T-mobile - oszusci

Data: 2011-07-09 16:46:51
Autor: SDD
T-mobile - oszusci

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iv9p7p$so3$1news.task.gda.pl...

calej umowy. Kolejnej umowy juz u nich nie podpisze.

Dlatego tez bardzo chwale sobie podpisany jakos chyba w 2005 roku roczny aneks, ktory 90 minut co miesiac przyznal mi do usranej smierci (tudziez do podpisania nowego).

Obecnie place sobie 24,60 pakietu kwotowego, ktory pochlania mi i Poczte Komfort, i oplate za Stacjonarny Numer Firmowy i za jakies SMSowe pierdoły randkowe Funstrefa i nawet pare Premium SMS moge co miesiac puscic. I do tego 90 minut do wszystkich (lacznie z Playem) - reszte i tak sie z Playa wydzwania :)

I w kazdej chwili moge podziekowac T-Mobilom za wspolprace - czego w obecnym stanie rzeczy nie zameirzam poki co robic :)

Pozdrawiam
SDD

T-mobile - oszusci