T-Mobile znowu awaria ??

Data: 2012-02-17 09:14:57
Autor: Chris
T-Mobile znowu awaria ??
Mam połączenie z siecią ale 3G już nie działa i nie mam żadnej transmisji danych (kilka telefonów w firmie)

Lokalizjacja: okolice Piaseczna, bliżej Wawy

Data: 2012-02-17 10:29:05
Autor: Iksinski
T-Mobile znowu awaria ??

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhl2a2$kkh$1inews.gazeta.pl...
Mam połączenie z siecią ale 3G już nie działa i nie mam żadnej transmisji danych (kilka telefonów w firmie)

Lokalizjacja: okolice Piaseczna, bliżej Wawy

Awaria. BOA twierdzi, że wie i pracuje nad usunięciem.

Data: 2012-02-17 10:52:52
Autor: Chris
T-Mobile znowu awaria ??
Iksinski nabazgrał(a):

[...]

THX

Data: 2012-02-17 01:57:40
Autor: patryk przydatek
T-Mobile znowu awaria ??
W mazowieckim już się można połączyć z siecią 3g, ta krótka awaria
została zażegnana.

Data: 2012-02-17 11:11:57
Autor: Chris
T-Mobile znowu awaria ??
patryk przydatek nabazgrał(a):

W mazowieckim już się można połączyć z siecią 3g, ta krótka awaria
została zażegnana.

Krótka,  parę godzin :) ale działa obecnie :)

Data: 2012-02-17 21:05:54
Autor: Grzexs
T-Mobile znowu awaria ??
W mazowieckim już się można połączyć z siecią 3g, ta krótka awaria
została zażegnana.

Krótka, parę godzin :) ale działa obecnie :)

W Białej Podlaskiej też nie działało z rańca ;)

--
Grzexs

Data: 2012-02-18 11:31:12
Autor: jerzu
T-Mobile znowu awaria ??
On Fri, 17 Feb 2012 21:05:54 +0100, Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl>
wrote:

W Białej Podlaskiej też nie działało z rańca ;)

Nie działało od Warszawy do Krakowa :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

T-Mobile znowu awaria ??