T-mobile komfort max

Data: 2015-03-11 15:01:05
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
Dzień dobry,

Wczoraj zrobiłem cesję numeru w T-mobile na siebie. Numer był/jest w taryfie komfort Max. Dziś kontaktowałem się z BOA i dowiedziałem się że koszt tego abonamentu to 127 zł. (nie pamiętam czy netto/brutto). Czy to możliwe że w ramach umowy korporacyjnej abonament był tak wysoki i tak niewiele oferował (np. pakiet transmisji danych 100 MB)?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-11 15:14:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 15:01:05
Piotr Rezmer <konta@doman.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie jakaś mocno stara taryfa firmowa. Ewentualnie opłata za aparat.
Mi się zdarzało po przyjrzeniu się firmowym umowom znalezienie
podobnych kwiatków sprzed 5-6 lat gdzie np. 300PLN nie zawsze starczyło
użytkownikowi na miesiąc. Powinieneś wziąć umowę i dokładnie
przestudiować co za ile w niej masz. A potem zastanawiać się co z tym
zrobić.

Zdrówko

Data: 2015-03-11 15:54:12
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 15:14, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Pewnie jakaś mocno stara taryfa firmowa.

Tak, ponoć bardzo stara. Google nic nie znajdują pod hasłem "komfort max"

Ewentualnie opłata za aparat.
ZTCW to była umowa niskobudżetowa, bez aparatów telefonicznych

 Powinieneś wziąć umowę i dokładnie
przestudiować co za ile w niej masz. A potem zastanawiać się co z tym
zrobić.

Tutaj ciekawostka, w umowie którą wczoraj dostałem przy cesji numeru, nie ma podanych żadnych kwot. Jedynie
"
Zakres usług:
usługa telefonii mobilnej
usługa mobilnej transmisji danych

a w ich ramach lub w związku z nimi:
-przyłączenie do sieci operatora
-usługa połączeń głosowych dostarczana w zasięgi sieci operatora, w tym inicjowanie i odbieranie , z wyłączeniem połączeń międzynarodowych
-wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych (SMS) dostarczane w zasięgu sieci
-usługi transmisji danych w ramach mobilnego internetu dostarczane w zasięgu sieci operatora
-dostęp do sieci operatora
-usługa międzynarodowych połączeń głosowych, dostarczana w zasięgi sieci operatora, w tym ich inicjowanie i odbieranie
-wysyłanie i odbieranie wiadomości multimedialnych (MMS) dostarczane w zasięgu sieci operatora
-roaming.

Podstawowa opłata abonamentowa obejmuje: dostęp do sieci.
Umowa jest zawarta w ramach promocji o kodzie: HROSCMA w taryfie: Komfort MAX
12. Dokumenty składające się na umowę, załączniki do kontraktu głównego
12.1 Na umowę składają się niniejszy Kontrakt główny, regulamin i cennik
12.2 Na regulamin lub Cennik składają się następujące dokumenty stanowiące załączniki do kontraktu głównego.
"

Szczerze mówiąc, w salonie nie dostałem ani regulaminu ani cennika.

PS: W punkcie 16.1.3 Jest:

Przyjąłem do wiadomości że składające się na umowę dokumenty inne niż kontrakt główny udostępniono mi w formie elektronicznej w Internecie pod adresem:

http://komplet.t-mobile.pl/?1503...

Wszedłem na powyższy link ale tam znalazłem tylko regulamin :(

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-11 16:10:07
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 15:54:12
Piotr Rezmer <konta@doman.pl> napisał(a):

Szczerze mówiąc, w salonie nie dostałem ani regulaminu ani cennika.

Wziąłeś kota w worku???
Podpisałeś cesję umowy nie znając jej warunków? Mało rozważne.
Przeszedłbym się do salonu i poprosił o wydruk regulaminu i cennika dla
Twojej taryfy.

Zdrówko

Data: 2015-03-11 16:21:19
Autor: J.F.
T-mobile komfort max
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"  napisał
[...]

Raczej bym spytal do kiedy obowiazuje, i pospieszyl z wyborem nowej taryfy i ewentualnie nowego operatora.

J.

Data: 2015-03-11 16:42:54
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 16:21, J.F. pisze:

Raczej bym spytal do kiedy obowiazuje, i pospieszyl z wyborem nowej
taryfy i ewentualnie nowego operatora.

Umowa do 20 maja 2015, cykl rozliczeniowy do 5 dnia miesiąca. Czyli wychodzi jeszcze 4 miesiące, Ponoć to co mogę zrobić na dzień dzisiejszy to podpisać nową 24 miesięczną umowę z taryfą jump. Przyznam że jednak myślę o zmianie operatora gdyż tu gdzie mieszkam, zasięg t-mobile był bardzo słaby a transmisja danych możliwa praktycznie tylko w trybie GPRS.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-11 16:56:48
Autor: J.F.
T-mobile komfort max
Użytkownik "Piotr Rezmer"  napisał w wiadomości
[...]

Jak wypowiesz odpowiednio wczesnie to 6 czerwca mozesz zmienic operatora ... a to tylko 3 miesiace.

Ale zaraz - taka stara umowa i ciagle cyrograf ?
Taryfy Komfort to gdzies w 2012 byly ... bez telefonu i na 3 lata ?

[...]

To warto bylo cesje brac ?
Nawet te 3 miesiace to 360 zl ... plus VAT ?

A ten jump to na jak dlugo ? Moze warto zmienic szybko, a po pol roku sie pozegnac.

J.

Data: 2015-03-11 17:14:29
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 16:56, J.F. pisze:

To warto bylo cesje brac ?
Nawet te 3 miesiace to 360 zl ... plus VAT ?

Chciałem zachować numer telefonu, używam go od kilkunastu lat (chyba z 16).

A ten jump to na jak dlugo ? Moze warto zmienic szybko, a po pol roku
sie pozegnac.

Faktycznie, jest taka opcja: Jump Comfort - 30 zł miesięcznie, umowa na   6 miesiecy (nielimitowane połączenia do komórkowych, stacjonarne 6 zł, SMS/MMS - 6zł).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-12 09:21:31
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 17:14:29
Piotr Rezmer <konta@doman.pl> napisał(a):

Faktycznie, jest taka opcja: Jump Comfort - 30 zł miesięcznie, umowa
na 6 miesiecy (nielimitowane połączenia do komórkowych, stacjonarne 6
zł, SMS/MMS - 6zł).

Ale operator Ci takową zaproponował? Bo może się okazać że on Ci wmawia
że możesz tylko na 24 miesiące. Wtedy uciekaj od nich bo niepoważnie Cię
traktują. Poza tym do końca umowy masz ~3 miesiące. Powinni Ci dać nową
ofertę. Zwykle robią to 3 miesiące przed końcem obowiązującej umowy.
Jeśli nie chcesz przedłużać u nich to czekasz do końca i tyle. Poza tym
nie rozmawiaj ze zwykłym operatorem na infolinii. Wypisz sobie
na spokojnie przed rozmową co chcesz uzyskać: jakie opłaty, jaki
abonament, ile netu, ewentualnie jaki aparat i za ile. Poproś żeby Cię
przełączył do kogoś z kim możesz negocjować ceny. Bo taki z "pierwsze
linii kontaktu" niewiele może. I negocjuj. Jak Ci się nie uda dogadać
tak jak chcesz to zgłaszasz chęć przeniesienia numeru. Wtedy zaczyna się
atak działu utrzymania klienta. ;-) Negocjujesz dalej. Albo dochodzisz
do porozumienia albo wybierasz konkurencję i finalnie przenosisz numer
następnego dnia po upływie umowy.

Zdrówko

Data: 2015-03-11 21:12:30
Autor: Liwiusz
T-mobile komfort max
[...]

Mona rozwiązać umowę/przenieść numer wraz z ostatnim dniem okresu
zastrzeżonego, czyli dokładnie 20 maja 2015. Są trzy opcje przeniesienia
numeru:

1) natychmiastowy (przenosimy od razu, staremu płacimy za okres
wypowiedzenia)
2) z okresem wypowiedzenia (miesiąc, czy ile tam jest)
3) wraz z upływem okresu zastrzeżonego (konkretny dzień, tylko zwykle
trzeba przynajmniej miesiąc wcześniej dać papiery do przeniesienia).

--
Liwiusz

Data: 2015-03-11 21:30:31
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 21:12, Liwiusz pisze:

Mona rozwiązać umowę/przenieść numer wraz z ostatnim dniem okresu
zastrzeżonego, czyli dokładnie 20 maja 2015. Są trzy opcje przeniesienia
numeru:
Tutaj wprowadziłem Was w błąd, w umowie jest czas oznaczony 2013-05-20.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-12 09:26:33
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 21:30:31
> [...]

> przeniesienia numeru:
Tutaj wprowadziłem Was w błąd, w umowie jest czas oznaczony

No to jak umowa się skończyła to od razu negocjuj nową. Jak nie dadzą
Ci warunków odpowiadających to od razu wypowiadaj i po upływie
kolejnego okresu rozliczeniowego idź z numerem do konkurencji.
Najlepiej idź z umową do jakiegoś salonu konkurencji a oni Ci
dokładnie powiedzą co zrobić. ;-)

Zdrówko

Data: 2015-03-14 22:33:25
Autor: Smok Eustachy
T-mobile komfort max
W dniu 12.03.2015 o 09:26, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
/.../
No to jak umowa się skończyła to od razu negocjuj nową. Jak nie dadzą
Ci warunków odpowiadających to od razu wypowiadaj

A nie straci numeru?

  i po upływie
kolejnego okresu rozliczeniowego idź z numerem do konkurencji.
Najlepiej idź z umową do jakiegoś salonu konkurencji a oni Ci
dokładnie powiedzą co zrobić. ;-)

Wydaje mnie się, że nie składa wypowiedzenia tylko idzie do innego operatora z tym.

Data: 2015-03-16 12:36:12
Autor: J.F.
T-mobile komfort max
Użytkownik "Smok Eustachy"  napisał w wiadomości
W dniu 12.03.2015 o 09:26, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
No to jak umowa się skończyła to od razu negocjuj nową. Jak nie dadzą
Ci warunków odpowiadających to od razu wypowiadaj
A nie straci numeru?

Nie powinien.

[...]

Mozna i wypowiedziec wczesniej samemu.
Tylko ... uwaga pozniej. O ile w salonie przenosi sie numer w jeden dzien, to przez internet trwa to z tydzien.

J.

Data: 2015-03-13 13:41:11
Autor: J.F.
T-mobile komfort max
UĹźytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości
[...]

A tu abonament duzy, duzo placimy.
Oplaca sie tylko jak zasiegu stara siec nie ma :-)

2) z okresem wypowiedzenia (miesiąc, czy ile tam jest)
3) wraz z upływem okresu zastrzeżonego (konkretny dzień, tylko zwykle
trzeba przynajmniej miesiąc wcześniej dać papiery do przeniesienia).

Tylko ze czesta konstrukcja - umowa konczy sie wraz z koncem okresu rozliczeniowego, ktory nastapi co najmniej 30 dni po zlozeniu wypowiedzenia.
Taki tam drobiazg, cyrograf do 20 maja, a okres sie konczy 6 czerwca.

J.

Data: 2015-03-12 09:14:03
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 16:56:48
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Jak wypowiesz odpowiednio wczesnie to 6 czerwca mozesz zmienic operatora ... a to tylko 3 miesiace.

Ja bym wypowiedział już teraz żeby potem nie pilnować terminów.

Ale zaraz - taka stara umowa i ciagle cyrograf ?
Taryfy Komfort to gdzies w 2012 byly ... bez telefonu i na 3 lata ?

Albo umowa przedłużona na starych warunkach bo nikt nie negocjował
nowych.

