T-mobile - padł woj. podlaskie

Data: 2011-10-20 14:31:49
Autor: luk
T-mobile - padł woj. podlaskie
Użytkownik "gregor" napisał:

Witam

Może ktoś potwierdzić bo mam problemy z połączeniem się z paroma nr z ery i raz na jakieś 10 prób udaję się połączyć ...

WItam, w Lublinie podobnie

--
pzdr, Luk

Data: 2011-10-20 15:14:32
Autor: Liwiusz
T-mobile - padł woj. podlaskie
W dniu 2011-10-20 14:31, luk pisze:
Użytkownik "gregor" napisał:

Witam

Może ktoś potwierdzić bo mam problemy z połączeniem się z paroma nr z
ery i raz na jakieś 10 prób udaję się połączyć ...

WItam, w Lublinie podobnie

http://www.telepolis.pl/news.php?id=23149&limit=1000

Awaria w T-Mobile

Od okolic południa klienci T-Mobile mogą mieć problemy z korzystaniem ze swoich telefonów - informuje operator.

Problem dotyczy zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących. Awaria ma charakter globalny, a informacja o tym przekazywana jest m.in. poprzez automatyczną informację w Biurze Obsługi Abonenta operatora.

Obecnie T-Mobile pracuje nad wyeliminowaniem przyczyn awarii, jednak dokładny czas ich usunięcia nie jest znany. (Q!)

--
Liwiusz

T-mobile - padł woj. podlaskie