T-mac do Bulls!:)

Data: 2009-12-30 00:49:50
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
Czyzby syndrom upadlej gwiazdy ktory tak dotkliwie sprowadzil na
ziemie Iversona i Marburego? Niewiadomo dokladnie czego oczekuje t-mac
ale domniemam ze oczekiwal +30minut i gry pod siebie i dlatego Rakiety
nawet nie daly szans mu pograc zeby jego wartosc tradewa byla wieksza.
Pewnie gdyby T-mac zgodzil sie na role zmiennika po 20minut to nie
byloby problemu bo Rakietom pewnie tez zalezalo zeby pokazac ze T-mac
jeszcze potrafi grac. Tak wyszlo jak wyszlo, wiec podumajmy gdzie moze
skonczyc T-mac. Jeszcze wazne info Rakiety nawet nie mysla o buyoucie,
wiec w gre wchodzi tylko i wylacznie trade.

1. Brand + Kapono

76ers wycofuja sie z Branda i wiecej minut Speightsowi  (cholernie
dziwnie ten czlowiek sie nazywa). Brand gra w sumie coraz lepiej, wiec
Philly moze nie beda chcieli go sprzedac, tylko przemeblowac sklad w
inny sposob. Tak czy siak jak jest to deal ktory od strony sixers
mialby jakims tam sens

Co to daje Rakietom poza przeplaconym Brandem? Daje im solidnego pf'a
bo nie jest powiedziane ze Scola kolejny sezon bedzie gral w
Rakietach. W dodatku idac dalej niz rok do przodu Landry moze
powtorzyc casus Millsapa czyli zmiennik za 8baniek(chociaz na trade
machine jest ze kontrakt mu sie konczy juz teraz?). Tak wiec ruch
obecnie nie za madry ale Brand jak pisalem zaczynac grac co raz
lepiej, na powrot do dawnej produkcji pewnie nie ma szans ale jak
wroci do 80%-90% tego co gral kiedys moze byc niezle. Ruch dla Rakiet
troche na sile wiec pewnie mnie pogonicie z tym pomyslem zaraz;)

2. Brad Miller + John Salmons + Jerome James

Byki zyskuja po prostu t-maca, z miejsca moga mu dac +30minut i
zobaczyć o ile wiecej (czy wiecej?) da im niz Salmons. Miller sie
kończy teraz wrocił Tyrus w zapasie maja Gibsona. Ruch dla Byczków wg
mnie swietny, oczywiscie przy zalozeniu ze T-mac bedzie cos gral. Ja w
to wierze;)

Rakiety zamieniaja niechcianego T-maca na Salmonsa i pare minut
Millera. Obaj beda pasowac do Rakiet, zarowno Salmons jako gracz na
+20minut jak i Miller na +10.  Przy zalozeniu ze Scola odejdzie Miller
moze byc jako tani backup.

Zaraz zlapie na twitterze Daryla Morey'a i napisze mu o tym pomysle bo
cholernie mi sie podoba:)

3. Nowy Jork

Nie wierze ze Walsh pojdzie po t-maca, chyba ze w dealu bedzie
zamieszany Jeffries, ale wtedy nie pojda na to Rockets.

Tak wiec T-MAC do BULLS!!

2.

Data: 2009-12-30 01:28:43
Autor: Leszczur
T-mac do Bulls!:)
On 30 Gru, 09:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Jeszcze wazne info Rakiety nawet nie mysla o buyoucie,
wiec w gre wchodzi tylko i wylacznie trade.

Albo zwyczajne doczekanie do konca sezonu.

1. Brand + Kapono
[...]

Ten ruch nie tylko schrzaniłby salary cap Rakiet na kilka lat, ale
stanowiłby jeszcze wiekszy problem po powrocie Yao.
Byłaby identyczna sytuacja jak z Dalembertem - pod koszem dla obu
byłoby za ciasno. Słowem - ja tego nie widze.

[...]

No nie wiem. Moze taka wymiana moze miec sens, ale nie jestem pewien,
czy Bulls nie szukają sposobu na kupienie rasowego PF'a zamiast
kolejnego SF, ktory musi trzymać piłkę w łapskach.

Czemu zakładasz, ze Scola odejdzie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-30 01:43:56
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
> [...]

Byłaby identyczna sytuacja jak z Dalembertem - pod koszem dla obu
byłoby za ciasno. Słowem - ja tego nie widze.

A widzisz wspolprace Branda z jakimkoliwiek centrem? Jesli tak to
jakim na przyklad?:)

> [...]

No nie wiem. Moze taka wymiana moze miec sens, ale nie jestem pewien,
czy Bulls nie szukają sposobu na kupienie rasowego PF'a

a co z Tyrusem?

 zamiast
kolejnego SF, ktory musi trzymać piłkę w łapskach.

Tam bedzie mial o to ciezko, dlugo pilke trzyma Rose'a dla T-maca za
duzo juz nie zostanie.

> [...]
> Millera. Obaj beda pasowac do Rakiet, zarowno Salmons jako gracz na
> +20minut jak i Miller na +10.  Przy zalozeniu ze Scola odejdzie Miller

Nie zakladam ze odejdzie, nawet wiecej watpie w to, ale nie mozna
wykluczyc takiej opcji. Moze ktos sie skusi dac mu 8baniek za sezon a
wtedy niewiadomo co zrobia Rakiety.

Data: 2009-12-31 11:17:43
Autor: s
T-mac do Bulls!:)
Byłaby identyczna sytuacja jak z Dalembertem - pod koszem dla obu
byłoby za ciasno. Słowem - ja tego nie widze.

A widzisz wspolprace Branda z jakimkoliwiek centrem? Jesli tak to
jakim na przyklad?:)

Okur, Miller, Hawes, Ilgauskas, Bill Laimbeer i paru innych :-)

Pozdr

Data: 2009-12-31 16:08:52
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
s pisze:
[...]

A dlaczego nie moze grac z Mingiem albo Bynumem, Gasolem czy kazdym innym centrem?

Data: 2009-12-31 17:03:04
Autor: s
T-mac do Bulls!:)
Okur, Miller, Hawes, Ilgauskas, Bill Laimbeer i paru innych :-)

A dlaczego nie moze grac z Mingiem albo Bynumem, Gasolem czy kazdym innym centrem?

Aaa, z Gasolem moze :-)

A co do samego Branda - w Clipps pokazal, ze jest wszechstronny pod koszem i swietnie gral w roznych konfiguracjach, takze z Kamanem.

W Philly poki co wydaje sie byc mocno ograniczony. I cholera wie, czy to wina jego slabszej formy, czy tez ogolnie konstrukcji zespolu.

Pozdr

Data: 2010-01-01 20:13:18
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
s pisze:
[...]

Ihmo Brand moze grac z kazdym centrem, jego obecnie glowna bronia jest mid range jumper. Ograniczony jest przez taktyke jaka narzucil Jordan, a forma z czasow Clippers moze jeszcze wroci. Obecnie Brand na solidnym niezlym poziomie i z tygodnia na tydzien jest coraz lepszy.

Data: 2009-12-30 11:27:04
Autor: Hubertus Blues
T-mac do Bulls!:)
W dniu 2009-12-30 10:28, Leszczur pisze:
On 30 Gru, 09:49, sooobi<soo...@gmail.com>  wrote:
Jeszcze wazne info Rakiety nawet nie mysla o buyoucie,
wiec w gre wchodzi tylko i wylacznie trade.

Albo zwyczajne doczekanie do konca sezonu.
(...)

Jeśli miałbym stawiać gotówkę to postawiłbym właśnie na to. Rockets mają bardziej problem z TMaciem niż okazję. Ze swoją historią zarówno zdrowotną jak i mentalną T-mac może skusić jedynie w dwóch przypadkach:
1. dla kogoś kto szuka schodzącego kontraktu po tym roku, żeby zawalczyć o wiecie kogo
2. dla kogoś komu wiedzie się w tym sezonie o wieeeeeeeele gorzej niż się spodziewał i potrzebuje jakiegoś wstrząsu, szansika i gotów jest zaryzykować żeby sezon jeszcze uratować.

Wydaje się, że p1 dawać będzie Houston masę propozycji i możliwość przebierania między nimi. Ale to ułuda. Każda propozycja będzie siłą rzeczy dawać gracza z wysokimi zarobkami na dłuższy czas. A po co Rockets taki bagaż? Szczególnie teraz, kiedy nie wiedzą czego, kogo tak naprawdę będą potrzebować od przyszłego sezonu. Jeśli Chińczyk będzie się nadawał to potrzebują uzupełnień, jeśli nie to totalna przebudowa. Tak czy inaczej czas działa na ich korzyść - lepiej rozważać sprawę mając więcej danych, czyli po sezonie niż więcej niewiadomych, czyli teraz.