Zdrówko

Data: 2015-03-13 01:50:43
Autor: animka
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-12 09:14, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Ja już tak się nie wygłupię. Musiałam płacić 2 abonenty do czasu zakończenia umowy z poprzednim operatorem. Wszystko pochrzanione.
Przenosi się numer albo do operatora na miesiąc przed zakończeniem umowy.

ZdrĂłwko

--
animka

Data: 2015-03-11 21:29:36
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 16:42, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2015-03-11 o 16:21, J.F. pisze:

Raczej bym spytal do kiedy obowiazuje, i pospieszyl z wyborem nowej
taryfy i ewentualnie nowego operatora.

Umowa do 20 maja 2015,

Korekta, coś mi się rzuciło na oczy jeśli chodzi o datę, w umowie wpisana jest data : "czas oznaczony do dnia 2013-05-20", Nie wiem dlaczego myślałem o 2015.

Zakładam że w takim razie umowa jest zawarta na czas nieoznaczoony, co powinno być dla mnie korzystne jeśli chodzi o możliwość przeniesienia numeru.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-11 21:33:14
Autor: Liwiusz
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 21:29, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Przede wszystkim spróbuj "od jutra" zmienić taryfę na jakąś bardziej ludzką.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-12 09:29:33
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 21:33:14
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

Przede wszystkim spróbuj "od jutra" zmienić taryfę na jakąś bardziej
ludzką.

Tylko trzeba uważać by nie wcisnęli taryfy np. na 24 miesiące bo wtedy
przeniesienie numeru nie będzie możliwe. IMHO lepiej iść do konkurencji
i popytać co mogą dać z bonusami za przeniesienie. A jak nie chce
płacić i wiązać się umową to przenieść numer na pre-paida, przedłużyć
ważność na rok i na spokojnie zastanowić się gdzie, jak i za ile
przejść.

Zdrówko

Data: 2015-03-13 01:52:55
Autor: animka
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-12 09:29, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Jest moĹźliwe. Nawey na 2,5 roku.

Data: 2015-03-12 11:55:17
Autor: J.F.
T-mobile komfort max
[...]

A przy okazji - umowa gdzies sprzed 3-4 lat.  Wiec sie nie dziw tym "komfortowym" oplatom.

Ba - byc moze w umowie byla promocyjna stawka, ale obowiazujaca do 2013-05-20.
A potem korporacja nie zauwazyla ze szkoczyla ...

J.

Data: 2015-03-11 16:39:57
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 16:10, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
Wziąłeś kota w worku???
Podpisałeś cesję umowy nie znając jej warunków? Mało rozważne.

Firma szukała oszczędności i poprzednia umowa miała być nisko budżetowa. Prawdę mówiąc spodziewałem się ze płacą za samą kartę SIM około 30 zł.

Przeszedłbym się do salonu i poprosił o wydruk regulaminu i cennika dla
Twojej taryfy.

Spróbuję poprosić o wysłanie cennika mailem. Dostęp przez iBoa nie działa (jest zablokowany w tej ofercie).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-11 19:47:48
Autor: Jingiel
T-mobile komfort max

Taryfa Komfort to jeszcze stara Era. Bardzo, bardzo stara i droga. Jak to się uchowało, że nikt nie zaktualizował do nowej taryfy pewnie ze 3x tańszej http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/arch/komfort.pdf

Data: 2015-03-12 09:37:16
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 19:47:48
Jingiel <xxxx@xx.xx> napisał(a):

[...]

To jest tylko jedna z taryf z "Komfoert" w nazwie. Tak nazywali
różne taryfy jeszcze w w 2012 roku. Zdrówko

Data: 2015-03-13 01:56:04
Autor: animka
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-12 09:37, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
Dnia 2015-03-11, o godz. 19:47:48
Jingiel <xxxx@xx.xx> napisał(a):

[...]

róşne taryfy jeszcze w w 2012 roku.

W T Mobile najlepsza i najtańsza jest taryfa Rodzina 60.
Tylko na stacjonarne możesz sobie doaktywować pakiet za 4 zł. z groszami.

--
animka

Data: 2015-03-13 18:13:55
Autor: slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!
mobasa komfort na maxa
animka wrote:
Tylko na ...

zajebiste http://pl.vc/27log zainteresowania animatora...

              卐 https://tr.im/vMWuc 卐

Data: 2015-03-12 09:34:57
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-11, o godz. 16:39:57
Piotr Rezmer <konta@doman.pl> napisał(a):

Firma szukała oszczędności i poprzednia umowa miała być nisko
budżetowa. Prawdę mówiąc spodziewałem się ze płacą za samą kartę SIM
około 30 zł.

Za utrzymanie samej aktywnej karty SIM z numerem Orange (tylko
odbieranie rozmów) naliczał mi do połowy zeszłego roku 1+VAT
miesięcznie. Trzymaliśmy takich kart ~40 przy ~150 w sumie. Za ~35PLN w
tej chwili (umowy mają rok) to są nielimitowane połączenia/SMS na
stacjonarne i komórki i w UE 20gr za odebrane i 79gr
wydzwonione z UE połączenie plus 1GB netu.

Spróbuję poprosić o wysłanie cennika mailem. Dostęp przez iBoa nie działa (jest zablokowany w tej ofercie).

Poproś. Jak nie doślą to kolejny powód by uciekać od nich z numerem.

Zdrówko

Data: 2015-03-13 07:04:48
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 15:01, Piotr Rezmer pisze:
Wczoraj zrobiłem cesję numeru w T-mobile na siebie.

Aby w miarę obiektywnie wybrać nowego operatora porobiłem pomiary w miejscu w którym mieszkam (obszar wiejski)

T-Mobile: praktycznie brak 3G, nie miałem możliwości pomiaru LTE (mam starą kartę SIM pewnie bez aktywnego tego feature'a).
Nju: brak 3G, LTE na przyzwoitym poziomie
Plus: 3G jest ale nie do końca stabilne, LTE na dobrym poziomie
Play: 3G jw, LTE na dobrym poziomie
Virgin: (przedstawia się jako Play), 3G jw, LTE na dobrym poziomie

Zastaniawłem się czy Polkomtel (to jest mój najbliższy BTS z LTE) stosuje jakieś QoS dla operatorów wirtualnych. Pingi mniej więcej takie same. Transfer podobny oprócz Virgin gdzie nie udaje się nawet uruchomić flashowego "miernika". Podejrzewam, że na starterze Virgin od razu jest założony lejek na transmisję danych.

Reasumując, myślę że wybiorę Polkomtel, zwłaszcza że mam już od nich (co prawda umowa nie jest na mnie) internet LTE, umowa na internet kończy się w lipcu i teoretycznie mógłbym ją przedłużyć za 50% jeśli reklama nie kłamie ;)
Jeśli chodzi o telefon myślę, że wezmę taryfę Progres 49 (2 lata, bez telefonu, abonament 60zł brutto, minuta do UE 1.85zł br, rozmowy, SMS, MMS w PL bez limitu, transfer 2Gb, pakiet 100 min na Europę, bezpłatne przychodzące w UE)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-13 18:01:34
Autor: re
T-mobile komfort max

UĹźytkownik "Piotr Rezmer"

Zastaniawłem się czy Polkomtel (to jest mój najbliższy BTS z LTE)
stosuje jakieś QoS dla operatorów wirtualnych. Pingi mniej więcej takie
same. Transfer podobny oprócz Virgin gdzie nie udaje się nawet uruchomić
flashowego "miernika". Podejrzewam, Ĺźe na starterze Virgin od razu jest
założony lejek na transmisję danych.
-- -
A Virgin korzysta z sieci tego operatora ? Bo w Virgin w mojej lokalizacji, za prepaidowe 10zł/miesiąc jest internet z VPN, którego to VPN w abonamencie TMobile z dopłatą na internet 10zł/miesiąc nie udaje się zestawić. Znowu mi przypomniałeś, że mam to wyprostować.

