T-rix i różowy zafarb

Data: 2009-11-24 13:52:50
Autor: Filip Ozimek
T-rix i różowy zafarb
  Marcin pisze:
Witam,

Zrobiłem kolejne podejście aby przekonać się do kodaka trixa i niestety po raz kolejny, pojawiający się zafarb po wywołaniu, zniechęca mnie do tego filmu.

Zafarb jest na całym filmie (równomierny) czy tylko w niektórych miejscach?

--
Filip.

Data: 2009-11-24 13:32:02
Autor: Marcin
T-rix i różowy zafarb
Zafarb jest na całym filmie (równomierny) czy tylko w niektórych
miejscach?

Jest na całym filmie, ale mam wrażenie, że od strony wewnętrznej koreksu  jest bardziej intensywny. Ale to może kwestia padania światła.

Pozdrawiam
Marcin

--

T-rix i różowy zafarb