T-Mobile zdech³o?

Data: 2011-12-19 10:39:38
Autor: Tomaszek
T-Mobile zdech³o?
Wszystko na T-Mobile le¿y. Nie mo¿na wykonywaæ po³±czeñ g³osowych. komunikat na telefonie: "sieæ chwilowo zajêta". Warszawa. Nie dzia³aj± równie¿ przychodz±ce. Te¿ tak macie?

Data: 2011-12-19 10:49:19
Autor: Maciej Bêbenek
T-Mobile zdech³o?
W dniu 2011-12-19 10:39, Tomaszek pisze:
Wszystko na T-Mobile le¿y. Nie mo¿na wykonywaæ po³±czeñ g³osowych.
komunikat na telefonie: "sieæ chwilowo zajêta". Warszawa. Nie dzia³aj±
równie¿ przychodz±ce. Te¿ tak macie?

Nie - Wola/al. Solidarno¶ci wszystko dzia³a

Data: 2011-12-19 10:50:32
Autor: JoteR
T-Mobile zdech³o?
"Tomaszek" napisa³:

Wszystko na T-Mobile le¿y. Nie mo¿na wykonywaæ po³±czeñ g³osowych. komunikat na telefonie: "sieæ chwilowo zajêta". Warszawa. Nie dzia³aj± równie¿ przychodz±ce. Te¿ tak macie?

Nie, my¶my ju¿ dawno stamt±d uciekli¶my. W sensie z Ery, nie z Warszawy.

JoteR

Data: 2011-12-19 11:05:35
Autor: J.F
T-Mobile zdech³o?
U¿ytkownik "JoteR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
"Tomaszek" napisa³:
[...]

Nie ucieklismy, bo wszyskie sieci miewaja awarie.
A Era we wroclawiu dziala :-)

J.

Data: 2011-12-19 11:18:19
Autor: JoteR
T-Mobile zdech³o?
"J.F" napisa³:

Nie ucieklismy, bo wszyskie sieci miewaja awarie.

W³a¶nie dlatego uciekli¶my, ¿egy w razie draki móc prze³±czaæ siê na inne nadajniki - a to na Plusa, a to (od niedawna) na Orange... ;->

JoteR

Data: 2011-12-21 10:28:16
Autor: J.F
T-Mobile zdech³o?
U¿ytkownik "JoteR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4eef0f73$0$1445$65785112@news.neostrada.pl...
"J.F" napisa³:
Nie ucieklismy, bo wszyskie sieci miewaja awarie.

W³a¶nie dlatego uciekli¶my, ¿egy w razie draki móc prze³±czaæ siê na inne nadajniki - a to na Plusa, a to (od niedawna) na Orange... ;->

A i tak sie okaze ze padl ten jeden element od ktorego zalezy ze dziala we wszystkich sieciach :-)

Albo nadajniki plusa dzialaja, ale telefon upierdliwie wybiera orange :-)

J.

Data: 2011-12-19 11:30:41
Autor: Maciej Muran
T-Mobile zdech³o?
U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³

Nie ucieklismy, bo wszyskie sieci miewaja awarie.

Ale nie we wszystkich sieciach takie "awarie" trwaj± 2 lata... Dlatego uciekli¶my :P
--
M.

Data: 2011-12-19 10:53:39
Autor: Maciej Muran
T-Mobile zdech³o?
U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jcn0on$62e$1node2.news.atman.pl...
Wszystko na T-Mobile le¿y. Nie mo¿na wykonywaæ po³±czeñ g³osowych. komunikat na telefonie: "sieæ chwilowo zajêta". Warszawa. Nie dzia³aj± równie¿ przychodz±ce. Te¿ tak macie?

Ja siê w³a¶nie dodzwoni³em (bez problemu) do kolegi w Erze, który nie mog±c siê do mnie dobiæ wys³a³ esa "nie mogê siê do ciebie dodzwoniæ".
To chyba bêdzie to. Znaczy siê - na Zachodzie bez zmian ;)

--
M.

Data: 2011-12-19 10:57:23
Autor: Tomaszek
T-Mobile zdech³o?
W dniu 2011-12-19 10:53, Maciej Muran pisze:
Ja siê w³a¶nie dodzwoni³em (bez problemu) do kolegi w Erze, który nie
mog±c siê do mnie dobiæ wys³a³ esa "nie mogê siê do ciebie dodzwoniæ".
To chyba bêdzie to. Znaczy siê - na Zachodzie bez zmian ;)

Pewnie tak, dziêki.

Data: 2011-12-19 10:56:10
Autor: jgor5
T-Mobile zdech³o?
Na pó³nocy (Karwia) te¿ nie dzia³a³o, w³aczyli dopiero o 11:50 :-(

Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³(a):

Data: 2011-12-19 16:14:30
Autor: Tomaszek
T-Mobile zdech³o?
W dniu 2011-12-19 11:56,  jgor5 pisze:
Na pó³nocy (Karwia) te¿ nie dzia³a³o, w³aczyli dopiero o 11:50 :-(

U mnie ok. 12-tej sprawa zaczê³a wracaæ do normy tzn. ju¿ da³o siê jakie¶ po³±czenia wykonywaæ. Teraz jest ju¿ ok.

Data: 2011-12-19 12:07:57
Autor: gupek
T-Mobile zdech³o?
W dniu 2011-12-19 10:39, Tomaszek pisze:
Wszystko na T-Mobile le¿y. Nie mo¿na wykonywaæ po³±czeñ g³osowych.
komunikat na telefonie: "sieæ chwilowo zajêta". Warszawa. Nie dzia³aj±
równie¿ przychodz±ce. Te¿ tak macie?

ja nie moge wyslac zadnego maila za posrednictwem t-mobile (skrzynka pocztowa eranet lezy), w druga strone tez nie przechodzi pewnie)

Data: 2011-12-19 15:33:08
Autor: Pawe³ G±ska
T-Mobile zdech³o?
Witam,

Choroba w tytule pytanie, a ja ju¿ mia³em nadziejê, ¿e twierdzenie. ;P

W odpowiedzi na maila od Tomaszek
z dnia: 2011-12-19 10:39:
Wszystko na T-Mobile le¿y. Nie mo¿na wykonywaæ po³±czeñ g³osowych.
komunikat na telefonie: "sieæ chwilowo zajêta". Warszawa. Nie dzia³aj±
równie¿ przychodz±ce. Te¿ tak macie?

Pawe³

Data: 2011-12-19 18:51:47
Autor: vari
T-Mobile zdech³o?
Zdech³o cholera jasna.
Ale sieæ widoczna wiêc i alarmowy 112 nie dzia³a³ (aparat widzi swoj± sieæ i przez ni± próbuje wywo³aæ 112).
Ani wychodz±ce ani przychodz±ce...
Nie wiem jak w  3G ale ja nie mam aparatu 3G.
Warszawa Bielany.
Co¶ zaczê³o dzia³aæ oko³o 14.
vari

Data: 2011-12-20 00:01:09
Autor: Animka
T-Mobile zdechło?
W dniu 2011-12-19 10:39, Tomaszek pisze:
Wszystko na T-Mobile leży. Nie można wykonywać połączeń głosowych.
komunikat na telefonie: "sieć chwilowo zajęta". Warszawa. Nie działają
również przychodzące. Też tak macie?

Haha
"Era zniknęła, weszło T-Mobile. Co z umowami klientów?
T-Mobile zapewnia, że dotychczasowi klienci Ery nie odczują żadnych negatywnych zmian, ich usługi będą świadczone bez zakłóceń."
http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/380615,Era-zniknela-weszlo-TMobile-Co-z-umowami-klientow

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-20 06:28:26
Autor: J.F.
T-Mobile zdechło?
Dnia Tue, 20 Dec 2011 00:01:09 +0100, Animka napisa³(a):
[...]
"Era zniknê³a, wesz³o T-Mobile. Co z umowami klientów?
T-Mobile zapewnia, ¿e dotychczasowi klienci Ery nie odczuj± ¿adnych negatywnych zmian, ich us³ugi bêd± ¶wiadczone bez zak³óceñ."
http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/380615,Era-zniknela-weszlo-TMobile-Co-z-umowami-klientow

Oj Animko, nie mac :-)

Umowy podpisane z PTC obowiazywaly nadal, nawet jak sie zmienily kolory
firmowe, reklamowana marka, i napis na wyswietlaczu.
Ba, obowiazywaly nadal jak PTC sp. z o.o. zamienilo sie na PTC S.A., choc
to juz nie takie proste. A T-mobile tam juz rzadzil od lat, wiec nic sie nie zmienilo. Ot, mala
awaria, jakich pelno w skomplikowanej technice.

J.

Data: 2011-12-20 14:23:52
Autor: Tomaszek
T-Mobile zdech³o?
W dniu 2011-12-20 06:28, J.F. pisze:
[...]

¯e Tobie siê chcia³o co¶ tej babie t³umaczyæ to ja Ciê podziwiam.

Data: 2011-12-21 04:18:13
Autor: Animka
T-Mobile zdechło?
W dniu 2011-12-20 14:23, Tomaszek pisze:
[...]

Że Tobie się chciało coś tej babie tłumaczyć to ja Cię podziwiam.

Nie wszystkie chłopy się toba zachwycają i będa tylko tobie odpisywali.

animka

Data: 2011-12-21 14:37:43
Autor: Tomaszek
T-Mobile zdech³o?
W dniu 2011-12-21 04:18, Animka pisze:
[...]

Spaæ nie mo¿esz? Ch³opa nie ma w domu? 4:18?

Data: 2011-12-21 20:48:51
Autor: Animka
T-Mobile zdechło?
W dniu 2011-12-21 14:37, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-12-21 04:18, Animka pisze:
[...]

Spać nie możesz? Chłopa nie ma w domu? 4:18?

A co Ciebie to tak interesuje? Wolnoć Tomku w swoim domku :-)

animka