T-mobile - koszt połączenia zagranicznego

Data: 2011-09-12 19:30:52
Autor: jgor5
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł. Czy to jest prawidłowe?

Data: 2011-09-12 22:15:48
Autor: Stan69
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.

w t-mobile,  tak.
przenieś siem so Play

jk

Data: 2011-09-12 22:59:53
Autor: SDD

Użytkownik " jgor5" <jgor5@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j4lmlc$jn2$1inews.gazeta.pl...
Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany
nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.
Czy to jest prawidłowe?

No a ile kosztuje minuta?
Nie 2,69 przypadkiem?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-13 00:08:03
Autor: jgor5
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

> [...]
> nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.

No a ile kosztuje minuta?
Nie 2,69 przypadkiem?

Czyli to prawidłowe, że minuta braku połączenia z nr, na który dzwonię kosztuje tyle samo co minuta połączenia z tym nr?
Czy we wszystkich sieciach tak to działa, gdy dzwonię na zagraniczny nr?

Data: 2011-09-13 02:13:51
Autor: SDD

Użytkownik " jgor5" <jgor5@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4m6t2$3b8$1inews.gazeta.pl...

Czyli to prawidłowe, że minuta braku połączenia z nr, na który dzwonię
kosztuje tyle samo co minuta połączenia z tym nr?
Czy we wszystkich sieciach tak to działa, gdy dzwonię na zagraniczny nr?

A to aby na pewno nie byla poczta glosowa?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-12 21:58:47
Autor: Pszemol
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:j4m77v$i1e$1news.onet.pl...
[...]

Ha, za te 2.69zł mógł chociaż zostawić komuś wiadomość... :-)

Data: 2011-09-13 08:07:01
Autor: jgor5
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

A to aby na pewno nie byla poczta glosowa?

To był standardowy komunikat operatora niemieckiego "nr który wybrałeś jest w tej chwili niedostępny". W połączeniach krajowych w takie sytuacji nie ma naliczania. Wychodzi na to, że przy dzwonieniu na nr zagraniczny jest inaczej i operatorzy obciążają konsumenta nie świadcząc właściwej usługi. Zanim się zorientowałem, wykonałem kilka prób połączenia i za każdym razem takie samo naliczanie. Tak wygląda w praktyce reklamowane przez T-mobile łączenie ludzi na świecie :-(
Ciekawe czy to jest normalna praktyka u pozostałych operatorów?

Data: 2011-09-13 10:24:52
Autor: Bart
W dniu 2011-09-13 10:07,  jgor5 pisze:
[...]

Ależ usługa była świadczona - połączenie z  operatorem niemieckim
zostało nawiązane. A czy to wina operatora,że ktoś ma wyłączony telefon ? :)

Data: 2011-09-13 08:33:56
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 13 Sep 2011 10:24:52 +0200, Bart napisał(a):

Ależ usługa była świadczona - połączenie z  operatorem niemieckim
zostało nawiązane. A czy to wina operatora,że ktoś ma wyłączony telefon
?

Generalnie "połączenie" mówi się o końcowym urządzeniu, nie urządzeniach operatora. Aczkolwiek swego czasu niektóre sieci (ale raczej poza Europą) miały w obyczaju kasować już za zestawienie połączenia. Myślę, że najlepiej złożyć reklamację i czekać na objaśnienia operatora. Może coś się pozajączkowało.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-09-13 10:30:49
Autor: SDD

Użytkownik " jgor5" <jgor5@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4n2v5$39j$1inews.gazeta.pl...

Tak wygląda w praktyce reklamowane przez T-mobile łączenie ludzi na świecie :-(
Ciekawe czy to jest normalna praktyka u pozostałych operatorów?

No ja dzwoniac z Playa nie zauwazylem niczego takiego - aczkolwiek niezmiernie rzadko dzwonie bezposrednio z koma na numery zagraniczne - jak cos to wdzwaniam sie do operatora VoIPO i z VoIPa.
Niemniej jednak zdarzylo sie pare razy i w przypadku  bycia poza zasiegiem komunikat byl bezplatny.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-13 12:24:25
Autor: SDD
[...]

A moze podaj ten numer - np. na priv i sie sprawdzi :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-13 11:24:25
Autor: K
W dniu 12-09-2011 21:30,  jgor5 pisze:
Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany
nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.
Czy to jest prawidłowe?

  prawidlowe to bedzie jak zadzwonisz do bok i sie tam zapytasz. odpowiedzi ktore tu otrzymales sa na poziomie niedorozwinietej malpy.

Data: 2011-09-13 10:40:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:24:25 +0200, K napisał(a):

  prawidlowe to bedzie jak zadzwonisz do bok i sie tam zapytasz. odpowiedzi ktore tu otrzymales sa na poziomie niedorozwinietej malpy.

