T-mobile tak tak - 2x warto?

Data: 2012-10-30 18:04:57
Autor: J.F
T-mobile tak tak - 2x warto?
Użytkownik "Natix"  napisał w wiadomości grup
Od kilku dni tmobile bombarduje mnie smsami o podwojnym doladowaniu telefonu na karte.
Czy warto z tego skorzystac czy znowu sa jakies kruczki typu loteria, na wybrany czas etc.

Uwazaj, bo sa dwie  podobnie nazwane. Z pierwszej warto jedynie dla internetu, druga jest chyba taka sama jak stara.

Wylaczaja przy tym dluga waznosc konta, ale wyglada na to ze mozna wlaczyc z powrotem.

Nie wiem jak u ciebie - ale chyba trzeba sie spieszyc - do konca pazdziernika ta promocja.
No i oczywiscie spelnic wszystkie warunki w regulaminie.

J.

T-mobile tak tak - 2x warto?