T-mobile - oszusci

Data: 2011-07-09 16:39:50
Autor: Fantom
T-mobile - oszusci
A tak sie pozale. Zachcialo mi sie przedluzyc umowe w bylej Erze - tydzien temu. dostalem info przez telefon z BOKu i dla pewnosci poprosilem o ta oferte na email. Przyslali, zapoznalem sie i sie zdecydowalem i zamowilem. Przyjechal kurier, podpisalem, i chcialem wlaczyc sobie dodatkowa usluge a tu .... zonk. Okazalo sie, ze to co mi dali do podpisania, rozni sie jedna cyferka w nazwie promocji. I w calej umowie jest jedna roznica - pionowa kreseczka dzielaca w tabeli rozne oplaty jest przesunieta w prawo. Czyli nizsze abonamenty maja przez to gorsze warunki. Powiem tak - traktuje to jak oszustwo i przegiecie. Przeciez nierealne jest przeczytanie przy kurierze calej umowy. Kolejnej umowy juz u nich nie podpisze.

Fantom
ps. A umowa to chyba czcionka 4 drukowana

Data: 2011-07-09 16:46:51
Autor: SDD
T-mobile - oszusci

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iv9p7p$so3$1news.task.gda.pl...

calej umowy. Kolejnej umowy juz u nich nie podpisze.

Dlatego tez bardzo chwale sobie podpisany jakos chyba w 2005 roku roczny aneks, ktory 90 minut co miesiac przyznal mi do usranej smierci (tudziez do podpisania nowego).

Obecnie place sobie 24,60 pakietu kwotowego, ktory pochlania mi i Poczte Komfort, i oplate za Stacjonarny Numer Firmowy i za jakies SMSowe pierdoły randkowe Funstrefa i nawet pare Premium SMS moge co miesiac puscic. I do tego 90 minut do wszystkich (lacznie z Playem) - reszte i tak sie z Playa wydzwania :)

I w kazdej chwili moge podziekowac T-Mobilom za wspolprace - czego w obecnym stanie rzeczy nie zameirzam poki co robic :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-09 17:35:31
Autor: gregor
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-09 16:39, Fantom pisze:
[...]

masz 10 dni na to by zrezygnowac z tej umowy

gregor

Data: 2011-07-09 20:20:10
Autor: Fantom
T-mobile - oszusci
[...]

Powaznie ? Jest to gdzies w tym regulaminie ? Nie jestem w stanie go przeczytac ormalnie, taka czcionke walneli. Oczy bola. Musze jakas lupe poszukac.

Fantom

Data: 2011-07-09 22:00:00
Autor: Jacek
T-mobile - oszusci
Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iva64t$l84$1news.task.gda.pl...
masz 10 dni na to by zrezygnowac z tej umowy

Powaznie ? Jest to gdzies w tym regulaminie ? Nie jestem w stanie go przeczytac ormalnie, taka czcionke walneli. Oczy bola. Musze jakas lupe poszukac.

od każdej umowy/zakupu drogą online (nie twarzą w twarz) masz 10 dni na odstąpienie

Jacek

Data: 2011-07-09 22:09:07
Autor: Liwiusz
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-09 22:00, Jacek pisze:
[...]

Wg Playa - tylko wówczas, jeśli nie skorzystało się z usługi, czyli nie "zadzwoniło" na nowym abonamencie.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-10 08:12:14
Autor: gregor
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-09 22:09, Liwiusz pisze:

Wg Playa - tylko wówczas, jeśli nie skorzystało się z usługi, czyli nie
"zadzwoniło" na nowym abonamencie.

w Playu nie od dzis prawo interpretuja po swojemu
ale spokojnie 10 dni masz na wypowiedzenie skrob pismo i w poniedzialek idz do t-mobila z wypowiedzeniem (aha tego w regulaminie nie ma tak wiec nawet nie szukaj)

gregor

Data: 2011-07-10 08:31:56
Autor: ..::Wiskoler::..
T-mobile - oszusci
Dnia Sun, 10 Jul 2011 08:12:14 +0200, gregor napisał(a):

(aha tego w regulaminie nie ma tak wiec nawet nie szukaj)

Bo to jest ogólne prawo a nie postanowienia w regulaminie.
A dotyczy ono umowy zawartej poza siedziba usługodawcy.
--
....:::WISKOLER:::...

Do gabinetu Bormanna wchodzi nieznajomy. Staje przed biurkiem i patrząc
prosto w oczy Bormanna, wykonuje dziwne gesty. W końcu mówi:
- Słonie idą na północ, a wołki zbożowe podążają ich śladem.
Bormann patrzy na przybysza z wyraźnym niesmakiem:
- Gabinet Stirlitza jest piętro wyżej - odpowiada.

Data: 2011-07-10 17:24:18
Autor: janko walski
T-mobile - oszusci
Użytkownik "..::Wiskoler::.." <jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:zu00oldadcbq$.1dgeyt40jrlp5$.dlg40tude.net...

[...]

Jest na to ustawa.
Tylko musisz złożyć wymówienie tej umowy i oddać telefon jeżeli został wzięty z tym abonamentem.
Staraj się na wszystko mieć potwierdzenie. Prawdopodobnie będą Cię wyganiali z salonu twierdząc, że zawarłeś umowę nie z Play ale z przedsatwicielem, dlatego musisz dokłądnie się dowiedzieć, gdzie i jak masz to wszystko oddać i odesłać, a samo wymówienie złóż w salonie za potwierdzeniem odbioru.

Data: 2011-07-11 09:43:51
Autor: ..::Wiskoler::..
T-mobile - oszusci
Dnia Sun, 10 Jul 2011 17:24:18 +0200, janko walski napisał(a):

[...]

Ale ja nawet telefonu w Play nie mam, to co mam im oddawać?
Dla mnie Play to dziwna firma i jeszcze długo nią pozostanie.
--
....:::WISKOLER:::...

Mueller wiedział, że Rosjanie, zamieszawszy cukier, zostawiają łyżkę w
szklance z herbatą. Chcąc sprawdzić Stirlitza, zaprosił go na herbatę.
Stirlitz wsypał cukier do szklanki, zamieszał, wyjął łyżeczkę, położył ją
na
spodeczku, po czym pokazał Muellerowi język.

Data: 2011-07-10 09:12:11
Autor: G Nowak
T-mobile - oszusci
[...]

AFAIK to akurat prawo unijne, polska wolna amerykanka nie zezwolilaby na juz i tak wielka poblazliwosc wobec klienta. W UK tez mozna zerwac kontrakt przez 2 tyg _pod_warunkiem_ braku polaczen przy uzyciu owego.
Przeczytaj jeszcze to, zmienia troche postac rzeczy: http://goo.gl/oO8gt

--
Pozdr

Data: 2011-07-10 10:44:38
Autor: PlaMa
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-10 08:12, gregor pisze:

ale spokojnie 10 dni masz na wypowiedzenie skrob pismo i w poniedzialek
idz do t-mobila z wypowiedzeniem (aha tego w regulaminie nie ma tak wiec
nawet nie szukaj)

czyli nawet i 3 miechy na wypowiedzenie : )

Data: 2011-07-10 09:22:51
Autor: ToMasz
T-mobile - oszusci
Liwiusz pisze:
[...]

ja myślę ze nie tylko wg Playa. O ile prawo pozwala zwrócić w pewnych
warunkach towary i zrezygnować z usług, to raczej towary _nieużywane_ i
usługi "nieużywane".

ToMasz

Data: 2011-07-10 10:47:01
Autor: PlaMa
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-10 09:22, ToMasz pisze:

ja myślę ze nie tylko wg Playa. O ile prawo pozwala zwrócić w pewnych
warunkach towary i zrezygnować z usług, to raczej towary _nieużywane_ i
usługi "nieużywane".

bzdura, prawo to zostało ustanowione, żeby osoby kupujące online miały szanse zapoznać się z towarem lub usługą w taki sam sposób jak osoby kupujące "fizycznie". Z definicji więc towar musi być użyty by się przekonać czy nam odpowiada.

Data: 2011-07-10 11:14:18
Autor: JoteR
T-mobile - oszusci
"PlaMa" napisał:

[...]

Towar (z pewnymi wyjątkami) tak, "w granicach zwykłego zarządu".
Usługi niekoniecznie.
"Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 [...]"
Pozostaje do rozstrzygnięcia kwestia, czy wątkotwórca rozpoczął korzystanie z owej usługi.

JoteR

Data: 2011-07-10 12:06:26
Autor: ToMasz
T-mobile - oszusci
PlaMa pisze:
[...]

co rozumiesz przez użyty? buty mają być przymierzone tak jak w sklepie,
czy mozesz sobie pobiegać i zwrócić? Bo jak jesteś za zwrotami rzeczy
wypróbowanych, to ja chce wszystkie artykuły kupować w Twoim sklepie.

ToMasz

PS a co powiesz na prezerwatywy? czy one mają jakieś inne prawa?

Data: 2011-07-10 13:24:00
Autor: PlaMa
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-10 12:06, ToMasz pisze:

[...]

czyli co? Klient według Ciebie ma prawo otworzyć pudełko, spojrzeć na buty i nic więcej? Nie wolno mu przymierzyć? A może nie wolno mu zrobić kroku? A może wolno mu zrobić krok, ale nie więcej niż 3? A może wolno mu zrobić więcej niż 3 ale musi to być w pomieszczeniu a nie na zewnątrz? I tak możemy gdybać gdzie leży granica sprawdzenia towaru. Jak ktoś może sprawdzić czy towar lub usługa mu odpowiada bez wypróbowania jej?

Fantom wykonał połączenie i go nie zadowoliła jego jakość. Pewnie otarłoby się to o sąd, a tam zgaduj-zgadula co uzna sędzia za wypróbowanie usługi.

Niemniej uważam, że są podstawy prawne by na podstawie ustawy "10dniowej" wykonać 1-2 próbne połączenia w celu sprawdzenia jakości usługi. Choć klient powinien IMO za nie zapłacić

PS a co powiesz na prezerwatywy? czy one mają jakieś inne prawa?

użyte a nie zużyte

Data: 2011-07-10 15:25:13
Autor: ToMasz
T-mobile - oszusci

czyli co? Klient według Ciebie ma prawo otworzyć pudełko, spojrzeć na
buty i nic więcej?
zwrócić _bez śladów_ uzywania

Jak
ktoś może sprawdzić czy towar lub usługa mu odpowiada bez wypróbowania jej?
wypróbować, przymierzyć, tak, ale nie używać.
problem jest inny. Supermarkety ustaliły sobie same ze możesz kupić,
wypróbować i zwrócić. ale nie ma takiego _nakazu_! Czy ów towar jest
używany? moim zdaniem tak. Czy supermaket może taki używany towar
sprzedać jako nowy? _Nie może_ ale tak robi. Cieżko to jednak udowodnić
w przypadku _jednego_ towaru. Był chyba jedej przypadek w MM w którzym
ktoś kupił laptopa z windowsem startowanym 2 miechy temu.
jednak z punktu widzenia praw konsumenta to prosty przypadek. Sprawdzić
ile jest zwrotów bez przyczyny i ile jest towarów sprzedawanych jako
niepełnowartościowe.
Tak czy siak, wole kupować tam gdzie zwrotów nie przyjmują. mam pewność
ze w nowych butach nikt nie chodził po dywanie 4 godziny

Fantom wykonał połączenie i go nie zadowoliła jego jakość. Pewnie
otarłoby się to o sąd, a tam zgaduj-zgadula co uzna sędzia za
wypróbowanie usługi.
tu sprawa jest niekorzystnie jasna, gdyż sieci gsm nie gwarantuja zasiegu.

PS a co powiesz na prezerwatywy? czy one mają jakieś inne prawa?

użyte a nie zużyte
nie... panie, takie zdjęte przed wytryskiem!

ToMasz

PS jaja z tą prezerwatywą, ale garnitur albo suknia ślubna? książka?

Data: 2011-07-10 18:45:10
Autor: PlaMa
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-10 15:25, ToMasz pisze:

[...]

Byłaby jasna gdyby chciał *reklamować* usługę (tzn. IMO też nie byłaby jasna :D), ale on kupił online, wypróbował jak chodzi, nie był zadowolony z efektu i zwrócił... Nie jestem mecenasem prawa i wiem, że w przypadku kodeksów, przepisów itp. zdrowy rozsądek jest na ostatnim miejscu czym trzeba się kierować, niemniej wykonanie połączenia czy dwóch mieści się w zakresie "wypróbowania", o którym mówi ustawa 10dniowa

PS a co powiesz na prezerwatywy? czy one mają jakieś inne prawa?
użyte a nie zużyte
nie... panie, takie zdjęte przed wytryskiem!

oj... wszystko można sprowadzić do absurdu i skrajności :)

PS jaja z tą prezerwatywą, ale garnitur albo suknia ślubna? książka?

nie wiem... mnie w ogóle dziwi, że podciągnęli pod tą ustawę usługi a nie wyłącznie towary :)

Data: 2011-07-11 18:29:32
Autor: J.F
T-mobile - oszusci
Użytkownik "Fantom"  napisał w wiadomości
masz 10 dni na to by zrezygnowac z tej umowy
Powaznie ? Jest to gdzies w tym regulaminie ? Nie jestem w stanie go przeczytac ormalnie, taka czcionke walneli. Oczy bola. Musze jakas lupe poszukac.

Takie prawo, od kazdej umowy zawartej na odleglosc masz prawo tak odstapic.

