T-mobile - ograniczenia

Data: 2011-08-17 09:50:30
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia

Przekroczylem ilos danych z pakietu blueconnect i t-mobile wyslalo sms ze
predkosc ogranicza.

tego ograniczenia nie zauwazylem ... za to przestalo lacznosc zrywac.
Ciekawe - z powodu ograniczenia, czy z powodu wyjazdu turystow z okolicy
:-)

J.

Data: 2011-08-17 11:41:57
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Wed, 17 Aug 2011 09:50:30 +0200, J.F. napisał(a):
[...]

No i za szybko pochwalilem, bo zaraz potem nastapily dlugie klopoty.
Ciekawe - telefon zwariowal, windows, przeciazenie sieci, czy ograniczenie
jakies np 300kB/godzine .. a potem przerwa do nastepnej godziny:-)

J.

Data: 2011-08-17 22:58:58
Autor: ToMasz
T-mobile - ograniczenia
W dniu 17.08.2011 11:41, J.F. pisze:
[...]

tak z ciekawości ile "sciagnąłeś" że przekroczyłeś i jaka jest kwota abonametnu (na sam internet jeśli masz wiecej usług)
ToMasz

Data: 2011-08-18 03:12:27
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Wed, 17 Aug 2011 22:58:58 +0200, ToMasz napisał(a):
tak z ciekawości ile "sciagnąłeś" że przekroczyłeś i jaka jest kwota abonametnu (na sam internet jeśli masz wiecej usług)

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/abonament/uslugi_dodane/internet_w_telefonie

Tylko ciagle nie wiem - to ograniczenie dziala tak jak zapisali - predkosc
spada do 16kbit/s, czy sobie przeliczaja ze to jest 3.6MB/pol godziny
i po przeslaniu tych 3.6MB nie mozna korzystac przez pol godziny - bo jakos
tak to wygladalo ..

J.

Data: 2011-08-18 20:13:47
Autor: ToMasz
T-mobile - ograniczenia
W dniu 18.08.2011 03:12, J.F. pisze:
[...]

nie wiem czy dobrze zrozumiałem reklame. ale bez "kompresji" za 14zł/mc masz 333 mega? To w orange free na kartę masz blisko 6 razy taniej i bez ograniczeń....

Data: 2011-08-18 21:25:12
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:13:47 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

Nie wiem czy dobrze zrozumialem oferte
http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pre_discover?selectedTab=4

ale wydaje mi sie ze za 50 zl utrzymam konto przez 3 miesiace i dostane
bonusowy pakiet 2.27GB. Czyli jakies 750MB za 16.67 na m-c.
Te 50zl mozna wydac na rozmowy lub internet wiec rachunek jest jeszcze inny
... i zalezny od tego czy mamy sima tylko na internet lub do gadania.

Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
500MB.

Wiec ja tu jakiejs wielkiej roznicy w cenie nie widze .. no chyba zeby tak
kupic drugi sim i srodki z niego Przelewem SMS na sim do gadania ..

J.

Data: 2011-08-18 21:55:38
Autor: Artur Maśląg
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-18 21:25, J.F. pisze:
[...]

Powiedzmy.

Te 50zl mozna wydac na rozmowy lub internet wiec rachunek jest jeszcze inny
.. i zalezny od tego czy mamy sima tylko na internet lub do gadania.

Z czy sim na internet nie pozwala na gadanie? Twój wybór na co wydasz.

Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
500MB.

Znaczy w T-Mobile? A gdzie masz takowe?

Wiec ja tu jakiejs wielkiej roznicy w cenie nie widze .. no chyba zeby tak
kupic drugi sim i srodki z niego Przelewem SMS na sim do gadania ..

Ja tam nie wiem - w telefonie mam za 9zł/miesiąc, do lapka używam
orangowego prepaida (najlepsza oferta na rynku - póki co).

Data: 2011-08-18 22:35:16
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:55:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Tylko jak bede chcial miec karte do internetu i do gadania jednoczesnie -
to jak sie domyslam w tej taryfie nie ma zadnych ulgowych pakietow na
gadanie :-)
A jak chce miec druga karte tylko do internetu, to gotowka sie zuzywa albo
kumuluje, za to w telefonie nadal nie mam internetu i trzeba zawsze jezdzic
z notebookiem, albo przekladac karty :-(

No chyba ze jakis fajny tele-/smartfon na dwie karty ...

Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
500MB.
Znaczy w T-Mobile? A gdzie masz takowe?

Znaczy sie w Orange.
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_services?category=promo_3&articleId=6002508

Data: 2011-08-18 12:11:26
Autor: AL
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-17 09:50, J.F. pisze:

[...]

spytam sie z ciekawosci (bo nie mam, moze jeszcze wykupionej uslugi danych w T-mobile/taktak) - czy mozna w jakis sposob (np. smsm'em (jak jest w mBank mobile) sprawdzic ile jeszcze jest danych do wykorzystania?

(naliczanie - w przypadku T-mobile - na kazde rozpoczete 100kB nie pozwala chyba precyzyjnie sledzic tego stanu za pomoca jakiegos programu)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-18 20:15:48
Autor: John Kołalsky
T-mobile - ograniczenia

UĹźytkownik "AL" <adam@skads.tam>

(naliczanie - w przypadku T-mobile - na kazde rozpoczete 100kB nie pozwala chyba precyzyjnie sledzic tego stanu za pomoca jakiegos programu)

Czemu ?

Data: 2011-08-18 21:16:39
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:15:48 +0200, John Kołalsky napisał(a):
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam>
(naliczanie - w przypadku T-mobile - na kazde rozpoczete 100kB nie pozwala chyba precyzyjnie sledzic tego stanu za pomoca jakiegos programu)

Czemu ?

No bo jak ? Trzeba by miec odpowiedni program i gdzies zapuscic.

J.

Data: 2011-08-19 13:16:12
Autor: AL
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-18 20:15, John Kołalsky pisze:

UĹźytkownik "AL" <adam@skads.tam>

(naliczanie - w przypadku T-mobile - na kazde rozpoczete 100kB nie
pozwala chyba precyzyjnie sledzic tego stanu za pomoca jakiegos programu)

Czemu ?

musialbym za kazdym razem zaokraglac w gore (to samo na koniec dnia) - liczyc nowo rozpoczete pakiety (wychodzace i przychodzace) po 100kB (bo czasami pol. sie usypia, wiec brak ciaglosci). Tu jest IMHO problem

Jak znasz programik, ktory to rozwiaze z automatu - poprosze o nazwe (dla androida).

W przypadku sieci rozliczajacej sie po 1KB danych (np. mBank mobile z jakiego korzystam) nie ma takiego problemu i mniej wiecej zgadza sie to co pokazuje program z tym co twierdzi operator w zwrotnym sms'ie)

Tylko chyba T-Mobile ma tak niekorzystne warunki na pakiet danych :/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-19 13:38:42
Autor: J.F
T-mobile - ograniczenia
UĹźytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2lgld$13a$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Ale w T-mobile to (na razie) nie bije po kieszeni.
Ot, przysylaja SMS ze teraz bedzie wolniej.

Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna kupic drugiego pakietu.

J.

Data: 2011-08-19 15:19:07
Autor: AL
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-19 13:38, J.F pisze:
Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
kupic drugiego pakietu.

w regulaminie (jak pamietam, ale glowy nie daje) jest zapis, ze mozesz kupic (potraca Ci na nowo 9pln z konta)

Nie potrafilem tylko znalezc, w jaki sposob:
1. zrezygnowac z uslugi za pomoca sms'a (co mozna na stronie itaktak do konta)
2. sprawdzic za pomoca sms'a ile w danym okresie zuzylismy danych pakietowych (nawet dla ciekawosci)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-19 19:14:13
Autor: Artur Maśląg
T-mobile - ograniczenia
Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
[...]

Raz, Ĺźe nie bije, a dwa - liczenie kaĹźdego kilobajta uwaĹźam za rzecz
w sumie mało istotną. Ładnie wygląda marketingowo, ale co to w
rzeczywistości zmienia? Zresztą patrząc po wielu ofertach, naliczanie
co 50 czy 100kB jest dość typowe. mBank mobile robi co może, by
przekonać do swych usług (to operator wirtualny), które wyglądają
niby na tańsze, ale jakoś mało klientów mają. Niby mam regularnie
kilkadziesiąt złoty na doładowanie mBank mobile (za korzystanie z
z ich usług), ale jakoś mnie nie przekonali.

Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
kupic drugiego pakietu.

Taki lajf. Z prepaidami takich problemĂłw nie ma :)

Data: 2011-08-22 13:47:26
Autor: Paweł Gąska
T-mobile - ograniczenia
Witam,

W odpowiedzi na maila od Artur Maśląg
z dnia: 2011-08-19 19:14:
rzeczywistości zmienia? Zresztą patrząc po wielu ofertach, naliczanie
co 50 czy 100kB jest dość typowe.
Tak typowe jak podawanie ceny ziemniaków w warzywniaku "za tonę" i nie ważne ile weźmiesz, płacisz za tonę. ;]

Paweł

Data: 2011-08-22 20:48:56
Autor: John Kołalsky
T-mobile - ograniczenia

Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl>

[...]

A wiadomo czy za tonę ? Może za 100 albo 10kg

Data: 2011-08-22 15:51:29
Autor: J.F
T-mobile - ograniczenia
UĹźytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

No sam widzisz - coraz wiecej aplikacji sle czesto dane, czesto ale malo,
a potem sie dziwisz ze po tygodniu 500MB pakiet wyczerpany i juz nie mozna jutuba ogladac :-)

Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
kupic drugiego pakietu.
Taki lajf. Z prepaidami takich problemĂłw nie ma :)

W tiktaku tez nie ma ? Cos mi sie wydaje ze ten pakiet to na podobnych zasadach - placisz za caly miesiac i wczesniej nie zamowisz drugiego .

J.

Data: 2011-08-22 20:17:48
Autor: Artur Maśląg
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-22 15:51, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
[...]

To nie ja się dziwię, a wręcz przeciwnie. To nie ja mam problemy
z transferami itd. Na dodatek uĹźywam telefonu z Androidem (nie ja
jeden). Co gorzej - uĹźywam terminarza, poczty, "internetu", ba,
nawet nawigacji itd. i mieszczę się spokojnie w "pakiecie" za 9PLN.
Tyle, że ja od początku wiedziałem co i jak działa. Trudno jednak
oczekiwać tej wiedzy od ludzi, którzy "kupują" coś takiego za 1PLN
i operator im wmawia, że muszą coś tam kupić, ponieważ telefon tego
wymaga. Z drugiej strony jak śledzę od dawna problemy związane
z "niezamĂłwionym" transferem i kwestie blokowania aplikacji/OS
w tej materii, to sytuacja się systematycznie poprawiała na korzyść
klientów - aż do teraz, kiedy wybuchła ta afera z Play.

Taka ciekawostka...

[...]

Ja kupisz pakiet na miesiąc - owszem. Tyle, że a nie pisałem o
kupowaniu pakietu (wiązaniu się umową), tylko o doładowywaniu konta
w miarę potrzeb. Do wielu rzeczy zdecydowanie wolę lapka z prepaidem,
niż dowolny pakiet "abonamentowy". Tak szczerze, to ja naprawdę nie
wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.

Data: 2011-08-22 20:49:00
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Mon, 22 Aug 2011 20:17:48 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
Z drugiej strony jak śledzę od dawna problemy związane
z "niezamówionym" transferem i kwestie blokowania aplikacji/OS
w tej materii, to sytuacja się systematycznie poprawiała na korzyść
klientów - aż do teraz, kiedy wybuchła ta afera z Play.
Taka ciekawostka...

Zauwaz ze to bylo niby w kwietniu, czyli juz "dawno".
Cos tam play skiepscil.

[...]

A to ktorys z blueconnectow ? Bo jesli sie nie myle, to Taktak ma dosc niekorzystne stawki na transmisje
danych, i w dodatku taryfikacje co 500kB (x2),
Tak szczerze, to ja naprawdę nie
wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.

Dlatego te pakiety z ograniczeniem transferu nie sa takie zle ... pod
warunkiem ze nie wyglada to tak iz po kilkuset KB nastepuje pol godziny
przerwy, a cos mi to tak wyglada :-)

J.

