T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?

Data: 2012-08-29 23:23:22
Autor: krzysztofsf
T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?
Cwiczyl ktos w praktyce, czy faktycznie, po zakonczeniu okresu umowy
dalej sa naliczane oplaty zgodnie z regulaminem, tj. uwzgledniajac
znizki zgodne z podpisana umowa?

Widze, ze na przedluzeniach bez telefonu znikla taryfa za 19,90 za 120
minut, co kosztuje obecnie 29,90.

Poniewaz satysfakcjonuje mnie i wystarcza 120 minut za ta cene,
polaczone z pakietem za 5 zl (zakupionym kiedys w promocji) na 100 mb
miesiecznie i za 5 zl. jednym numerem w taryfir rodzinnej, nie skusi
mnie drozsza taryfa z wymiana telefonu - wole kupic przy przyszlej
wymianie aparatu nawet na raty telefon luzem.

No i pytanie ponownie - jesli nie skorzystam z nowego aneksu do umowy,
stare waruki pozostaja bez zmian i place bezterminowo te same
pieniadze za ta sama ilosc minut i uslug? Chodzi mi o wypowiedz
"praktyka" , czy nie stosuja jakis kruczkow, zeby naliczyc wyzsza
oplate?

Data: 2012-08-30 09:41:01
Autor: Iksinski
T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?

Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:9d14f4ec-7169-4021-805f-c054ad6d930cl9g2000vbj.googlegroups.com...

[...]

Standardowe pytanie. Co masz napisane w umowie?
Obstawiam, ze na okres umowy terminowej udzielili Ci jakiegos rabatu na abonament, teraz beda chcieli, zebys placil bez rabatu lub podpisal aneks na kolejny okres.

Data: 2012-08-30 00:52:23
Autor: krzysztofsf
T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?
On 30 Sie, 09:41, "Iksinski"
<grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:9d14f4ec-7169-4021-805f-c054ad6d930cl9g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]

abonament, teraz beda chcieli, zebys placil bez rabatu lub podpisal aneks na

Umowy nie mam pod reka, ale nie sadza, zeby bylo cos innego niz w
regulaminie promocj

6. Czas trwania Umowy 6.1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach
niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie
Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez
czas oznaczony wskazany na pierwszej stronie Umowy, z zastrzeżeniem §
3 pkt 1 znajdującego się na jej drugiej stronie, licząc od dnia
aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas
nieoznaczony z opłatami abonamentowymi zgodnymi z warunkami promocji w
ramach niniejszej Oferty, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni
przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu
Umowy.

Data: 2012-08-31 08:58:54
Autor: J.F.
Dnia Wed, 29 Aug 2012 23:23:22 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
Cwiczyl ktos w praktyce, czy faktycznie, po zakonczeniu okresu umowy
dalej sa naliczane oplaty zgodnie z regulaminem, tj. uwzgledniajac
znizki zgodne z podpisana umowa?

A umowe czytales ? W Erze zazwyczaj bylo tak "umowa w taryfie XXX, przez
okres promocji obowiazuja warunki promocji YYY".

A po zakonczeniu okresu promocji nie obowiazuja.

[...]

Era stosowala. Kruczek ? No, tak bym tego nie nazwal. Wyraznie napisane w
umowie.

J.

Data: 2012-08-31 03:03:52
Autor: krzysztofsf
On 31 Sie, 08:58, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

okres promocji obowiazuja warunki promocji YYY".

A po zakonczeniu okresu promocji nie obowiazuja.

No to bede musial dokopac sie do umowy.
Ciekawe - jesli bylby taki zapis, byloby to sprzeczne z regulaminem
promocji - wypadaloby to zglosic gdzies jako klauzule nidozwolona.
W pierwszej umowie z Era faktycznie pamietam zapis o powrocie do
naliczania "niepromocyjnego", ale kolejnych aneksow juz tak wnikliwie
nie czytalem, zwlaszcza, ze korzystne byly dla mnie w porownaniu do
wczesniejszych warunkow.

T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?