T-mobile roczna ważność płatna

Data: 2013-02-11 13:20:32
Autor: Dominik & Co
T-mobile roczna ważność płatna
Od marca w timobajlu roczna ważność konta kosztuje
3 zł miesięcznie (ciekawe, czy debet można zrobić).

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-roczna-waznosc-konta-od-marca-bedzie-platna,2,3,27484.html

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-02-11 05:32:53
Autor: suryga
T-mobile roczna ważność płatna
(ciekawe, czy debet można zrobić).

coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

Data: 2013-02-11 14:47:08
Autor: Chris
T-mobile roczna ważność płatna
suryga@gmail.com nabazgrał(a):

(ciekawe, czy debet można zrobić).
coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie
retoryczne)

Jakość obsługi klienta,  poza tym chyba nic więcej :)

Data: 2013-02-11 16:20:08
Autor: Pawel G.
T-mobile roczna ważność płatna
Witam,

W odpowiedzi na maila od Chris
z dnia: 2013-02-11 14:47:
Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie
retoryczne)

Jakość obsługi klienta
hehehe... przepraszam co?  :]

Paweł

Data: 2013-02-11 15:21:33
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

Nie calkiem retoryczne ... juz wypowiedzenie napisalem, juz mialem wyslac ... a oni mi podwojne doladowanie zrobili (promocja dla wybranych).
Wiec maja 300 zl spokoju ...

Za rok jak rozumiem pulapka - skorzystanie z promocji wylacza roczna waznosc konta, a po wlaczeniu trzeba bedzie placic.
Ale to i tak moze sie oplacac, skoro pojdzie z podwojnego ..

J.

Data: 2013-02-11 19:03:53
Autor: Grzexs
T-mobile roczna ważność płatna
coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

Jeśli nie pozostajesz w okowach abonamentu to rozważ Virgin Mobile. Muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczyli podczas przenosin – nie umieściłem gdzieś na ichnim formularzu jednego podpisu, zadzwonili do mnie, zapytali, na który adres przesłać umowę do ponownego podpisania (domowy czy korespondencyjny), przesłali umowę, poinformowali o nowym terminie przeniesienia i przenieśli. Ale tu akurat obsuwa – telefon nie działał 1 dobę.
--
Grzexs

Data: 2013-02-11 12:32:06
Autor: suryga
W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 19:03:53 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.

> Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

Jeśli nie pozostajesz w okowach abonamentu to rozważ Virgin Mobile.

Play wychodzi 7 groszy za minute przy warunkach 29 zł/400 minut no i do Play za darmo.
A praktycznie już cała rodzina w Play.
Za miesiąc kończy mi się umowa w T-mobil.
Więc czy jest coś co powinno mnie zatrzymać w T-mobil?

Data: 2013-02-11 22:34:46
Autor: dizel
On Mon, 11 Feb 2013 12:32:06 -0800 (PST), suryga@gmail.com wrote:

> [...]

A praktycznie już cała rodzina w Play.
Za miesiąc kończy mi się umowa w T-mobil.
Więc czy jest coś co powinno mnie zatrzymać w T-mobil?

Prestiż? Do nie dawna to było domeną Orange ale widać że T ich
prześcignęło.

Pozdrawiam

Data: 2013-02-12 00:25:11
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Feb 2013 12:32:06 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):
Play wychodzi 7 groszy za minute przy warunkach 29 zł/400 minut no i do Play za darmo.

A jak komus w zupelnosci wystarczy 100 minut, to po ile te minuty beda ?
A praktycznie już cała rodzina w Play.
Za miesiąc kończy mi się umowa w T-mobil.
Więc czy jest coś co powinno mnie zatrzymać w T-mobil?

teraz to juz pewnie nic, ale siec rodzinna w T mozna by sprawdzic ..

J.

Data: 2013-02-12 23:17:00
Autor: Grzexs
T-mobile roczna ważność płatna
Jeśli nie pozostajesz w okowach abonamentu to rozważ Virgin Mobile.

Play wychodzi 7 groszy za minute przy warunkach 29 zł/400 minut no i do Play za darmo.

A jak nie wykonasz przez miesiąc żadnego połączenia, to jesteś 29 PLN w plecy. A jak przez rok, to dobrze ponad trzy stówki za nic. Niby takie sytuacje nie powinny się zdarzyć, ale jednak się zdarzają i żal wtedy płacić za nic.

--
Grzexs

Data: 2013-02-12 16:32:57
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 11 Feb 2013 05:32:53 -0800 (PST), suryga@gmail.com wrote:
 coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
 Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

Ja mam jeszcze jakies 300zl na tikataku ;-) Cóż, bede go uzywac jako net
w roamingu, a potem sim na pamiatke (moja pierwsza karta, z poprzedniego
stulecia :-))

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-11 15:34:23
Autor: dizel
T-mobile roczna ważność płatna
On Mon, 11 Feb 2013 13:20:32 +0000 (UTC), Dominik & Co
<Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

Od marca w timobajlu roczna ważność konta kosztuje
3 zł miesięcznie (ciekawe, czy debet można zrobić).

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-roczna-waznosc-konta-od-marca-bedzie-platna,2,3,27484.html

Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz.
Przecież to śmiech na sali, roczna ważność konta 3pln/miesiąc +
kilkukrotne sprawdzenie konta 4gr za każde wychodzi około 5pln tylko
za to że się telefon posiada.
Przecież w innych sieciach roczna ważność konta i sprawdzanie konta
jest za darmo przynajmniej na dzień dzisiejszy więc nie wiem z czego
tu się cieszyć. Pozdrawiam

Data: 2013-02-11 17:08:46
Autor: J.F
T-mobile roczna ważność płatna
Użytkownik "dizel"  napisał w
[...]

Poczekamy, zobaczymy, byc moze przychody spadly na tyle, ze i inne sieci pojda za przykladem i beda sie z tego powolutku wycofywac.

A potem ktos odkryje ze to dobry sposob na przyciagniecie klientow i wprowadzi, a za nim inni wprowadza :-)

J.

Data: 2013-02-11 19:15:30
Autor: Grzexs
[...]

Z tego, co piszą w Telepolis, to wynika, że można trochę pokombinować. Aktywujesz usługę, biorą ci z konta 5 zł i przedłużają na rok. Wyłączasz usługę i do następnego roku nic nie płacisz. Całą procedurę trzeba przed upływem roku powtórzyć.

Ale i tak jest to kuriozalne zdzierstwo. Zepsuli tym zupełnie przyzwoitego w pewnych warunkach Heyaha.
--
Grzexs

Data: 2013-02-11 17:27:49
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:kfar70$pjm$1node2.news.atman.pl...
Od marca w timobajlu roczna ważność konta kosztuje
3 zł miesięcznie (ciekawe, czy debet można zrobić).

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-roczna-waznosc-konta-od-marca-bedzie-platna,2,3,27484.html

1. wprowadzili płatne sprawdzanie stanu
2. wprowadzili roczną ważność konta, a teraz i to płatne

czy ktoś normalny u nich zostanie?!

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

T-mobile roczna ważność płatna