Albowiem jak wszyscy wiedzą, w BOK pracują wyłącznie wysoce opłacani
absolwenci Harvardu, mający conajmniej trzy fakultety, obowiązkowo z
telekomunikacji, socjologii i filologii polskiej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-09-13 12:12:40
Autor: K
W dniu 13-09-2011 11:40, Waldek Godel pisze:
[...]

albowiem w bok uzyska odpowiedz w stylu: "w t-mobile,  tak.
przenieďż˝ siem so Play"

Data: 2011-09-13 15:40:19
Autor: Krystek
T-mobile - koszt połączenia zagraniczneg o
2011-09-13 12:12, K wysłał(a) wiadomość:
[...]

przenieś siem so Play"

Pod warunkiem, że w BOK T-Mobile będzie pracował Kolina.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-09-14 11:05:02
Autor: Paweł Gąska
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
Witam,

W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
z dnia: 2011-09-13 11:40:

Zapomniałeś dodać... politologii. <lol>

Paweł

Data: 2011-09-13 23:06:49
Autor: John Doe
Użytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisał w wiadomości news:j4n7gb$fec$1inews.gazeta.pl...
[...]

I kretyni wychwalający swego plej

Data: 2011-09-14 10:17:36
Autor: ToMasz
W dniu 13.09.2011 23:06, John Doe pisze:
[...]

może to była odpowiedź mało na temat, ale akurat w prepaidzie ( najszybciej otwarłem cennik) kosztowało by go to 1zł. tak wiec nie jest to odpowiedź głupia. A Ty w podziękowaniu musisz ludzi obrzucać epitetami?

ToMasz

Data: 2011-09-14 14:50:33
Autor: John Doe

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4pnv1$bhn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam już dość opłaconych klakierów play, w odpowiedzi na każdy wątek o taktatu, popie czy simplusie: kup plej,
bo u mnie we freszu to a tamto.

Data: 2011-09-14 14:58:16
Autor: SDD

Użytkownik "John Doe" <john.doe@unknown.com> napisał w wiadomości news:j4q7uv$mr3$1usenet.news.interia.pl...

Mam już dość opłaconych klakierów play, w odpowiedzi na każdy wątek o taktatu, popie czy simplusie: kup plej,
bo u mnie we freszu to a tamto.

Kazdy, kto ma Playa jest w jakis sposob oplacany, bo na podobny pakiet uslug zazwyczaj wydaje mniej niz posiadacze rzeczonych taktakow, simplusow czy popow - wiec nei ma co sie dziiwic :P

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-14 15:08:35
Autor: John Doe

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:j4q8d7$i68$1news.onet.pl...

[...]

Minuta połączeń taka sama co w mojej sieci, za to nikt nie splajtuje dzwoniąc do mnie spoza play.

Data: 2011-09-14 14:23:38
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 14 Sep 2011 15:08:35 +0200, John Doe napisał(a):

Minuta połączeń taka sama co w mojej sieci, za to nikt nie splajtuje dzwoniąc do mnie spoza play.

Jeżeli zbankrutuje, to będzie wyłącznie jego problem, że dobrowolnie
popiera operatora który go jawnie okrada. Stawka MTR do Play to 36 groszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2011-09-14 22:32:44
Autor: John Doe

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1ieiqmudmpmbc$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wzruszające, biedny ucięmiężony play. Wszystkie złe sieci umówiły się przeciwko zbawicielowi w fioletowej piżamce, a ten pewnie oddaje te pieniądze dzwoniącym doń, zamiast budować infrastrukturę, bo to pewnie złośliwa płotka iż dotują z tego telefony.

Data: 2011-09-14 21:38:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 14 Sep 2011 22:32:44 +0200, John Doe napisał(a):

[...]

Twierdzisz, że to co budują to makiety i nawet UKE się na to nabiera?
Serio?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-09-13 22:25:34
Autor: michalis
W dniu 2011-09-12 21:30,  jgor5 pisze:
Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany
nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.
Czy to jest prawidłowe?

Podobnie prawidłowe jak w playu, który niedawno włączył wszystkim użytkownikom usługę, która kasowała dzwoniących za w/w komunikat (abonent niedostępny zostaw mu wiadomość) - notka sms czy jakoś tak. Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

Data: 2011-09-14 08:27:49
Autor: jgor5
michalis <michalis@pentricos.com> napisał(a):

[...]

Takie automatyczne włączanie usług, za które ktoś musi płacić jest rzeczywiście irytujące. Dzięki za info o niecnych praktykach playa - zaraz będę dezaktywował tę usługę w rodzinnych playach.
W przypadku playa to chociaż można zostawić konkretną wiadomość dla odbiorcy, czyli jakaś usługa komunikacji między użytkownikami występuje i ponownie już się nie próbuje dzwonić. W moim przypadku nic nie mogłem przekazać i próbowałem dzwonić ponownie brnąc w kolejne, zbędne koszty. Była jedynie informacja o braku dostępności i nic więcej - złodziejstwo do potęgi!

Data: 2011-09-14 08:42:00
Autor: jgor5
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
michalis <michalis@pentricos.com> napisał(a):
Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

Pikanterii do sprawy dodaje fakt że ów niemiecki nr należy do T-mobile (+49160720xxxx) a Bok już drugi dzień nie odpowiada na zgłoszenie !

Data: 2011-09-14 11:06:12
Autor: Paweł Gąska
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
Witam,

W odpowiedzi na maila od  jgor5
z dnia: 2011-09-14 10:42:
[...]

spoko, mają tych dni jeszcze 28 :]

Paweł

T-mobile - koszt połączenia zagranicznego