Data: 2015-03-13 21:59:07
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-13 o 18:01, re pisze:

A Virgin korzysta z sieci tego operatora ?
Raczej tak, top_netinfo pokazał mi jako nazwę operatora "Play" mimo tego że włożyłem SIMa Virgin. Zakładam że Virgin to taka firma córka Play, korzystająca z infrastruktury Play czyli infrastruktury Polkomtela :)

Wracając do tematu, dziś przeniosłem numer do Plusa (pakiet progres plus 59). Na razie mam numer tymczasowy a docelowy doczeka do końca okresu rozliczeniowego w T-mobile.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-14 08:25:17
Autor: dizel
T-mobile komfort max
On Fri, 13 Mar 2015 21:59:07 +0100, Piotr Rezmer <konta@doman.pl>
wrote:

[...]

Nie bardzo córka. Virgin to wirtualny operator działający na
infrastrukturze Play.
Co do nadajników ma dostęp do własnych Play i w  roamingu Play-
T-Mobile.

Pozdrawiam

Data: 2015-03-14 12:49:41
Autor: re
T-mobile komfort max

UĹźytkownik "Piotr Rezmer"

A Virgin korzysta z sieci tego operatora ?
Raczej tak, top_netinfo pokazał mi jako nazwę operatora "Play" mimo tego
że włożyłem SIMa Virgin. Zakładam że Virgin to taka firma córka Play,
Jak globalny Virgin ma być córką lokalnego Play ?

korzystająca z infrastruktury Play czyli infrastruktury Polkomtela :)
-- -
To Play nie ma swojej infrastruktury ?

Wracając do tematu, dziś przeniosłem numer do Plusa (pakiet progres plus
59). Na razie mam numer tymczasowy a docelowy doczeka do końca okresu
rozliczeniowego w T-mobile.
-- -
Plus uzależnił przeniesienie mojego aktywnego numeru do innej sieci od niezerowego stanu konta co kosztowało mnie 5zł więc teraz mogę śmiało odradzać korzystanie z Plus :-)

Data: 2015-03-14 16:22:18
Autor: Piotr Rezmer
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-14 o 12:49, re pisze:
Plus uzależnił przeniesienie mojego aktywnego numeru do innej sieci od
niezerowego stanu konta co kosztowało mnie 5zł więc teraz mogę śmiało
odradzać korzystanie z Plus :-)

W takiej sytuacji możemy śmiało krzyczeć: "Złodzieje"

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-03-16 11:19:06
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-13, o godz. 07:04:48
[...]

Ekhm... W ostatniej ofercie Orange jakie braliśmy do firmy netto 35PLN
przy umowie na 24 miesiące.

Data: 2015-03-16 11:19:12
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
T-mobile komfort max
Dnia 2015-03-13, o godz. 07:04:48
[...]

Poszperaj jeszcze i ponegocjuj - może uda się ciut lepsze warunki
wyrwać. Przykładowo ostatnio bez telefonu Orange mi wyjściowo proponował
dla pracowników za 35/45PLN netto (umowa 24/12 miesięcy) taryfę Biz60 z
nielimitowaną Polską, bezpłatnymi przychodzącymi w UE, 19gr/min z UE do
PL i 79gr/min z UE do UE. Do tego za 5/10PLN za 1/2GB transferu.

Zdrówko

Data: 2015-03-13 21:00:03
Autor: DanW
T-mobile komfort max
W dniu 2015-03-11 o 15:01, Piotr Rezmer pisze:
Poczekaj na rachunek, ja podobnie zrobiłem cesję i na infolini powiedzieli mi, że abonament to 100 zł miesięcznie, taryfa co prawda bez limitu ale i bez internetu. Jak przyszła faktura to się mile zaskoczyłem bo okazuje się, że na infolinii nie widzą wynegocjowanych stawek a moja faktura co miesiąc jest wystawiana na kwotę 4,99 zł
Głowa do góry
Pozdrawiam
Dan