowania raczej. Prowadzisz usługi transportowe jakie bądź to musisz oznaczyć kategorię cenową i usługową. Ten wyrok tego nie wprowadzi.

Ale jak sobie pomysle ze moglbym do takiej taxi wsiasc .. to mysle tez ze
dobrze iz ukarali :-)

J.

Data: 2011-08-08 16:48:39
Autor: niusy.pl
[...]

Bo nie chodzi o dyktowanie cen tylko o uczciwe zasady.

[...]

A ja wsiadłem do takiej :-) i jestem za oznakowaniem tylko

Data: 2011-08-08 11:24:44
Autor: z
J.F. pisze:

Tylko wcale nie jestem pewnien czy drobnym drukiem mial to napisane.

Stała wielka tablica:
"To nie jest postój
TAXI
cena za kilometr ..."

Miał wszystko opisane, napisane, informacja klientowi podana również na samochodzie. Nigdzie nie jest napisane jaką czcionką ma być czy na której stronie umowy bankowej. Mucha nie siada. ;-)
Jak można sądzić drobnego przedsiębiorcę który jest dźwignią gospodarki.. ;-)

Data: 2011-08-07 19:39:44
Autor: TGor
On 2011-08-06 10:07, J.F. wrote:

MediaMarkt tez ? Tam sa myszki po 200zl.

Tylko, jeżeli wychodząc z MM ochroniarz powie: "Ale ale - proszę zapłacić za myszkę. Wchodząc do sklepu zgodził pan się na jej zakup. Proszę - przed wejściem jest napisane."
;-)

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-08-07 20:17:55
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Aug 2011 19:39:44 +0200, TGor napisał(a):
On 2011-08-06 10:07, J.F. wrote:
[...]

Nie, ja o przypadku gdy te myszke mozna kupic w innym sklepie za 100zl.

No przeciez doprowadzili mnie do niekorzystnego rozporzadzenia majatkiem.

I jeszcze wysoka cena sugerowali ze to najlepszy towar, a tymczasem to
zwykla myszka made in czajna :-)

J.

Data: 2011-08-03 11:48:45
Autor: J.F.
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):
Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

Juz sobie odbili - przeciez wplywalo im 10 baniek dziennie :-)

A w ogole 5 baniek to jest nic. 30gr na klienta.

Ciekawe ilu klientow ich to kosztowalo, bo 2 mln wscieklych to juz jest cos
:-)

J.

Data: 2011-08-04 15:41:44
Autor: Marcin Wasilewski

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9n55ytoee6qf$.1kqr0xg4lv4$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):

Ciekawe ilu klientow ich to kosztowalo, bo 2 mln wscieklych to juz jest cos
:-)

    A teraz wściekli klienci powinni pozwać grupowo erę. Wygrana praktycznie w kieszeni.

Data: 2011-08-06 09:55:43
Autor: J.F.
Dnia Thu, 4 Aug 2011 15:41:44 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
[...]

Moze przed sadem konsumenckim.
Bo przed normalnym sadem to rzekl bym ze przegrana w kieszeni, ale gdzie
znalezc normalny sad.

nie czyta sie regulaminow, nie czyta sie sms do konca, a potem wielkie
pretensje ..

Kiedys cytowalem co Era wysylala, na koncu jak byk " ... 4.88 dziennie".

Orange powinien zaplacic z 50mln. Oni sie ogranczyli do "wyslij sms o
tresci ... na numer ... Czeka cie niespodzianka".

J.

Data: 2011-08-09 15:10:55
Autor: Paweł Gąska
T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2011-08-06 09:55:
Orange powinien zaplacic z 50mln. Oni sie ogranczyli do "wyslij sms o
tresci ... na numer ... Czeka cie niespodzianka".
co chcesz, czekała... na rachunku :D

Paweł

T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery