T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory

Data: 2011-04-18 20:57:11
Autor: Grzegorz S
T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory
Adam 'Adak' Kępiński <adak@poczta.onet.pl> wrote:
Szanowni,

Muszę wybrać służbowego laptopa, między trzema modelami: Lenovo T410, HP Elitebook 8440 lub Lenovo X201.
Jest tylko 1 wymagany aspekt: chcę czepić do tego 3 zewnętrzne monitory za pomocą analogowego D-SUBa, cyfrowego DVI lub DisplayPortu (wydajność nieważna - ani gier ani filmów)

1.
T410 ma stację dokującą 45N6678, a ta w opisie i na zdjęciu posiada zwykłe wyjścia analogowe, DVI, a nawet display port.
Próbował ktoś? Działa to? Ile monitorów można czepić równocześnie?

Nie próbowałem podpinać 3 monitorów na raz, ale myślę że maks które obsłuży to 2 jednocześnie.
Mam t410 i ten replikator portów ale podpinałem jednocześnie jedynie VGA oraz DVI
Po otwarciu pokrywy ekranu jeden z monitorów gasł z czego może wynikać, że karta obsłuży maks
2 wyjścia jednocześnie.

Niestety nie mam w tej chwili żadnego nieużywanego T410 by sprawdzić 3 monitory jednocześnie.

Ale zgodnie z tym co jest napisane na stronie:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-72871.html

Three video ports: Any two, of the three, video ports can be used simultaneously

Ja mam model z kartą intela, może te z Nvidią potrafią więcej, nie mam jak sprawdzić.

Ale raczej 3 na raz nie uda Ci się uruchomić.

2.
HP Elitebook 8440 zdaje się, że ma tylko VGA + DVI, wiec mało.

Nie wiem, nie mam.

3.
Lenovo X201 z tego co widzę, ma stację dokującą tylko z VGA + Display Port.

Tu też podłączałem jeden monitor przez VGA a drugi przez DisplayPort (przejściówką
DisplayPort-DVI). Tu też jeden z monitorów się wyłączał po podniesieniu pokrywy ekranu w laptopie.
Model również z grafiką intela.

--
gs

T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory