T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?

Data: 2012-08-31 08:58:54
Autor: J.F.
T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?
Dnia Wed, 29 Aug 2012 23:23:22 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
Cwiczyl ktos w praktyce, czy faktycznie, po zakonczeniu okresu umowy
dalej sa naliczane oplaty zgodnie z regulaminem, tj. uwzgledniajac
znizki zgodne z podpisana umowa?

A umowe czytales ? W Erze zazwyczaj bylo tak "umowa w taryfie XXX, przez
okres promocji obowiazuja warunki promocji YYY".

A po zakonczeniu okresu promocji nie obowiazuja.

No i pytanie ponownie - jesli nie skorzystam z nowego aneksu do umowy,
stare waruki pozostaja bez zmian i place bezterminowo te same
pieniadze za ta sama ilosc minut i uslug? Chodzi mi o wypowiedz
"praktyka" , czy nie stosuja jakis kruczkow, zeby naliczyc wyzsza
oplate?

Era stosowala. Kruczek ? No, tak bym tego nie nazwal. Wyraznie napisane w
umowie.

J.

Data: 2012-08-31 03:03:52
Autor: krzysztofsf
On 31 Sie, 08:58, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

okres promocji obowiazuja warunki promocji YYY".

A po zakonczeniu okresu promocji nie obowiazuja.

No to bede musial dokopac sie do umowy.
Ciekawe - jesli bylby taki zapis, byloby to sprzeczne z regulaminem
promocji - wypadaloby to zglosic gdzies jako klauzule nidozwolona.
W pierwszej umowie z Era faktycznie pamietam zapis o powrocie do
naliczania "niepromocyjnego", ale kolejnych aneksow juz tak wnikliwie
nie czytalem, zwlaszcza, ze korzystne byly dla mnie w porownaniu do
wczesniejszych warunkow.

T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?