T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!

Data: 2011-02-17 09:01:22
Autor: cytryna
T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!
Świętokrzyscy przedstawiciele komitetów powiatowych i gminnych PiS poparli decyzję partyjnego Komitetu Politycznego o rozwiązaniu dotychczasowego zarządu partii. Do spotkania doszło we wtorek na prośbę Beaty Kempy, która jest pełnomocnikiem PiS w Świętokrzyskiem. - Postanowiłam szefów struktur zaprosić na spotkanie, gdzie ustaliliśmy, że cyklicznie rozmowy w tym gronie będą odbywać się co dwa tygodnie. Wczoraj stwierdzili jednogłośnie, po dyskusji, że popierają stanowisko Komitetu Politycznego i prezesa Jarosława Kaczyńskiego - powiedziała Kempa.

O tym, że posłanka Beata Kempa została nowym liderem świętokrzyskich struktur partii, poinformował w ubiegłym tygodniu rzecznik PiS Adam Hofman. Decyzję o powołaniu Kempy na pełnomocnika PiS w Świętokrzyskiem podjął prezes partii Jarosław Kaczyński. Nie zgodzili się z nią senator Grzegorz Banaś (zrezygnował z członkostwa w PiS) i europoseł Jacek Włosowicz.

Zdaniem Kempy, nie ma mowy o buncie w regionalnych strukturach partii, o czym -
 jak mówiła - świadczy choćby przyjęcie we wtorek 18 nowych członków do świętokrzyskiego PiS.

Burmistrz Włoszczowy Bartłomiej Dorywalski powiedział, że uczestnicy wtorkowego spotkania z Kempą decyzję Komitetu o powierzeniu jej funkcji pełnomocnika poparli przez aklamację.

Świętokrzyska posłanka PiS Maria Zuba powiedziała, że propozycja zajęcia jasnego stanowiska popierającego pełnomocnika wyszła od uczestników spotkania i wszyscy poparli ją w jawnym głosowaniu. Według niej z wypowiedzi Kempy wynika, że nie zamierza kierować strukturami jednoosobowo i zależy jej na opinii świętokrzyskich działaczy.

Data: 2011-02-17 09:08:42
Autor: Przemysław Warzywny
T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.0000083e.4d5cd5d2newsgate.onet.pl...
[...]

Nie dziwię się grupwym picowcom, że wiadomość "starannie ukryli". Zamordyzm nie jest powodem do chwalenia się.

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-17 09:36:27
Autor: cytryna
T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!

******>
Nie dziwię się grupwym picowcom, że wiadomość "starannie ukryli". Zamordyzm nie jest powodem do chwalenia się.

Przemek

**********

Mineciarze ryzykuja rakim gardla i jezyka...
http://kopalniawiedzy.pl/seks-oralny-wirus-brodawczaka-ludzkiego-zakazenie-HPV-
szczep-onkogenny-G-D-Souza-Uniwersytet-Johnsa-Hopkinsa-nowotwor-gardlo-
2524.html Miej sie Przemek na bacznosci, nawet w środę. --

Data: 2011-02-17 09:49:09
Autor: Dirko
T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!
[...]

    Stare, dobre partyjne metody.
    Otake Polske... ;-)

Data: 2011-02-17 12:38:26
Autor: Dobromir
T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!

[...]

Komisarz Kempa została powitana bukietem tulipanów, rosyjskim szampanem i polską kaszanką! Niektórzy z komitetów przy tej okazji złożyli samokrytykę ubolewając, że dali się omamić tuskowej propagandzie!

PD

T? WIADOMO?? STARANNIE UKRYTO!