T-mobile

Data: 2014-04-22 12:23:55
Autor: Grzegorz Krukowski
T-mobile
On Mon, 21 Apr 2014 14:29:07 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Obecna strona jest do d.... Jak był przedłużany BC to bez zgody
kogoś-tam-na-górze nie dało się przedłużyć abonamentu bez modemu. Przy
przedłużeniu też ,,zapomnieli'' włączyć tej 10 złotowej zniżki dla
posiadaczy innych usług w T-Mobile. Jak półtora roku temu był brany
abonament to (na moją prośbę ;)) włączyli jakiś nieistniejący pakiet
SMSów za który naliczali jeszcze bardziej kosmiczny abonament. Na
wszystkie reklamacje odpowiadali według schematu: idź na drzewo, my
mamy rację, ale ze względu na długą i dobrą współpracę wszystkie uwagi
zostaną uwzględnione. I potrafili reklamację rozpatrzyć w ~ 3 godziny.

Poza tym działają dobrze, a przed zmianą operatora powstrzymuje mnie
świadomość że u innych nie będzie lepiej.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2014-04-22 12:29:52
Autor: J.F
T-mobile
Użytkownik "Grzegorz Krukowski"  napisał w wiadomości
Obecna strona jest do d.... [...]
Poza tym działają dobrze, a przed zmianą operatora powstrzymuje mnie
świadomość że u innych nie będzie lepiej.

Ano owszem, tylko jak tu do nich przejsc czy chocby umowe przedluzyc, jesli nie dostarczaja podstawowych informacji ?

J.

Data: 2014-04-22 12:59:27
Autor: Grzegorz Krukowski
T-mobile
On Tue, 22 Apr 2014 12:29:52 +0200, "J.F"
[...]

Nie jestem absolutnie pewien, ale przy rozmowie telefonicznej przed
przyjazdem kuriera dostałem link do wszystkich dokumentów + info o
symbolu promocji. Co i tak nie zmienia faktu, że ze strony nie sposób
się nic dowiedzieć a jak masz wynegocjowane zniżki to i tak przed
pierwszym rachunkiem chyba tego nie sprawdzisz.
--
Grzegorz Krukowski

T-mobile