TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?

Data: 2019-10-04 09:38:42
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Data: 2019-10-04 10:30:16
Autor: Bruno Brunowski
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Nikogo nie pogrążą. Trump je właśnie przykrył.. Pisiory niebo wzięte. Teraz każdy będzie mógł polecieć do Stanów i zostać zawrócony na lotnisku docelowym.

--
Bruno

Data: 2019-10-04 19:38:12
Autor: boukun
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Nikogo nie pogrążą. Trump je właśnie przykrył. Pisiory niebo wzięte. Teraz każdy będzie mógł polecieć do Stanów i zostać zawrócony na lotnisku docelowym.
Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wyborca
1 godzinę temu

No proszę pierwszy komentarze te nagranie to nie istotne tak komentuje wyborca PoKo chyba PO KO musi roztrzelać z parę osób to wtedy się obudzo co to jest PO KO nie powinni startować w wyborach do rozwiązania i to natychmiast Tylko PiS koniec i kropka

Data: 2019-10-06 03:20:04
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Typowy leming nawet nie bardzo wie co się stało, no bo w tvn o gejach w tokfm o lesbijach - przynajmniej do czasu, aż kapłani Wyborczej pochylą się nad tematem, żeby go na swoją modłę przeinterpretować. Stąd mamy jak zwykle:
 Nic się nie stało - Polacy nic się nie stało!            Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-10-06 03:01:48
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
   -- - Nikogo nie pogrążą. Trump je właśnie przykrył.

Bruno optymista...     :-DD

Data: 2019-10-06 14:01:20
Autor: Runt
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu 2019-10-06 o 12:01, Jacek Bialy pisze:
    -- - Nikogo nie pogrążą. Trump je właśnie przykrył.

Bruno optymista...     :-DD

Zostało jeszcze kilka dni. Wkrótce wypłynie wasze gównienko ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-06 14:43:23
Autor: mrbluesky.pl
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Zostało jeszcze kilka dni. Wkrótce wypłynie wasze gównienko ;-))) Runt
-- -

Lepiej sprawdz swoje wyPOsazenie na obecnosc Pegasusa ;)
Nosil runt razy kilka POniesli diabli i runta

Data: 2019-10-04 19:15:39
Autor: boukun
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://m.youtube.com/watch?v=m4qY3nY5gSg
https://youtube.com/watch?v=m4qY3nY5gSg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bomba, tylko dlaczego nie ujawniono tego jak z Adamowicza po jego śmierci robiono bohatera i jego żonę dzięki temu wypromowano do PE?

boukun

Data: 2019-10-06 02:58:26
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

Za życia Adamowicza byłby to niezły materiał dowodowy przeciw niemu w wielu sprawach, które go czekały, więc nie było sensu tego ujawniać mediom. Po jego śmierci przyzwoitość (lub choćby tylko pozory przyzwoitości) nakazywała trochę z tym odczekać, a sezon przedwyborczy okazał się w sam raz. I co z tego?
Z tego na przykład widać, że niebezpiecznie jest odchodzić z organizacji takiej jak PO, szczególnie wtedy, gdy ma się sprawy sprawy w sądach lub w prokuraturze, co rzuca również światło na śmierć Adamowicza. Poza tym mamy kolejny przykład na mechanizm produkowania legendy komuś, kto na taką nie zasługuje. Jak zwykle Gazeta Wyborcza okazuje się być mistrzem tego rodzaju manipulacji, natomiast jej stali czytelnicy z ludzi ongiś inteligentnych zamieniają się w bezkrytycznych sekciarzy, wyznawców świata wirtualnego, którzy z realnym coraz bardziej tracą kontakt.

