T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk

Data: 2011-09-22 17:04:45
Autor: gsm
T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Szanowna Pani

Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w tym uczestniczy.
Po tym co Pani napisała pozwoliłem sobie zadzwonić na infolinię jednak nie chciano mnie z Panią połączyć.
Niestety Pan z którym rozmawiałem twierdził ze to co Pani zaproponowała jest prawda a w szczególności możliwość jednoczesnego korzystania w ramach taryfy PdB z usług Zawsze Biznes i 10 numerów za grosz.

Poniżej zamieszczam cytat z maila naszego "doradcy" biznesowego - Pana Tomzy z Katowic. W załączeniu cały mail w którym odnajdzie Pani cytat:
"Witam,  ponownie  błędnie w  drugiej tabeli połączył Pan usługę Zawsze Biznes i usługę 10 numerów za grosz. Usługi te wykluczają się wzajemnie. Jeżeli chce Pan skorzystać z usługi Zawsze Biznes musi Pan dezaktywować usługę 10 numerów za grosz. Po dezaktywacji nie ma już możliwości ponownej jej aktywacji.
 W załączniku przesyłam Panu cennik dla taryfy Pakiet dla Biznesu oraz aktualne Warunki Oferty Specjalnej " Wymiana telefonu Biznes (4/2011)"
Wg cennika połączenia na telefony stacjonarne w taryfie Pakiet dla Biznesu 140 kosztuje 0,23 zł netto /min."

W zasadzie z doradcą byliśmy już umówieni na spisanie umowy - ustaliliśmy jednoczesne działania Zawsze Biznes i 10 numerów za grosz - niestety Pan Tomza oświecił nas w pewnym momencie, że tak się nie da.

Nie wiem czy wynika to z Państwa niewiedzy na temat własnych ofert ale jak na to nie patrzeć po prostu kłamiecie.
Jak nie jeden to drugi.

Na koniec jeszcze cytac z dpowiedniego regulaminu: "Warunki Oferty Promocyjnej "Nielimitowane rozmowy z milionami numerów T-Mobile w kraju i na swiecie - biznes"
[...]
1.3.[...]Abonenci posiadajacy aktywne usługi: 10 numerów za grosze, Rozmowy za grosz z 10 numerami, 10 numerów za grosz
w Nowej Firmie, Bezpłatnie w sieci, 2000 minut do Ery - nie maja mozliwosci skorzystania z niniejszej oferty. W przypadku korzystania z usług wskazanych w
zdaniu poprzednim i woli skorzystania z niniejszej oferty wymagana jest ich wczesniejsza dezaktywacja a nastepnie aktywacja Usługi "Zawsze Biznes" na
niniejszych Warunkach. Abonent T-Mobile, który aktywuje Usługe "Zawsze biznes" na niniejszych Warunkach zwany jest dalej Abonentem."

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-09-22 17:40:13
Autor: Piotr
T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w tym

NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu

Piotr Wielki

Data: 2011-09-22 18:54:29
Autor: Barnaba

Użytkownik "Piotr" <piotrusglobes@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5fkt1$40j$1news.onet.pl...
>Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w >tym

NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu

Piotr Wielki

i basta !

Jarosław Mniejszy

Data: 2011-09-22 19:10:54
Autor: gsm
> [...]

>Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w >tym

Zupelnie jak T-Mobile najlepsza telefonia

Data: 2011-09-22 18:18:26
Autor: ToMasz
T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
W dniu 22.09.2011 17:04, gsm pisze:
Szanowna Pani
(..)
Teraz muszisz to jakoś pociąć i poprzestawiać, bo tu cytowanie jest normalne nie w standarcie blia gatesa
ToMasz

PS wytnij przy okazji to co niepotrzebne

Data: 2011-09-22 21:14:51
Autor: Jackowik6
T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk. eeetam, mistrzem jest tata Rydzyk.

Użytkownik "gsm" <gsm@wp.pl> napisał w wiadomości

Mistrzem łgarstwa jest tatuś Rydzyk, przerósł nawet Goebbelsa.
Słyszałem jak mówił przez telefon GSM (żeby nie było, że NTG).

Data: 2011-09-23 07:14:21
Autor: cisiek
T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
To słabe pocieszenie, ale Orange też.

By skrócić:
- wizyt, telefonów na infolinię itd było chyba z 6-8;
- za każdym razem nieco inna informacja;
- przy pierwszych trzech podejściach wizja mojego przejścia do konkurencji nie robiła absolutnie żadnego wrażenia (nie to, żebym konsumował miliony min i GB, ale tak zwyczajnie, po kupiecku, "a czy sprawdził pan..." - ni chu chu),
- w końcu okazało się, że oferta może być konkurencyjna, ale ustalenie jej parametrów tak, by w innych salonach, do których miałem wygodniej zajrzeć, dało się ją zrealizować - niemożliwe (o tym jeszcze poniżej);
- już prawie na koniec - zabrakło wybranego telefonu i nie mogłem zmienić taryfy, więc przeleciałem w nast. okres rozliczeniowy, który w obecnej sytuacji jest dla mnie zupełnie "nieadekwatny" (by ująć to delikatnie...),
- a jak przyjechał tel., zupełnie na koniec okazało się, że:
* jest wersja zakupu mieszana, tj. salonowo-internetowa (pani w salonie loguje się na siebie, ale na moje konto, smsy z prośbą o różne hasła przychodzą na mój tel.) - i mogę jednak zmieścić SGSII w lichym budżecie, który sobie przeznaczyłem (tel. który "wyszedł", to SGS+ - podobno przyjeżdżają w liczbie 1 na salon i znikają), a SGSII był dostępny i już od tego miesiąca miałbym co trzeba,
* b. sympatyczna pani, która mnie obsługiwała, podsumowała, że "nie wszystkim się chce tak poklikać".

By zacytować klasyka - darmozjadów i matołów banda!!!

cisiek@[]>

T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk