T-mobile na karte

Data: 2014-05-09 09:10:18
Autor: J.F.
T-mobile na karte

Dawno nie czytalem raportu, bo tez i jakby przestali sie nimi
chwali....

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyniki-t-mobile-polska-po-2q2013,2,3,28654.html

co mnie zaciekawilo: ARPU w prepaid: 8 zl.

Da sie zejsc w T-mobile ponizej 50zl/3mc ? Niby jest odpowiednia usluga, ale platna 3zl/mc, wiec chyba odstrasza
potencjalnych klientow i zacheca do wyniesienia ?

A tu jakby polowa czy nawet wiecej klientow wcale nie placila.

O co tu chodzi - bledne dane, polowa ma telefon tylko do odbierania, czy nawet odbierac przestala, ale demobil woli sie nie chwalic
spadkiem klientow ? Czy da sie jakos taniej uzywac bez placenia? Fri, siec rodzinna ?

wyniki dla Orange http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyniki-orange-polska-w-4q2013,2,3,29941.html

Tu mimo opcji "roczna waznosc" karciarze placa wiecej. Abonamentowcy zreszta tez.

J.

Data: 2014-05-09 09:49:55
Autor: Serwis
T-mobile na karte
ostatni raz doladowywalem tak taka pewnie z dwa lata temu zostala mi kasa z podwajania i trzyma mnie tylko bonus w postaci minut na stacjonarne i do ery ktorych nazbieralo sie ponad 1000 min Fakt biora 3 zl miesiecznie za przedluzenie wychodzacych o rok po kazdej rozmowie ale da sie to sprytnie ominac tak ze na mnie era nie zarobila ani grosza przez ostatnie dwa lata nie liczac zlodziejskich 7 gr za sprawdzanie salda

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1kdha21jaibxk$.wregtaylsr8u.dlg40tude.net...

Data: 2014-05-09 11:44:06
Autor: J.F
T-mobile na karte
Użytkownik "Serwis"  napisał w wiadomoœci
[...]

A jak ?

tak ze na mnie era nie zarobila ani grosza przez ostatnie dwa lata

Mialem podobnie - po tych podwojnych uzbieralo sie tyle, ze przez dwa lata pracowali za darmo.
No ale sie skonczylo.
Choc podwojne jeszcze cos dwa razy sie pojawily ... i to nadal jest ciekawa opcja - doladowac, zarobic, a potem niech sobie nawet te 3 zl biora, i tak na dlugo starczy.
Ale to opcja ciekawa dla tych co jednak troche gadaja i wydaja wiecej niz 8 zl/mc.
Czyzby ludzie ciagle jechali z uzbieranych podwojnych ?

A poniewaz dla zwyklego czlowieka utrzymanie aktywnego konta kosztuje jednak ~17zl, albo i wiecej ... to aby srednia spadla do 8 co najmniej polowa klientow musi nic nie placic !

nie liczac zlodziejskich 7 gr za sprawdzanie salda

Mozna sprawdzac przez internet ... a z telefonu dostep do iboa chyba bezplatny ?

J.

Data: 2014-05-09 11:57:08
Autor: dizel
T-mobile na karte
On Fri, 9 May 2014 11:44:06 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Serwis"  napisał w wiadomości
[...]

Pewnie chodzi o to że aktywujesz rok ważności konta, przedłużasz
ważność konta na rok i deaktywujesz, wtedy teoretycznie powinien
pozostać rwk, a za kolejny miesiąc opłat już nie pobiorą. Tyle tylko
że nie we wszystkich taryfach ten patent działa, na pewno we frii nie
działa, w innych nie wiem bo z T nie korzystam.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-10 17:56:30
Autor: Jeffrey
T-mobile na karte
dizel wrote:
[...]

w taryfie HOT działa

Data: 2014-05-09 11:59:50
Autor: Chris
T-mobile na karte
J.F. nabazgral(a):

Da sie zejsc w T-mobile ponizej 50zl/3mc ?

Mam T-M na karte, doladowanie mniej wiecej 50 zl na 3 miesiace w tym 10zl co miesiac pobieraja za 1GB danych, rozmowy do T-M za free w pakiecie.
Telefonu uzywam caly czas i nie jest to odbieranie only tylko jest to mój jedyny numer (uzywam jako tel/sms/mms/dane)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie pojazdu.

Data: 2014-05-09 12:04:34
Autor: J.F
T-mobile na karte
UĹźytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
J.F. nabazgral(a):
Da sie zejsc w T-mobile ponizej 50zl/3mc ?
Mam T-M na karte, doladowanie mniej wiecej 50 zl na 3 miesiace w tym 10zl co

A tu widzisz - srednia dla wszystkich jest 8 zl.
To co robia ci, ktorzy zanizaja srednia o polowe ?

J.

Data: 2014-05-09 12:40:26
Autor: Chris
T-mobile na karte
J.F nabazgrał(a):

[...]

Nie wiem :) podałem tylko jak u mnie to wygląda dla statystyk :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-10 12:16:54
Autor: J.F.
T-mobile na karte
Dnia Fri, 9 May 2014 12:40:26 +0200, Chris napisał(a):
J.F nabazgrał(a):
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
[...]

Miescisz sie w minimum wymaganym przez firme.
A srednia wynosi polowe. Na kazdego klienta placacego minimum przypada
wiec drugi, ktory nie placi nic ..
Oczywiscie proporcje moga tez byc inne - np Ciebie jednego przypada
dwoch klientow placacych po 5 zl. 2zl na rozmowy, 3 zl za rwk.

Czyzby taryfa fri "rozmawiasz nawet z 0zl na koncie" miala sens ?

J.

Data: 2014-05-12 08:45:03
Autor: Chris
T-mobile na karte
J.F. nabazgrał(a):

[...]

Domyślam się że DUŻO ludzi ma tylko kartę w szufladzie ..

Oczywiscie proporcje moga tez byc inne - np Ciebie jednego przypada
dwoch klientow placacych po 5 zl. 2zl na rozmowy, 3 zl za rwk.

Nie wiem ale przeliczając wychodzi mu dużo taniej niż abo ..

Czyzby taryfa fri "rozmawiasz nawet z 0zl na koncie" miala sens ?

A tego nie wiem .. mam zawsze kasę na karcie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-12 15:42:13
Autor: J.F
T-mobile na karte
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkpqlf$v7s$1@node2.news.atman.pl...
J.F. nabazgrał(a):
[...]

Na to wychodzi. Ciekawe czy tylko w t-m.

Oczywiscie proporcje moga tez byc inne - np Ciebie jednego przypada
dwoch klientow placacych po 5 zl. 2zl na rozmowy, 3 zl za rwk.
Nie wiem ale przeliczając wychodzi mu dużo taniej niż abo ..

Mnie by wk*. Przenioslbym do Orange :-)
Chyba ze to resztki z innych taryf -wlaczyli rwk bezplatnie i  do wyczerpania konta

Czyzby taryfa fri "rozmawiasz nawet z 0zl na koncie" miala sens ?
A tego nie wiem .. mam zawsze kasę na karcie.

A tu najwyrazniej sporo ludzi nie ma, no chyba ze tylko nie doladowuje.

J.

Data: 2014-05-13 08:21:04
Autor: Chris
T-mobile na karte
J.F nabazgrał(a):

[...]

Orange u mnie w domu ledwo działa choć to prawie centrum Warszawy. Druga sprawa że 90% znajomych i rodziny ma T-M

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-13 19:00:42
Autor: J.F.
T-mobile na karte
On Tue, 13 May 2014 08:21:04 +0200, "Chris" <chris@mail.com> wrote:
> Mnie by wk*. Przenioslbym do Orange :-)

Orange u mnie w domu ledwo działa choć to prawie centrum Warszawy.
Druga Jak kto gada za 2zl na mc to chyba mu na jakosci nie zalezy.

sprawa Ĺźe 90% znajomych i rodziny ma T-M

Ale jak tu zrobic, zeby gadac i nie placic ? Siec rodzinna ?

--
J.

Data: 2014-05-09 12:46:29
Autor: dizel
T-mobile na karte
On Fri, 9 May 2014 12:04:34 +0200, "J.F"
[...]

Być może mają na to wpływ karty z rwk które po tym jak wprowadzono
opłaty zostały spuszczone w klopie albo leżą w szufladach. Sam miałem
taką kartę heyah ważną do lutego 2014r która dalej działa, można
odbierać.
Jak wprowadzono rwk po każdej rozmowie to na początku było to darmowe
i T wszędzie gdzie mógł wciskał startery aby sobie polepszyć
statystyki.
Pamiętać należy że T szybko kart nie wyłącza po minięciu ważności na
wychodzące, przynajmniej do 6 miesięcy, a potem to już różnie więc te
karty pewnie się wliczają też i zaniżają średnią.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-10 12:10:07
Autor: J.F.
T-mobile na karte
Dnia Fri, 09 May 2014 12:46:29 +0200, dizel napisał(a):
[...]

Moze, ale co - polowa "klientow" to takie "lezaki" ? Czy potrzebuja tylko do odbioru, albo na numerze im nie zalezy ?
Bo inaczej by sie przeniesli..

Choc w sumie ... jesli t-mobile ma 16mln klientow, Orange i Plus
podobnie, Play 10 mln ... no to faktycznie - po dwa telefony na osobe
i sporo osob kisi niepotrzebnego sima :-)

Jak wprowadzono rwk po każdej rozmowie to na początku było to darmowe
i T wszędzie gdzie mógł wciskał startery aby sobie polepszyć
statystyki.

Wciskac to mogl i wczesniej, najwyzej klienci by nie placili.
Ale figurowali :-)

No ale teraz zmienil i co - klienci grzecznie placa te 3 zl, czy tylko
odbieraja ? J.

Data: 2014-05-10 17:58:31
Autor: Jeffrey
T-mobile na karte
J.F. wrote:
[...]

skoro numer z pół roku leży zawieszony między klientem a siecią ( klient zrezygnował albo nie płaci a sieć go jeszcze nie uwolniła) to wpływa na statystyki

T-mobile na karte