T-mobile - oszusci

Data: 2011-07-10 12:33:49
Autor: Pendrive
T-mobile - oszusci
W dniu 2011-07-09 16:39, Fantom pisze:
A tak sie pozale. Zachcialo mi sie przedluzyc umowe w bylej Erze -
tydzien temu. dostalem info przez telefon z BOKu i dla pewnosci
poprosilem o ta oferte na email. Przyslali, zapoznalem sie i sie
zdecydowalem i zamowilem. Przyjechal kurier, podpisalem, i chcialem
wlaczyc sobie dodatkowa usluge a tu .... zonk. Okazalo sie, ze to co mi
dali do podpisania, rozni sie jedna cyferka w nazwie promocji. I w calej
umowie jest jedna roznica - pionowa kreseczka dzielaca w tabeli rozne
oplaty jest przesunieta w prawo. Czyli nizsze abonamenty maja przez to
gorsze warunki. Powiem tak - traktuje to jak oszustwo i przegiecie.
Przeciez nierealne jest przeczytanie przy kurierze calej umowy. Kolejnej
umowy juz u nich nie podpisze.

Fantom
ps. A umowa to chyba czcionka 4 drukowana

mialem to samo w okolicach pazdzienika w orange, pisalem o tym na grupie, chodzi o usluge bis, mialem ja miec przez cala umowe za darmo, okazalo sie ze tylko w pierwszym okresie (na umowie tak bylo), zalilem sie na grupie, rozwazalem zgloszenie oszustwa na policje (polecam to TObie jezeli jestesm w stanie udowodnic ze mowiono CI co innego).
W rezultacie po zgloszeniu telefonicznym orange mi przyznalo na 6 miesiecy usluge za darmo, po 6 miesiacach czyli teraz zerwalem umowe z orange (bo w aneksie mam ulge 20 zl, wiec ... niech sie pierdola skoro mnie oszukuja, nie mam zamiaru doplacac ) i przenioslem do play.

--

T-mobile - oszusci