T-mobile - oszusci

Data: 2011-07-11 08:02:18
Autor: Ryszard G.
T-mobile - oszusci

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iv9p7p$so3$1news.task.gda.pl...
A tak sie pozale. Zachcialo mi sie przedluzyc umowe w bylej Erze - tydzien temu. dostalem info przez telefon z BOKu i dla pewnosci poprosilem o ta oferte na email. Przyslali, zapoznalem sie i sie zdecydowalem i zamowilem. Przyjechal kurier, podpisalem, i chcialem wlaczyc sobie dodatkowa usluge a tu .... zonk. Okazalo sie, ze to co mi dali do podpisania, rozni sie jedna cyferka w nazwie promocji. I w calej umowie jest jedna roznica - pionowa kreseczka dzielaca w tabeli rozne oplaty jest przesunieta w prawo. Czyli nizsze abonamenty maja przez to gorsze warunki. Powiem tak - traktuje to jak oszustwo i przegiecie. Przeciez nierealne jest przeczytanie przy kurierze calej umowy. Kolejnej umowy juz u nich nie podpisze.

Fantom
ps. A umowa to chyba czcionka 4 drukowana

Stąd wniosek, że podpisywanie umów raczej w salonach?
Ja tak przynajmniej preferuję, też mam w Erze.
Jeśli zamówienie zdalne przez kuriera, to chyba można wycofać się do 10 dni?

pzdr.
R.G.

T-mobile - oszusci