Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   T4 kilka pytań

T4 kilka pytań

Data: 2010-08-23 17:19:04
Autor: Dawidus
T4 kilka pytań
Witam.
Kilka pytań odnośnie T4.
Konkretnie rok 1993 2,4 D. Multivan.

1)
Ostatnio przestały mi działać biegi 1 i  2 dmuchawy sufitowej ( tej w tylnym grubym słupku. DZiał tylko na max 3 bieg. Wyłącznik w tablicy jest OK. Zamieniałem z tym od dmuchawy nr 1 i jest to samo. Jakies pomysły?
Rezystor?
Gdzie on jest dokładnie? Pewnie pod maską ale gdzie dokładnie?

2)
Pompa obiegowa cieczy chłodzącej ( elektryczna ). Jest takowa w tym aucie - widoczna na dole - po zdjęciu osłony pod silnikiem.
Pytanie: kiedy powinna działać?
Kiedyś słyszałem u kolegi jak chodziła po wyłączeniu silnika przez jakiś czas. Czy podczas pracy silnika też pracuje?
Co ją załącza? Jkiś czujnik? Gdzie dokładnie on jest? Jak sprawdzić jej działanie?

3) padają w tych autach dmuchawy w przy dodatkowej nagrzewnicy pod podłogą ( w plastikowej obudowie). Czy wiecie co tam pada? SIlnik gnije / koroduje czy co? Jakiś przepis? Wolałbym się przygotować do roboty zanim ją wyjmę i zbajpasuję jakąś rurką / kolankami.


Z góry dziękuję za pomoc. Dawid -- -
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23
Przetestowano na: 2010-08-23 17:19:04
avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.
http://www.avast.com

Data: 2010-08-23 21:39:35
Autor: Dawidus
T4 kilka pytań
jeszcze mam takie pytanie:

jak są sterowane wentylatory chłodnicy w T4 2,4 D ?
Wiem, że jest podwójny czujnik na chłodnicy i zespół przekaźnikowy na belce obok akumulatora. Czy oba wentylatory powinny pracować razem na I i na II biegu ?
Jak jest realizowany i bieg ( wolniejszy ) ? Jest jakiś rezystor

Proszę o pomoc, Dawid -- -
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23
Przetestowano na: 2010-08-23 21:39:35
avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.
http://www.avast.com

Data: 2010-08-23 23:04:19
Autor: Adam Szewczak
T4 kilka pytań

Użytkownik "Dawidus" <dawidus@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4uips$55j$1news.onet.pl...
jeszcze mam takie pytanie:

jak są sterowane wentylatory chłodnicy w T4 2,4 D ?
Wiem, że jest podwójny czujnik na chłodnicy i zespół przekaźnikowy na belce obok akumulatora. Czy oba wentylatory powinny pracować razem na I i na II biegu ?
Jak jest realizowany i bieg ( wolniejszy ) ? Jest jakiś rezystor

Proszę o pomoc, Dawid



-- -

    Jasna cholera a juz sie zamierzalem zmienic na T4. Chyba jednak pozostane przy multiwanie T3 :P

Hmm przynajmniej u mnie w tylnej dmuchawie to padal rezystor ktory jest tam na niej zamontowany. Mysle ze w T4 jest raczej podobnie.

Pytanie pierwsze - 100% rezystor, jest montowany na dmuchawie :P problem ten sam co w innych VW a rezystor ten sam idzie nawet do T5. Ostatnio to nawet wymontowalem z Multivana i zamontowalem w Polo ten rezystor bo byl potrzebny ;) Pompa obiegowa hmm, nie jestem pewien ale czy nie jest to dodatkowe wyposazenie ? Tu moze byc problem.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-24 07:02:33
Autor: Dawidus
T4 kilka pytań
Otóż okazuje się, że nie ma rezystora.
Na i biegu przekaźniki łączą wentylatory szeregowo a na 2 przełączają już normalnie - równolegle.
Reszty nie wiem.

Dawid -- -
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-1, 2010-08-23
Przetestowano na: 2010-08-24 07:02:34
avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.
http://www.avast.com

T4 kilka pytań

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona