T-euro upadnie

Data: 2011-09-17 20:59:56
Autor: u2
T-euro upadnie
... bedzie kolejna wojna swiatowa :

http://www.fakt.pl/Jackowski-przewidzial-japonski-horror-i-o-Boze-,artykuly,98802,1.html

Będzie kolejne trzęsienie

Tyle że nie Japonii, ale też w Azji i zginą w nim tysiące ludzii.

Euro upadnie

Euro straci na wartości.

Czeka nas krach

Za 2-3 miesiące czeka nas krach na giełdach. Nadejdzie totalna drożyzna.

Kaczyński będzie szefem rządu

PO przegra wybory. Rządzić będzie koalicja SLD z PiS i premierem
Jarosławem Kaczyńskim.

I najgorsze... czeka nas wojna światowa!

Jeszcze w tym roku wybuchnie wojna na tle wpływów ekonomicznych. Czy
chodzi o Libię?

Data: 2011-09-17 21:03:28
Autor: Marek Czaplicki
T-euro upadnie
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 20:59:

.. bedzie kolejna wojna swiatowa :
Kaczyński będzie szefem rządu
I najgorsze... czeka nas wojna światowa!
PO przegra wybory. Rządzić będzie koalicja SLD z PiS i premierem
Jarosławem Kaczyńskim.

Najgorsze na samym końcu. :)

Data: 2011-09-17 21:05:32
Autor: u2
T-euro upadnie
Najgorsze na samym końcu.

Czyli wojna swiatowa. Pewnie Muchomor sie zemsci i bedzie czad.

Data: 2011-09-17 21:21:57
Autor: Marek Czaplicki
T-euro upadnie
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 21:05:

Najgorsze na samym końcu.
Czyli wojna swiatowa. Pewnie Muchomor sie zemsci i bedzie czad.
najgorsze jest to
Rządzić będzie koalicja SLD z PiS i premierem Jarosławem Kaczyńskim.
Czyli horror, terror, marmolada. :)

Data: 2011-09-17 21:26:48
Autor: u2
T-euro upadnie
Czyli horror, terror, marmolada.

Nie marmolada debilu, tylko Muchomor :)

Data: 2011-09-17 21:33:08
Autor: Marek Czaplicki
T-euro upadnie
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 21:26:

Czyli horror, terror, marmolada.
Nie marmolada debilu, tylko Muchomor :)

A kto to Muchomor? Brak Ci odwagi, żeby pisać po nazwiskach. W kontekscje wyzywania od "debili"? Dziwne. :)

Data: 2011-09-17 21:35:54
Autor: u2
T-euro upadnie
A kto to Muchomor? Brak Ci odwagi, żeby pisać po nazwiskach.

Jaka to odwaga debilu ? Watpliwe abys nazywal sie czaplik. Co do
Muchomora to ostrzegalem, ale taki debil jak ty slucha tylko swojego
naczalstwa :)

Data: 2011-09-17 21:38:19
Autor: Marek Czaplicki
T-euro upadnie
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 21:35:

[...]

To sobie wątp. Ja mogę tylko napisać, że nie nazywam się "Czaplik". Umiesz czytać? Czy dla Ciebie robi to jakiś sepleniący. :)

Data: 2011-09-17 21:40:05
Autor: u2
T-euro upadnie
To sobie wątp. Ja mogę tylko napisać, że nie nazywam się "Czaplik".

No właśnie o tym piszę tchórzliwy anonimie czapliku :)

Data: 2011-09-17 21:43:12
Autor: Marek Czaplicki
T-euro upadnie
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 21:40:

To sobie wątp. Ja mogę tylko napisać, że nie nazywam się "Czaplik".

No właśnie o tym piszę tchórzliwy anonimie czapliku :)

Dla myślących inaczej. Jest różnica pomiędzy "Czaplik" i "Czaplicki". Może w Polsce jest ktoś nazywający się Czaplik, nie wiem, nie sprawdzałem. :)

Data: 2011-09-17 21:30:57
Autor: pluton
T-euro upadnie
Czyli horror, terror, marmolada. :)