Tłoki 4T 78mm

Data: 2009-10-26 13:20:21
Autor: Marek B
Tłoki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  mają tłoki 78mm (4T, 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie pieniadze.

honda crf 250 x/r

ale nie sądzę aby tylko średnica była kluczem do sukcesu.

Marek
crf250x

Data: 2009-10-26 13:37:05
Autor: ArturVF500
Tłoki 4T 78mm

Użytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisał w wiadomości news:hc44ak$d1p$1atlantis.news.neostrada.pl...
ArturVF500 pisze:
[...]

raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztaczał/tulejował pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-10-26 13:44:34
Autor: Kuczu
Tłoki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:

raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztaczał/tulejował pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

Bzdura. Wazne sa jeszcze wysokosc samego tloka, ksztalt denka, dlugosc plaszcza.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-26 14:24:22
Autor: ArturVF500
Tłoki 4T 78mm

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:hc45ju$u56$1news.onet.pl...
ArturVF500 pisze:

[...]

Kuczu, nie bzdurz; nawet nie wiesz w co je wrzucam a juz sie burzysz; jak bede wiedzial co ma 78mm to wtedy zobacze czy sie nadaje czy nie; blok i korby beda pasowane pod te tloki, wiec na razie nie mam specjalnych wymagan poza srednica i denkiem pod 4 zawory; nie bardzo mnie stac na 600USD za CP czy JE gdzie moge sobie wybrac co mi sie tylko podoba, wiec pozostaje dobrac cos z OEMow; generalnie prosze jedynie o podpowiedzi co ma 78mm, z reszta sobie poradze;)

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-10-26 13:54:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tłoki 4T 78mm
ArturVF500 wydusił z siebie te słowy:

ArturVF500 pisze:
[...]

a skok tłoka, a wysokosc, waga, kształt itp?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Data: 2009-10-26 15:52:54
Autor: Agent 0700
Tłoki 4T 78mm
a skok tłoka, a wysokosc, waga, kształt itp?

Kolega ma młotek i kątówkę to sobie dopasuje. Pisze przecież.

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-10-26 16:12:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tłoki 4T 78mm
Agent 0700 wydusił z siebie te słowy:

a skok tłoka, a wysokosc, waga, kształt itp?

Kolega ma młotek i kątówkę to sobie dopasuje. Pisze przecież.

wiesz ... generalnie czasem ludzie są baaardzo zdolni, wiec tak od razu nie spisywałbym projektu na strate ;-)
Jednak baardzo chcialbym zobaczyć jaką to techniką dopasuje korbowód do nieorginalnych tłoków, oraz dlaczego mając takie zdolności nie moze po prostu odlać sobie tłoka takiego jak chce. Choćby z miejscami na zawory w kształcie serduszek ;-)

BP, MSPANC

ps. a moze tylko robi egzamin zawodowy i buduje jakąs makiete silnika motocyklowego?

Data: 2009-10-26 20:29:52
Autor: Jacot
Tłoki 4T 78mm
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:

[...]

Niekiedy tez maja wiedze w przedmiocie a co za tym idzie wiedza czego
chca, co rzeczywiscie dla laika moze sie wydawac niewiarygodne.

Jednak baardzo chcialbym zobaczyć jaką to techniką dopasuje korbowód do nieorginalnych tłoków, oraz dlaczego mając takie zdolności nie moze po prostu odlać sobie tłoka takiego jak chce.

Uuu, cos powiesz wiecej na temat dopasowywania korbowodow do tlokow?;)
O odlewaniu lepiej nie mow.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-26 19:33:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tłoki 4T 78mm
Jacot wydusił z siebie te słowy:

[...]

Pewnie, ze niektorzy mają. Czy ja powiedzialem coś innego?

[...]

a co ty sie mnie czepiasz. Przecież to nie ja wymyslilem dowolne tłoki, byle srednica sie zgadzała, a piszesz, jakbym to ja na tokarce chcial skrócic/przedłużyć korbowód.

Mozesz tak w dwóch słowach powiedziec co nie tak napisałem, ześ sie przyczepił, jakbym obalał teorie względności, w zdaniu, gdzie z Jackiem sobei zażartoalismy?

Data: 2009-10-26 11:47:18
Autor: Artur Zabroński
Tłoki 4T 78mm
On 26 Paź, 19:33, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

Mozesz tak w dwóch słowach powiedziec co nie tak napisałem, ześ sie
przyczepił, jakbym obalał teorie względności, w zdaniu, gdzie z Jackiem
sobei zażartoalismy?

Tu jest poważna grupa precel, tu nie ma miejsca na głupie żarty.

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-26 19:52:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tłoki 4T 78mm
Artur Zabroński wydusił z siebie te słowy:

Tu jest poważna grupa precel, tu nie ma miejsca na głupie żarty.

przepraszam, gdzie moge wysłac list przeprosinowy?

:P

Data: 2009-10-27 11:00:47
Autor: Jacot
Tłoki 4T 78mm
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:

Mozesz tak w dwóch słowach powiedziec co nie tak napisałem, ześ sie przyczepił, jakbym obalał teorie względności, w zdaniu, gdzie z Jackiem sobei zażartoalismy?

A to przepraszam, wygladalo to jak zlosliwosci i to, ze tak powiem,
calkiem obok.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-27 10:46:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tłoki 4T 78mm
[...]

no tak to odebrałem. Jesli sie pomyliłem .. to ok.

Data: 2009-10-26 16:02:14
Autor: Marek B
Tłoki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:
[ciach]
raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztaczał/tulejował pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

A tak pomijając średnicę to ile tego trzeba i co będziesz budował?

Marek
crf250x

Data: 2009-10-27 08:38:37
Autor: ArturVF500
Tłoki 4T 78mm

Użytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisał w wiadomości news:hc4e9h$kov$1nemesis.news.neostrada.pl...
ArturVF500 pisze:
[ciach]
[...]

4; silnik do katamarana na cwiartke w klasie mini; akurat 78mm to max na ile da sie rozwiercic blok ktorego uzywam; w zasadzie tloki GSXRa 1127 byly by super, bo korby ktore mam spokojnie wydola rozfrezowanie glowki na 22mm, ale wolal bym cos z większym garbem bo mam dosyc gleboka komore spalania

pozdxrawiam
Artur

Data: 2009-10-27 08:50:30
Autor: Arni

[...]