T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł

Data: 2015-11-04 00:57:22
Autor: suryga
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
Witam
Żona przedłużyła umowę w T-mobil.
Dostała ofertę na maila:
połączenia takie
połączenia siaki
internet 8GB
cena 50 zł/miesiąc

I dzisiaj patrzy w IBOA że internet kosztuje ją 5 zł.
Czyli trzeba płacić 50 zł+ 5zł

Dzwoni do konsultanta a Pan konsultant mówi że przecież jest w regulaminie.

Wiec jak to jest?

Data: 2015-11-04 10:24:52
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56d52173-5eee-48ed-b245-181fa2fc3016@googlegroups.com...
[...]

Masz "indywidualna" oferte, to ja czytaj. I do dzialu reklamacji.
A jak nie zadziala, to do UOKiK - bo mi wyglada na wprowadzanie klienta w blad :-)

J.

Data: 2015-11-04 07:38:25
Autor: krzysztofsf
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
No coz....dlatego nagrywam rozmowy z ofertami.

Data: 2015-11-20 06:04:48
Autor: suryga
W dniu środa, 4 listopada 2015 16:38:27 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
No coz....dlatego nagrywam rozmowy z ofertami.

na przyszłość
Jak masz telefon na osobę prywatną to masz 14 dni.
Jak masz telefon na firmę to masz 10 dni na rozwiązanie umowy

T-mobil nie jest zobligowany prawem do tego aby udostępnić mi nagranie
gdzie Pan zaoferował żonie internet w cenie pakietu.
Muszą mi tylko pokazać co było powiedziane w trakcie podpisywania umowy.

Wiec po cholerę to wszystko nagrywają?

No i okazało się że internety są w tych 49 złotych i zawsze tak było.
No i ja się zastanawiam o co żona się handryczy przecież zawsze tak było
(ironia). Pańskie oko konia tuczy jak mówił dziadek.

I na koniec ciekawostka:
No i na koniec jak chce podpisać aneks to wystarczy że powiem TAK
a jak nie chce go rozwiązać  to na pocztę poleconym

Data: 2015-11-20 18:55:25
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c0eb5e95-e25d-445f-b6a6-d8d546cf54de@googlegroups.com...
[...]

Dla siebie. Gdybys potem przeczyl, ze mowiles "tak" :-)
A ty musisz nagrywac dla siebie :-)

No i okazało się że internety są w tych 49 złotych i zawsze tak było.
No i ja się zastanawiam o co żona się handryczy przecież zawsze tak było
(ironia). Pańskie oko konia tuczy jak mówił dziadek.

Rozumiem, ze te 5 zl za pakiet na poczatku sciagali ?

J.

Data: 2015-11-20 10:18:50
Autor: suryga
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
Rozumiem, ze te 5 zl za pakiet na poczatku sciagali ?
Najpierw była oferta 50 za wszystko
Potem w Iboa pojawiło się 50 +5 za internet (zona wyjechała na tydzień wiec nie miała głowy do tego)
Po powrocie zaczęła drążyć temat i okazało się że na fakturze pomylili się o 5 zł. Bo konsultant zapomniał jeszcze odznaczyć
zgode marketingowe.
Ale jeszcze 2 dni temu było że przecież te 5 zł jest zgodne z regulaminem.
Nadążacie ? :)
generalnie trzeba się pilnować.

Data: 2015-11-20 14:55:08
Autor: krzysztofsf
W dniu piątek, 20 listopada 2015 19:18:52 UTC+1 użytkownik sur...@gmail..com napisał:

[...]

To tak jak z zawyzona cena przy kasowaniu towaru w duzym markecie. Jak zauwazysz po zaplaceniu, to przeprosza i dadza zwrot - ale nie od reki w kasie, a w punkcie reklamacyjnym.

Data: 2015-11-20 19:31:43
Autor: J.F.
[...]

Oni tam maja tyle roznych opcji, ze sie nie dziwie :-)

J.

Data: 2015-11-20 10:47:01
Autor: suryga
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł

Oni tam maja tyle roznych opcji, ze sie nie dziwie :-)

http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,122003,13610070,Kto_ma_ilu_abonentow__Polska_Telefonia_Cyfrowa_liderem_.html

trochę stare dane ale 10% z 16 mln x 5 zł= 8 mln/msc
czyli kasa dla zarządu jest na pensje

Data: 2015-11-20 19:52:54
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bcff0c6f-45b4-4a7c-88d2-a5ac54c967c3@googlegroups.com...
[...]

Chodzilo mi tylko o to, ze w regulaminie moze byc, dla jednej taryfy, a zona ma inna, moze nawet "indywidualna".

J.

Data: 2015-11-07 19:30:39
Autor: 1634Racine
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
suryga@gmail.com w
[...]

tak, ze virgin daja 5 giga + stacjo/kom/sms bez ograniczen za 29 zl. To tak btw.

Data: 2015-11-09 22:29:04
Autor: Poldek
1634Racine wrote:

tak, ze virgin daja 5 giga + stacjo/kom/sms bez ograniczen za 29 zl. To tak
btw.

Abo, czy na kratę?

Data: 2015-11-10 04:39:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł

"Poldek" n1r36t$nf9$1@node2.news.atman.pl

tak, ze virgin daja 5 giga + stacjo/kom/sms
bez ograniczen za 29 zl. To tak btw.

Abo, czy na kratę?

Tam nie ma abo.

'Abo...' był programem do aborcji. ;)
(albo '...abo' -- już nie pamiętam)

Część programów pisało się z trójkropkierm
na początku a część -- na końcu. Wyjątek
stanowiły '...MCR' i 'MCR...'.

  Monitor Console Routine

Tak samo nazwane, ale dwa różne programy. Jeden
czuwał stale, drugi był wywoływany sprzętowo.
(być może przez CtrlC)

abo prt oznaczało przerwanie drukowania
'>' -- był znakiem gotowości/przynaglenia/zachęty
'prt...' był programem drukującym
(albo '...prt')

@bat -- uruchomienie pliku komend
At sign oznaczał plik komend tekstowych

Cały komputer mógł mieć 512 kB RAMek...
....i zajmować mógł tyle miejsce, ile zajmuje mała ciężarówka. :)

Naraz obsługiwał wielu użytkowników a każdy użytkownik mógł naraz wykonywać wiele programów. :)

To właśnie tam triumfy zbierał chroniony dostęp do pamięci ze SWAPem niejako zwiększającym ilość RAMki.
Następca tego systemu nazywał się po prostu VMS -- od 'Virtual Memory System'.

Dziś chroniony dostęp jest tak sobie  przydatny, bo jeden komputer obsługuje jednego człowieka. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-11-10 16:09:08
Autor: 1634Racine
T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł
Poldek w news:n1r36t$nf9$1node2.news.atman.pl
1634Racine wrote:
tak, ze virgin daja 5 giga + stacjo/kom/sms bez ograniczen za 29 zl.
To tak btw.
Abo, czy na kratę?

karta

T-mobil internet za darmo w cenie 5 zł