Data: 2010-08-23 17:19:04 | |
Autor: Dawidus | |
T4 kilka pytań | |
Witam.
Kilka pytań odnośnie T4. Konkretnie rok 1993 2,4 D. Multivan. 1) Ostatnio przestały mi działać biegi 1 i 2 dmuchawy sufitowej ( tej w tylnym grubym słupku. DZiał tylko na max 3 bieg. Wyłącznik w tablicy jest OK. Zamieniałem z tym od dmuchawy nr 1 i jest to samo. Jakies pomysły? Rezystor? Gdzie on jest dokładnie? Pewnie pod maską ale gdzie dokładnie? 2) Pompa obiegowa cieczy chłodzącej ( elektryczna ). Jest takowa w tym aucie - widoczna na dole - po zdjęciu osłony pod silnikiem. Pytanie: kiedy powinna działać? Kiedyś słyszałem u kolegi jak chodziła po wyłączeniu silnika przez jakiś czas. Czy podczas pracy silnika też pracuje? Co ją załącza? Jkiś czujnik? Gdzie dokładnie on jest? Jak sprawdzić jej działanie? 3) padają w tych autach dmuchawy w przy dodatkowej nagrzewnicy pod podłogą ( w plastikowej obudowie). Czy wiecie co tam pada? SIlnik gnije / koroduje czy co? Jakiś przepis? Wolałbym się przygotować do roboty zanim ją wyjmę i zbajpasuję jakąś rurką / kolankami. Z góry dziękuję za pomoc. Dawid -- - avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23 Przetestowano na: 2010-08-23 17:19:04 avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software. http://www.avast.com |
|
Data: 2010-08-23 21:39:35 | |
Autor: Dawidus | |
T4 kilka pytań | |
jeszcze mam takie pytanie:
jak są sterowane wentylatory chłodnicy w T4 2,4 D ? Wiem, że jest podwójny czujnik na chłodnicy i zespół przekaźnikowy na belce obok akumulatora. Czy oba wentylatory powinny pracować razem na I i na II biegu ? Jak jest realizowany i bieg ( wolniejszy ) ? Jest jakiś rezystor Proszę o pomoc, Dawid -- - avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23 Przetestowano na: 2010-08-23 21:39:35 avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software. http://www.avast.com |
|
Data: 2010-08-23 23:04:19 | |
Autor: Adam Szewczak | |
T4 kilka pytań | |
Użytkownik "Dawidus" <dawidus@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4uips$55j$1news.onet.pl... jeszcze mam takie pytanie: Jasna cholera a juz sie zamierzalem zmienic na T4. Chyba jednak pozostane przy multiwanie T3 :P Hmm przynajmniej u mnie w tylnej dmuchawie to padal rezystor ktory jest tam na niej zamontowany. Mysle ze w T4 jest raczej podobnie. Pytanie pierwsze - 100% rezystor, jest montowany na dmuchawie :P problem ten sam co w innych VW a rezystor ten sam idzie nawet do T5. Ostatnio to nawet wymontowalem z Multivana i zamontowalem w Polo ten rezystor bo byl potrzebny ;) Pompa obiegowa hmm, nie jestem pewien ale czy nie jest to dodatkowe wyposazenie ? Tu moze byc problem. PZDr Adam |
|
Data: 2010-08-24 07:02:33 | |
Autor: Dawidus | |
T4 kilka pytań | |
Otóż okazuje się, że nie ma rezystora.
Na i biegu przekaźniki łączą wentylatory szeregowo a na 2 przełączają już normalnie - równolegle. Reszty nie wiem. Dawid -- - avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-1, 2010-08-23 Przetestowano na: 2010-08-24 07:02:34 avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software. http://www.avast.com |
|