Opcja nr 2 może dawać sensowny zysk bo druga strona będzie brać ryzyko dealu na siebie. Ale wraca problem niewiadomej przyszłości Yao. No bo teroetycznie propnowany przez BArtka deal z Sixers i Brandem ma sens, ale czy PF jest potrzebny Rakietom? Kto jeszcze cieniuje bardziej niż powinien? Wizards mogą wymienić Arenasa, ale jaki to kontrakt i czy się płace zgadzają? Indiana?, nie oni oddali sezon ze względu na Grangera. No to kto? Hornets? - nie mają amnicji, Jazz? - T-mac nie pasuje mentalnie; Knicks? - nie oddadzą Lee a reszta nic nie jest warta, chociaż ci gotowi są przepłacić w tym sezonie i sami dostali by ticket sellera ;)

Tak czy inaczej d...a blada.

Ale T-maca trzymam póki co na ławce w fb. ;) Kiedy trade deadline?

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2009-12-30 05:08:41
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
2. dla kogoś komu wiedzie się w tym sezonie o wieeeeeeeele gorzej niż
się spodziewał i potrzebuje jakiegoś wstrząsu, szansika i gotów jest
zaryzykować żeby sezon jeszcze uratować.

Bulls?

Ale T-maca trzymam póki co na ławce w fb. ;) Kiedy trade deadline?

Ja tez dlatego tak bardzo podoba mi sie pomysl z Bulls:P

Data: 2009-12-30 14:11:59
Autor: Tomasz Radko
T-mac do Bulls!:)
Hubertus Blues pisze:
[...]

Yup. Rockets wezmą ewentualnie gasnące kontrakty, bo pozwoliłoby to
obciąć koszty o 20%. Jeszcze chętniej - Mobleya, bo jego kontrakt
pokrywa ubezpieczyciel. Ale Knicks Mobleya oddadzą tylko w komplecie z
Jeffriesem lub Curry'm, na których Rockets nie mają ochoty. Trwają
poszukiwania trzeciego klubu, który łyknąłby balast od Knicks, a oddał
do Rockets gasnący kontrakt.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-30 15:11:51
Autor: wiLQ
T-mac do Bulls!:)
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

pokrywa ubezpieczyciel. Ale Knicks Mobleya oddadzą tylko w komplecie z
Jeffriesem lub Curry'm, na których Rockets nie mają ochoty.

Ciekawe tylko kiedy Knicks pojda po rozum do glowy i skapuja sie, ze
zeby pozbyc sie balastu trzeba oddac wartosciwego mlodziaka...

Trwają
poszukiwania trzeciego klubu, który łyknąłby balast od Knicks, a oddał
do Rockets gasnący kontrakt.

A dlaczego trzeci klub mialby lyknac ten balast?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:28:47
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
> Trwają
> poszukiwania trzeciego klubu, który łyknąłby balast od Knicks, a oddał
> do Rockets gasnący kontrakt.

A dlaczego trzeci klub mialby lyknac ten balast?

Wlasciwie tez sie nad tym zastanawialem, ale juz nie takie rzeczy sie
w NBA zdarzaly, w koncu haslo reklamowe "where amazing..." sie skads
wzielo:)

Data: 2009-12-30 09:16:17
Autor: Leszczur
T-mac do Bulls!:)
On 30 Gru, 15:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Ciekawe tylko kiedy Knicks pojda po rozum do glowy i skapuja sie, ze
zeby pozbyc sie balastu trzeba oddac wartosciwego mlodziaka...

Przeciez oni to wiedzą. I gdyby "oddanie młodziaka" miało się
ograniczyć do dorzucenia Nate'a to juz dawno byłoby po sprawie.

> Trwają
> poszukiwania trzeciego klubu, który łyknąłby balast od Knicks, a oddał
> do Rockets gasnący kontrakt.

A dlaczego trzeci klub mialby lyknac ten balast?

Dlatego, ze Rockets juz dali do zrozumienia, ze jedyna opcja w jakiej
wezmą Jeffriesa powinna równiez zawierac Gallinariego. I tu chęć
Walsha do wspolpracy się kończy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-30 18:42:26
Autor: wiLQ
T-mac do Bulls!:)
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Dlatego, ze Rockets juz dali do zrozumienia, ze jedyna opcja w jakiej
wezmą Jeffriesa powinna równiez zawierac Gallinariego. I tu chęć

W pytaniu chodzilo mi o motyw tego trzeciego klubu by brac Jeffriesa
oddajac gasnacy kontrakt do Rockets.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 22:31:57
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
[...]

