T-rix i róşowy zafarb

Data: 2009-11-24 17:21:13
Autor: JA
T-rix i róşowy zafarb
On 2009-11-24 11:25:41 +0100, " Marcin" <mar_p@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

Zrobiłem kolejne podejście aby przekonać się do kodaka trixa i niestety po
raz kolejny, pojawiający się zafarb po wywołaniu, zniechęca mnie do tego
filmu.

Ale o so chdzi?
Mam 30-to letnie cz-b filmy moje i starsze po ojcu. Mają różne odcienie, w niczym to nie przeszkadza.
Wiem, że obecnie dąży się raczej do neutralnej barwy podłoża, ze względu na papiery wielogradacyjne, ale nie jest to priorytet, więc jak najbardziej film może tak wyglądać.
A żeby sprawdzić, czy to podłoże, czy resztki czegoś w emulsji, to trzeba kawałek filmu pozbawić właśnie emulsji.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

T-rix i róşowy zafarb