Data: 2016-03-11 10:58:16 | |
Autor: Piotr Gałka | |
T-mobile szwankuje | |
Nie udało się zrobić przelewu, bo prawidłowy stan dostępnych środków jest na widoku rachunku, ale jak się wejdzie w przelew to już go nie ma.
Infolinia twierdzi, że mają problemy techniczne i może dziś się uda je rozwiązać. P.G. |
|
Data: 2016-03-11 11:03:55 | |
Autor: Dominik & Co | |
T-mobile szwankuje | |
Dnia 11.03.2016 Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisał/a:
Nie udało się zrobić przelewu, bo prawidłowy stan dostępnych środków jest na widoku rachunku, ale jak się wejdzie w przelew to już go nie ma. U mnie też tak było, ale za godzinkę się naprawiło. Infolinia twierdzi, że mają problemy techniczne i może dziś się uda je rozwiązać. A czy dziś po północy nie mieli grzebać planowo? -- Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |
|