A mozna linka prosic?
A co jesli dostaliby Hilla?

Data: 2009-12-30 23:52:38
Autor: Leszczur
T-mac do Bulls!:)
On 30 Gru, 22:31, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Dlatego, ze Rockets juz dali do zrozumienia, ze jedyna opcja w jakiej
> wezmą Jeffriesa powinna równiez zawierac Gallinariego. I tu chęć
> Walsha do wspolpracy się kończy.

A mozna linka prosic?

A gdzie ja go teraz znajdę. Toż to z miesiąc temu było.

A co jesli dostaliby Hilla?

Nie mam pojęcia. Ale wiadomo dlaczego Gallo był poruszany jako
pierwszy. Rockets w sumie przeciez nie muszą robić tej wymiany.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-30 16:15:55
Autor: Tomasz Radko
T-mac do Bulls!:)
wiLQ pisze:

Trwają
poszukiwania trzeciego klubu, który łyknąłby balast od Knicks, a oddał
do Rockets gasnący kontrakt.

A dlaczego trzeci klub mialby lyknac ten balast?

Tego to ja nie wiem. Może GMem jest tam fan Izajasza? A poważnie - za
wybór w drafcie i $3M to my ze szwagrem nie takie kontrakty kupowalyśmy.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-30 15:18:13
Autor: wiLQ
T-mac do Bulls!:)
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Wydaje się, że p1 dawać będzie Houston masę propozycji i możliwość przebierania między nimi. Ale to ułuda. Każda propozycja będzie siłą rzeczy dawać gracza z wysokimi zarobkami na dłuższy czas. A po co Rockets taki bagaż?

Pominales wg mnie istotna mozliwosc, gdy to nie bedzie bagaz, tzn
kontrakt dlugi, ale zawodnik dobry i sprzedany ze wzgledu na
oszczednosci [jak z Gasolem do Lakers]. Moze byc lepiej pozyskac kogos
dobrego przez trejd niz liczyc na ta loterie FAsowa w 2010.
Dlatego wg mnie TMac pozostanie w Rockets do okolic deadline kiedy
desperacja odpowiednio wzrosnie i moze ktos peknie.
Opcja nr 2 może dawać sensowny zysk bo druga strona będzie brać ryzyko dealu na siebie. Ale wraca problem niewiadomej przyszłości Yao.

Chwila, to jest taka wielka niewiadoma?

Kto jeszcze cieniuje bardziej niż powinien? Wizards mogą wymienić Arenasa, ale jaki to kontrakt i czy się płace zgadzają?

Lepsze pytanie: po co Sixers Arenas?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:31:08
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
> Opcja nr 2 mo e dawa sensowny zysk bo druga strona b dzie bra ryzyko
> dealu na siebie. Ale wraca problem niewiadomej przysz o ci Yao.

Chwila, to jest taka wielka niewiadoma?

To nieslyszales ze Yao moze juz nigdy nie zagrac?:)
use twitter

Data: 2009-12-30 15:09:35
Autor: wiLQ
T-mac do Bulls!:)
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Czyli Twoim pomyslem na unikniecie przeplacenia Scoli/Landrego jest
sciagniecie... juz przeplaconego PF? Ciekawa koncepcja ;-)

Ruch dla Rakiet
troche na sile wiec pewnie mnie pogonicie z tym pomyslem zaraz;)

Yup, Brand pewnie moze zostac sprzedany tylko w wymianie, w ktorym w
druga strone idzie jakis kiepski kontrakt.

[...]

A ja nie.

Zaraz zlapie na twitterze Daryla Morey'a i napisze mu o tym pomysle bo
cholernie mi sie podoba:)

Co odpowiedzial?  BTW, zajrzalem na hoopshype i widze "Sources suggested
the Bulls are open to acquiring McGrady, who is just 30 years old" takze
gratulacje za wygenerowanie plotki ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:29:22
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
> [...]

Czyli Twoim pomyslem na unikniecie przeplacenia Scoli/Landrego jest
sciagniecie... juz przeplaconego PF? Ciekawa koncepcja ;-)

A jak!

> [...]
> kończy teraz wrocił Tyrus w zapasie maja Gibsona. Ruch dla Byczków wg
> mnie swietny, oczywiscie przy zalozeniu ze T-mac bedzie cos gral. Ja w

A ja nie.

A w Arenas wierzyles czy nie?

Data: 2009-12-30 19:15:24
Autor: wiLQ