T-mac do Bulls!:)

Data: 2009-12-30 15:09:35
Autor: wiLQ
T-mac do Bulls!:)
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Co to daje Rakietom poza przeplaconym Brandem? Daje im solidnego pf'a
bo nie jest powiedziane ze Scola kolejny sezon bedzie gral w
Rakietach. W dodatku idac dalej niz rok do przodu Landry moze
powtorzyc casus Millsapa czyli zmiennik za 8baniek

Czyli Twoim pomyslem na unikniecie przeplacenia Scoli/Landrego jest
sciagniecie... juz przeplaconego PF? Ciekawa koncepcja ;-)

Ruch dla Rakiet
troche na sile wiec pewnie mnie pogonicie z tym pomyslem zaraz;)

Yup, Brand pewnie moze zostac sprzedany tylko w wymianie, w ktorym w
druga strone idzie jakis kiepski kontrakt.

2. Brad Miller + John Salmons + Jerome James

Byki zyskuja po prostu t-maca, z miejsca moga mu dac +30minut i
zobaczyć o ile wiecej (czy wiecej?) da im niz Salmons. Miller sie
kończy teraz wrocił Tyrus w zapasie maja Gibsona. Ruch dla Byczków wg
mnie swietny, oczywiscie przy zalozeniu ze T-mac bedzie cos gral. Ja w
to wierze;)

A ja nie.

Zaraz zlapie na twitterze Daryla Morey'a i napisze mu o tym pomysle bo
cholernie mi sie podoba:)

Co odpowiedzial?  BTW, zajrzalem na hoopshype i widze "Sources suggested
the Bulls are open to acquiring McGrady, who is just 30 years old" takze
gratulacje za wygenerowanie plotki ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:29:22
Autor: sooobi
T-mac do Bulls!:)
> [...]

Czyli Twoim pomyslem na unikniecie przeplacenia Scoli/Landrego jest
sciagniecie... juz przeplaconego PF? Ciekawa koncepcja ;-)

A jak!

> [...]
> kończy teraz wrocił Tyrus w zapasie maja Gibsona. Ruch dla Byczków wg
> mnie swietny, oczywiscie przy zalozeniu ze T-mac bedzie cos gral. Ja w

A ja nie.

A w Arenas wierzyles czy nie?

Data: 2009-12-30 19:15:24
Autor: wiLQ