T-mobile - koszt połączenia zagranicznego

Data: 2011-09-13 22:25:34
Autor: michalis
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
W dniu 2011-09-12 21:30,  jgor5 pisze:
Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany
nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.
Czy to jest prawidłowe?

Podobnie prawidłowe jak w playu, który niedawno włączył wszystkim użytkownikom usługę, która kasowała dzwoniących za w/w komunikat (abonent niedostępny zostaw mu wiadomość) - notka sms czy jakoś tak. Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

Data: 2011-09-14 08:27:49
Autor: jgor5
michalis <michalis@pentricos.com> napisał(a):

[...]

Takie automatyczne włączanie usług, za które ktoś musi płacić jest rzeczywiście irytujące. Dzięki za info o niecnych praktykach playa - zaraz będę dezaktywował tę usługę w rodzinnych playach.
W przypadku playa to chociaż można zostawić konkretną wiadomość dla odbiorcy, czyli jakaś usługa komunikacji między użytkownikami występuje i ponownie już się nie próbuje dzwonić. W moim przypadku nic nie mogłem przekazać i próbowałem dzwonić ponownie brnąc w kolejne, zbędne koszty. Była jedynie informacja o braku dostępności i nic więcej - złodziejstwo do potęgi!

Data: 2011-09-14 08:42:00
Autor: jgor5
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
michalis <michalis@pentricos.com> napisał(a):
Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

Pikanterii do sprawy dodaje fakt że ów niemiecki nr należy do T-mobile (+49160720xxxx) a Bok już drugi dzień nie odpowiada na zgłoszenie !

Data: 2011-09-14 11:06:12
Autor: Paweł Gąska
T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
Witam,

W odpowiedzi na maila od  jgor5
z dnia: 2011-09-14 10:42:
[...]

spoko, mają tych dni jeszcze 28 :]

Paweł

T-mobile - koszt połączenia zagranicznego