T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?

Data: 2011-11-08 13:08:24
Autor: yabba
T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j995d1$sdk$1news.onet.pl...
Chciałem przedłużyć umowę dla jednego z numerów w T i okazało się, że firma liczy sobie ~15pln za przesyłkę nowego telefonu.
Jest to dla mnie lekkim szokiem bo od lat mam tam numery, telefonów już nie pomnę ile i ngdy niczego za przesyłkę nie doliczali, a teraz nie dość że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?

Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę nic nie policzyli :-/

Chciałbyś tanie rozmowy, wypasiony telefon i przesyłkę za darmo? Tak to tylko w Erze.

--
Pozdrawiam,

yabba

T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?