Data: 2014-04-22 06:25:26 | |
Autor: Jingiel | |
T-mobile | |
W dniu 2014-04-21 14:29, J.F. pisze:
Po zmianie w korporację ta siec pod względem jakości obsługi klienta leci na "łeb na szyję". Czasy dawnej Ery to po prostu bajka w porównaniu z tym co się teraz dzieje. Pomyłki przy włączaniu pakietów, olewanie klienta, brak odpowiedzi na pisma i zgłoszenia przez www to na porządku dziennym. |
|
Data: 2014-04-22 10:34:22 | |
Autor: mr misio | |
T-mobile | |
Użytkownik Jingiel napisał:
W dniu 2014-04-21 14:29, J.F. pisze: Korporacyjna jakoÅ› ;) -- Sims, know it. But what the f%!k is Katy Perry? http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg # pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much! # http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;) |
|
Data: 2014-04-22 11:25:59 | |
Autor: mz | |
T-mobile | |
Panie bo takie rzeczy to tylko w Erze a Ery nie.
Sam powoli migruje z Play do T-Mobile mam w T-Mobile juz jeden numer i powiem Wam, że w Play jest jeszcze gorzej. W sumie to co dwa lata zmieniam sieć w myśl zasady wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. |
|