Data: 2013-03-14 12:16:52 | |
Autor: Radek D | |
T-mobile - problem z przedłużeniem umowy | |
Przez serwis internetowy przedłużyłem umowę (08.III) - taryfa i telefon wybrane zatwierdzam - dostaję potwierdzeni e-mailem wszystko ok. do zapłaty przy odbiorze telefonu 49zł.
Podjeżdża kurier już prawie podpisana umowa - patrzę, a tam wartość pobrania 119zł - poskreślałem wszystkie podpisy i odesłałem kuriera z powrotem. Pierwszy telefon do BOA. Gościu twierdzi, że telefon jest za 119zł - myślę sobie może coś przeoczyłem. W domu sprawdzam e-maile i na potwierdzeniu od nich jest jak byk - do zapłaty 49zł. Drugi telefon do BOA. Kobitka (po 26 minutach czekania) przyznaje rację, że jest jakiś błąd w systemie i jedyne co może to przekazuje sprawę do innego pionu. Jakie mam szanse na wyegzekwowanie tego telefonu za te 49zł ? Nie ukrywam, że ta cena była jednym z impulsów do wyboru właśnie tego modelu, a 70zł niby nie majątek - ale zawsze coś. |
|
Data: 2013-03-14 05:01:40 | |
Autor: Kris | |
T-mobile - problem z przedłużeniem umowy | |
W dniu czwartek, 14 marca 2013 12:16:52 UTC+1 użytkownik Radek D napisał:
Jakie mam szanse na wyegzekwowanie tego telefonu za te 49zł ? Nie ukrywam, że ta cena była jednym z impulsów do wyboru wła¶nie tego modelu, a 70zł niby nie maj±tek - ale zawsze co¶.Przeciez jeszcze nie odmówili Tobie tego telefonu za 49zł Poczekaj az sprawe wyja¶ni±. |
|
Data: 2013-03-16 02:11:32 | |
Autor: Smok Eustachy | |
T-mobile - problem z przedłużeniem umowy | |
W dniu 14.03.2013 13:01, Kris pisze:
W dniu czwartek, 14 marca 2013 12:16:52 UTC+1 użytkownik Radek D napisał:Globalny problem systemowy czas realizacji 2 miesi±ce. |
|