T-mobile - opłata za kartę???

Data: 2015-09-01 23:29:35
Autor: Zbynek Ltd.
T-mobile - opłata za kartę???
Elo

T-mobile 31.sierpnia zdarło ze mnie opłatę za kartę, 6 PLN-ów.
Co¶ mnie ominęło? Jako¶ nie dotarła do mnie informacja, także tutaj, że będ± opłaty.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-09-01 23:32:48
Autor: darnok
T-mobile - opłata za kartę???
On 2015-09-01 23:29, Zbynek Ltd. wrote:
Elo

T-mobile 31.sierpnia zdarło ze mnie opłatę za kartę, 6 PLN-ów.
Co¶ mnie ominęło? Jako¶ nie dotarła do mnie informacja, także tutaj, że
będ± opłaty.

od 1 czerwca jak nie wydasz 200zl karta to dowalaja 6zl oplaty.
bylo.

mozna transakcja internetowa zrobic.
Ja sprytnym billem place rachunek na 200zl - zawsze 97gr lepsze niz 6zl oplaty.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2015-09-02 00:33:37
Autor: Zbynek Ltd.
T-mobile - opłata za kartę???
On 2015-09-01 23:29, Zbynek Ltd. wrote:
Elo

[...]

Dzięki. Jako¶ musiało mi umkn±ć w natłoku informacji.
No cóż, karta do odstrzału. A taka nowa :-)
Mille jeszcze jest z 1 operacj±, bez granicy kwoty.

A doradzałem ludziom T-mobile. Będzie krecha, jak się okaże że trzeba zamkn±ć konto miesi±c po otwarciu :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-09-02 01:27:34
Autor: Liwiusz
T-mobile - opłata za kartę???
On 2015-09-01 23:29, Zbynek Ltd. wrote:
Elo

T-mobile 31.sierpnia zdarło ze mnie opłatę za kartę, 6 PLN-ów.
Coś mnie ominęło? Jakoś nie dotarła do mnie informacja, także tutaj, że
będą opłaty.

od 1 czerwca jak nie wydasz 200zl karta to dowalaja 6zl oplaty.
bylo.

Dzięki. Jakoś musiało mi umknąć w natłoku informacji.
No cóż, karta do odstrzału. A taka nowa :-)
Mille jeszcze jest z 1 operacjÄ…, bez granicy kwoty.

A doradzałem ludziom T-mobile. Będzie krecha, jak się okaże że trzeba
zamknąć konto miesiąc po otwarciu :-)

JuĹĽ sama nazwa tego banku sugeruje, ĹĽe jest coĹ› z nim nie tak. I jak
kogoś jeszcze t-debilowe 4 grosze nie nauczyły, aby takim plastikowym
firmom nie ufać, to nie wiem co jeszcze ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-09-02 13:03:17
Autor: J.F.
T-mobile - opłata za kartę???
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55e627f0$0$8383$65785112@news.neostrada.pl...
od 1 czerwca jak nie wydasz 200zl karta to dowalaja 6zl oplaty.
bylo.

A doradzałem ludziom T-mobile. Będzie krecha, jak się okaże że trzeba zamkn±ć konto miesi±c po otwarciu :-)

Ale to juz powinienes widziec nowa taryfe przy otwarciu ...

J.

Data: 2015-09-02 13:16:57
Autor: Zbynek Ltd.
T-mobile - opłata za kartę???
J.F. napisał(a) :
[...]

Taaaa, jakbym wiedział, to bym czytał :-)
Ale przecież na bież±co zagl±dam na grupę.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-09-02 01:11:24
Autor: az.anonim
T-mobile - opłata za kartę???
W dniu wtorek, 1 wrze¶nia 2015 23:32:53 UTC+2 użytkownik darnok napisał:
On 2015-09-01 23:29, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]

mozna transakcja internetowa zrobic.
Ja sprytnym billem place rachunek na 200zl - zawsze 97gr lepsze niz 6zl oplaty.

Można też via BM. Zawsze to 0zł a nie 97gr ;) Przynajmniej do końca roku. A jeszcze dostaniesz 5% zwrotu więc w sumie to nawet zarobisz.

Data: 2015-09-02 15:07:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-mobile - opłata za kartę???

"az.anonim" 14586032-b77c-4722-b2a8-bdfde32bb79e@googlegroups.com

: Można też via BM.

Co to BM?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-02 21:35:38
Autor: mx
T-mobile - opłata za kartę???
W dniu 02.09.15 o 15:07, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Co to BM?

Oj Leszku, Leszku.

BM = Blue Media d. Bluecash (bm.pl)
Byłem przekonany, że tylko kilka firm na wybrzeżu, a tu proszę:
  Aktualnie obsługiwani wystawcy.

Orange

Play

Plus

T-mobile

Njumobile

Limes

Multimedia

Vectra

UPC

Inea

Netia

Dropss

NC+

Cyfrowy Polsat

Interkar

Energa

Tauron

RWE Polska

RWE Stoen Operator

PGE Zamo¶ć

Enea

PGNiG Dolny ¦l±sk

PGNiG Górny ¦l±sk

PGNiG Karpacki

PGNiG Mazowiecki

PGNiG Pomorze

PGNiG Wielkopolski

MPWiK Warszawa

MPWiK Wrocław

PEWiK Gdynia

Saur Neptun Gdańsk

SM Wrocław - Południe

Data: 2015-09-02 22:30:19
Autor: mx
T-mobile - opłata za kartę???
W dniu 02.09.15 o 21:35, mx pisze:

BM = Blue Media d. Bluecash (bm.pl)
Byłem przekonany, że tylko kilka firm na wybrzeżu, a tu proszę:

Ale to sprytnie ogarnęli!
Podoba mi się. In minus - szkoda, że tylko jedn± kartę można zarejestrować. Może to poprawi±?

T-mobile - opłata za kartę???