Data: 2011-08-22 21:28:28
Autor: Artur Maśląg
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-22 20:49, J.F. pisze:
[...]

Dobrze - nie traktuj tego "teraz" tak dosłownie. Ja nie śledzę
"rynku" od miesiąca.

[...]

A to ktorys z blueconnectow ?

Nie. Orange Free :)

Bo jesli sie nie myle, to Taktak ma dosc niekorzystne stawki na transmisje
danych, i w dodatku taryfikacje co 500kB (x2),

Nie tylko TakTak. Myślisz, że z jakich przyczyn korzystam z oferty
konkurencji, choć T-Mobile ma dla mnie "super oferty"?

Tak szczerze, to ja naprawdę nie
wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.

Dlatego te pakiety z ograniczeniem transferu nie sa takie zle ...

Nigdy nie byłem ich (jako takich) przeciwnikiem - sam z czegoś
takiego w telefonie korzystam.

pod
warunkiem ze nie wyglada to tak iz po kilkuset KB nastepuje pol godziny
przerwy, a cos mi to tak wyglada :-)

Otóż to.

Data: 2011-08-22 21:48:24
Autor: J.F.
T-mobile - ograniczenia
Dnia Mon, 22 Aug 2011 21:28:28 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Dzwonili ostatnio - mobilny internet, 7.2Mb/s, nielimitowany przeplyw,
55zl/m-c na trzy lata i netbook w "prezencie". No i sie zaczynam zastanawiac - czy ja potrzebuje "stacjonarny internet".

J.

Data: 2011-08-22 22:15:43
Autor: Artur Maśląg
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-22 21:48, J.F. pisze:
[...]

"nielimitowany przeplyw" tak w ogóle? Całą dobę? Hmmm, może być
ciekawe, ale jakoś nie wierzę...

No i sie zaczynam zastanawiac - czy ja potrzebuje "stacjonarny internet".

Ja potrzebuję - bez dwóch zdań. Jeszcze nie spotkałem oferty
"mobilnej", która by chociaż w 10% spełniania wymagania "domowe" za
rozsądne pieniądze.

Data: 2011-08-23 16:39:41
Autor: ALEX
T-mobile - ograniczenia
W dniu Pn 22 08 2011 22:15, Artur Maśląg pisze:

[...]

Phi, kumpel w tmobile w takich warunkach dostał lapka z core i3.

Jakie zastrzeżenia do mobilnej masz?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-08-23 19:57:22
Autor: Artur Maśląg
T-mobile - ograniczenia
W dniu 2011-08-23 16:39, ALEX pisze:
[...]

Zastrzeżenia? Nie, zwyczajnie funkcjonalność, technikalia  i ich
konsekwencje. Kompresja, przepuszczanie ruchu przez różne proxy,
brak stałej prędkości (ta się często zmienia nawet w tych samych
lokalizacjach) oraz brak oferty na nielimitowany dostęp o akceptowalnej
prędkości, minimalny upload, "lagowanie" itd. Te "nielimitowane" oferty
to jest dostęp o jakiejś tam maksymalnej prędkości (niemożliwej w sumie
do osiągnięcia) do pewnego limitu danych, później jest ruch
nielimitowany, ale już np. tylko 32kb/s. Świetnie mi się sprawdza w
lapku, w telefonie, ale do pracy stacjonarnej już średnio. Zresztą
robiłem nawet porównania w domu (jako backup mam łącze GSM) - nawet
nie ma o czym dyskutować.

Data: 2011-08-23 10:22:40
Autor: AL
T-mobile - ograniczenia
[...]

jesli jestes sam, singiel - to OK.
Jesli masz rodzine, dziecko(ci), ktore korzystaja z internetu - bez dwoch zdan taniej wychodzi stacjonarny.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-23 12:46:57
Autor: J.F
T-mobile - ograniczenia
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2vo0d$5b$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Problem w tym ze mnie wychodzi drozej.
No dobra, moglbym zrezygnowac z tego co mam, poszukac jakiejs tanszej oferty .. ale czy lepszej ? :-)

J.

T-mobile - ograniczenia