Data: 2014-04-22 12:23:55 | |
Autor: Grzegorz Krukowski | |
T-mobile | |
On Mon, 21 Apr 2014 14:29:07 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Obecna strona jest do d.... Jak był przedłużany BC to bez zgody kogoś-tam-na-górze nie dało się przedłużyć abonamentu bez modemu. Przy przedłużeniu też ,,zapomnieli'' włączyć tej 10 złotowej zniżki dla posiadaczy innych usług w T-Mobile. Jak półtora roku temu był brany abonament to (na moją prośbę ;)) włączyli jakiś nieistniejący pakiet SMSów za który naliczali jeszcze bardziej kosmiczny abonament. Na wszystkie reklamacje odpowiadali według schematu: idź na drzewo, my mamy rację, ale ze względu na długą i dobrą współpracę wszystkie uwagi zostaną uwzględnione. I potrafili reklamację rozpatrzyć w ~ 3 godziny. Poza tym działają dobrze, a przed zmianą operatora powstrzymuje mnie świadomość że u innych nie będzie lepiej. -- Grzegorz Krukowski |
|
Data: 2014-04-22 12:29:52 | |
Autor: J.F | |
T-mobile | |
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości
Obecna strona jest do d.... [...] Ano owszem, tylko jak tu do nich przejsc czy chocby umowe przedluzyc, jesli nie dostarczaja podstawowych informacji ? J. |
|
Data: 2014-04-22 12:59:27 | |
Autor: Grzegorz Krukowski | |
T-mobile | |
On Tue, 22 Apr 2014 12:29:52 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomościNie jestem absolutnie pewien, ale przy rozmowie telefonicznej przed przyjazdem kuriera dostałem link do wszystkich dokumentów + info o symbolu promocji. Co i tak nie zmienia faktu, że ze strony nie sposób się nic dowiedzieć a jak masz wynegocjowane zniżki to i tak przed pierwszym rachunkiem chyba tego nie sprawdzisz. -- Grzegorz Krukowski |
|