Moze sie myle, ale jesli wyraznie nie napisali to masz czas nieograniczony.
Ale radze sie pospieszyc, bo pewnie napisali :-)

Chyba ze telefon "na firme", to wtedy inne przepisy.

J.

Data: 2011-07-11 18:53:21
Autor: JoteR
T-mobile - oszusci
"J.F" napisał:

Takie prawo, od kazdej umowy zawartej na odleglosc masz prawo
tak odstapic.

To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy. Wyjątki są wymienione enumeratywnie w art. 5 wiadomej ustawy.
W ogóle warto, aby co poniektórzy dywagujący w tym wątku zapoznali się z jej zapisami, może mniej bzdur przedostanie się stąd do tzw. obiegu, już wystarczająca liczba domorosłych "wykładni" krąży po internecie.
http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=553

JoteR

Data: 2011-07-12 18:58:25
Autor: Adam
T-mobile - oszusci
JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):
"J.F" napisał:
> Takie prawo, od kazdej umowy zawartej na odleglosc masz prawo
> tak odstapic.

To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy. Wyjątki są wymienione enumeratywnie w art. 5 wiadomej ustawy.

I dokładnie przeczytaj, czego art. 5 dotyczy - znajdź różnicę między
rozdziałem pierwszym a drugim.

już wystarczająca liczba domorosłych "wykładni" krąży po internecie.

Dokładnie, więc nie wprowadzaj w błąd, myląc umowy zawierane poza lokalem, z
umowami na odległość.

Data: 2011-07-12 21:36:09
Autor: JoteR
T-mobile - oszusci
"Adam" napisał:

> [...]

art. 5 wiadomej ustawy.

I dokładnie przeczytaj, czego art. 5 dotyczy - znajdź różnicę między

Tak, moja pomyłka, chodziło o treść art. 10, umieszczonego na stronie 5 ;-)
Pozostaje nadal niejasna dla mnie kwestia, czy wątkotwórca rozpoczął korzystanie z owej usługi? Bo jeśli tylko, cytuję: "chcialem wlaczyc sobie dodatkowa usluge a tu .... zonk" to IMHO nie, ale jeśli wykonał połączenia już w okresie obowiązywania nowej umowy, to dumna zipa. Liwiusz?

już wystarczająca liczba domorosłych "wykładni" krąży po internecie.

Dokładnie, więc nie wprowadzaj w błąd, myląc umowy zawierane poza lokalem,
z umowami na odległość.

A "Przyjechal kurier, podpisalem," to która forma? Czy kurier z umową jest przedstawicielem przedsiębiorcy, tylko swojego rodzaju "środkiem porozumiewania się na odległość"?

JoteR

Data: 2011-07-09 18:06:43
Autor: Waldek Godel
T-mobile - oszusci
[...]

nierealne? Nie chciało ci się czytać, to teraz masz. Placz i płać debilu

Data: 2011-07-13 00:00:33
Autor: Arekmet
T-mobile - oszusci

nierealne? Nie chciało ci się czytać, to teraz masz. Placz i płać debilu

No tak, wszyscy to debile a ty to jakiś geniusz, ciekawe czemu tyle spędzasz czasu na dopierdalaniu ludziom na Usenecie,  czyżby brak zajęcia, dziewczyny, żony a może ukryte gejostwo  ? facet znajdź sobie jakiś cel w życiu albo dorośnij.

Data: 2011-07-10 12:33:49
Autor: Pendrive
T-mobile - oszusci
[...]

mialem to samo w okolicach pazdzienika w orange, pisalem o tym na grupie, chodzi o usluge bis, mialem ja miec przez cala umowe za darmo, okazalo sie ze tylko w pierwszym okresie (na umowie tak bylo), zalilem sie na grupie, rozwazalem zgloszenie oszustwa na policje (polecam to TObie jezeli jestesm w stanie udowodnic ze mowiono CI co innego).
W rezultacie po zgloszeniu telefonicznym orange mi przyznalo na 6 miesiecy usluge za darmo, po 6 miesiacach czyli teraz zerwalem umowe z orange (bo w aneksie mam ulge 20 zl, wiec ... niech sie pierdola skoro mnie oszukuja, nie mam zamiaru doplacac ) i przenioslem do play.

Data: 2011-07-11 08:02:18
Autor: Ryszard G.
T-mobile - oszusci

[...]

Stąd wniosek, że podpisywanie umów raczej w salonach?
Ja tak przynajmniej preferuję, też mam w Erze.
Jeśli zamówienie zdalne przez kuriera, to chyba można wycofać się do 10 dni?

pzdr.
R.G.

T-mobile - oszusci