JB

Data: 2019-10-06 14:16:28
Autor: mrbluesky.pl
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Bomba, tylko dlaczego nie ujawniono tego jak z Adamowicza po jego śmierci robiono bohatera i jego żonę dzięki temu wypromowano do PE? boukun -- -- -- -- -- --
Albo czekali na wybory albo jeszcze ich wtedy nie mieli. Dzis byl wywiad z gosciem ktory tasmy dostarczyl -to mlody byly aparatczyk PO z tego nieszczesnego Tczewa. Chyba nie wytrzymal himalajow obludy PO.
A w swietle tasm zupelnie inaczej wyglada smierc Adamowicza. Mi to pachnie ustawka dawnych specsluzb zeby z przegranego juz Adamowicza zrobic promocje wlasnych interesow na oczach milionow Owsikowych ludzi via TV.

Data: 2019-10-04 19:55:51
Autor: Yogi
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Dnia Fri, 4 Oct 2019 09:38:42 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

https://m.youtube.com/watch?v=m4qY3nY5gSg
https://youtube.com/watch?v=m4qY3nY5gSg

Ivan, nieźle się napracowałeś. Możesz wracać do matuszki.

Data: 2019-10-06 03:22:50
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Ja - Clausnick

Data: 2019-10-06 12:07:45
Autor: A. Filip
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
https://m.youtube.com/watch?v=m4qY3nY5gSg
https://youtube.com/watch?v=m4qY3nY5gSg

W sposób "kłujący po oczach"?  NIE.  Wyborcy PO+KO są w większości albo
wystarczająco zaślepieni albo wystarczająco pozbawieni złudzeń.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-06 12:00:00
Autor: Budzik
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

W sposób "kłujący po oczach"?  NIE.  Wyborcy PO+KO są w większości albo
wystarczająco zaślepieni albo wystarczająco pozbawieni złudzeń.

Ostatnio czytałem badanie które potwierdzały te teze - z ta uwaga, ze dotyczyły nie tylko wyborców POKO.
W kocu zart o tym jak rozpoznac ze polityk kłamie nie wział się z niczego... --
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2019-10-06 09:20:27
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Czy ty Budziku zdajesz już sobie sprawę z tego, że PO jest organizacją przestępczą? Bo jeśli nie możesz w to uwierzyć, jeżeli dziwi cię, dlaczego miałoby tak być, to odpowiadam, że PO została powołana do życia przez wywiad wojskowy, czyli przez polskojęzyczną filię GRU - najbardziej zbrodniczej organizacji jaką znał świat (być może czytałeś Budziku coś o tym,  jak się wychodzi z Akwarium?)

JB

Data: 2019-10-06 14:22:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu niedziela, 6 października 2019 18:20:28 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

[...]

A czy KGB nie jest o wiele gorsza od GRU? To KGB prześladowała dysydentów politycznych w CCCP i demoludach, podczas gdy GRU ze znajomych sobie powodów usiłowała nad nimi przynajmniej w niektórych wypadkach rozłożyć parasol.

Data: 2019-10-06 15:26:32
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

To wynika z różnicy kompetencji (przynajmniej formalnych, bo w praktyce one często się nakładały). KGB była służbą cywilną (policyjną), GRU wojskową o międzynarodowym zakresie działania. Związek Sowiecki żywił się eksportowaniem konfliktów (co putinowskiej Rosji pozostało do dziś), a więc generowanem wszelkiego rodzaju niepokojów oraz rewolucji od sensu stricte bolszewickich po szowinistyczne i religijne, w czym główną rolę odgrywała agentura GRU - a takie działania cechuje dużo większy rozmach i poziom ryzyka niż ściganie rodzimych dysydentów. Natomiast w krajach satelickich lokalne służby wojskowe zajmowały się kontrolą wojska i cywilnych organów władz takich jak aparat partyjny (np. kreowanie i wspomaganie określonych frakcji w momentach krytycznych).

JB

Data: 2019-10-06 16:01:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu poniedziałek, 7 października 2019 00:26:34 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Ano, w związku z powyższym: skąd się wzięła pierwsza i druga "Solidarność" jako związek ogólnopolski? Przeca nie ze strejków jakichś lokalnych roboli...
W każdym razie to było przyczyną, że m.in. Józef Mackiewicz był nieufny wobec tego ruchu i co najmniej odrzucał mit "S".

Data: 2019-10-06 17:31:03
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Różnica między pierwszą a drugą jest taka, że pierwsza była ruchem oddolnym. Władze podpisały porozumienie w nadziei, że z czasem ruch ten uda się wmontować w system za pomocą ludzi takich jak Wałęsa. Po części to się udawało już w roku 1981, lecz ciśnienie oddolne było na tyle silne, że obok Solidarności zaczęło się rejestrować mnóstwo innych związków i stowarzyszeń, a nawet niektóre z już istniejących zaczęły urywać się z łańcucha (robiono nadzwyczajne zebrania, wybierano nowe zarządy, rady itd). Groźne dla systemu było to, że zwykli ludzie przestali się go bać i wreszcie uwierzyli we własne możliwości.

   -- - Przeca nie ze strejków jakichś lokalnych roboli...

Bez strajków nie byłoby nic - nawet drobnych odwilży typu 56 i 70. System cofa się jedynie przed sprzeciwem. W Korei Północnej i na Kubie nie było strajków.

   -- - W każdym razie to było przyczyną, że m.in. Józef Mackiewicz był nieufny wobec tego ruchu i co najmniej odrzucał mit "S".

Miał rację, lecz ilu go rozumiało? Ja zacząłem mu wierzyć dopiero wtedy, gdy zaczęli montować okrągły mebel. Wtedy do mnie dotarło, że system potrafi ukraść wszelkie świętości, dlatego przestałem być patriotą i stałem się antykomunistą.

JB

Data: 2019-10-07 00:02:57
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Rzecz ciekawa, bo gdzieś w latach 80. zacząłem chodzić na spotkania z Jackiem Fedorowiczem. On to tłumaczył nam, dlaczego nie lubimy hymnu z telewizora, w jaki sposób komuna kradnie hymny i symbole, a także próbował pan Jacek przewidzieć, kiedy łaskawie odda orłu koronę. No i wydarzyło się takie spotkanie już w czasach OKP Wałęsy. Na wysłane przeze mnie na kartce pytanie pan Jacek nie potrafił odpowiedzieć ze zwykłą sobie lekkością. Widać było, że w coś głęboko wierzy, a raczej chciałby uwierzyć. Wtedy ja zacząłem wierzyć Mackiewiczowi (jego samego ukraść już się nie dało, gdyż nie żył od kilku lat).

JB

Data: 2019-10-07 00:33:51
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
-- - zacząłem wierzyć Mackiewiczowi (jego samego ukraść już się nie dało, gdyż nie żył od kilku lat
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszelako takiego tuza jak Sołżenicyn dało się...   Sam w swoich książkach prosił, zaklinał, żeby nie posiadać nic - a jednak za bardzo kochał Matuszku, dlatego w końcu spotkał swojego cara  :-DD

JB

Data: 2019-10-06 23:31:13
Autor: u2
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu 06.10.2019 o 23:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

GRU to taki wywiad, a KGB to kontrwywiad i SB, zwykle takie instytucje konkurują między sobą, aby się wykazać przed pryncypałami:)

Data: 2019-10-06 14:54:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu niedziela, 6 października 2019 23:31:15 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> GRU to taki wywiad, a KGB to kontrwywiad i SB, zwykle takie instytucje konkurują między sobą, aby się wykazać przed pryncypałami:)

Do tego właśnie piję jutku ;)

Data: 2019-10-06 23:57:17
Autor: u2
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu 06.10.2019 o 23:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
Do tego właśnie piję

ale można stwierdzić, że obie instytucje są siebie warte, trzymają za mordę nie wrogów, tylko swojaków, i wątpliwe, aby zrozumiały swój błąd, a tym bardziej zreformowały się:)

Data: 2019-10-06 15:34:44
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
   -- - GRU to taki wywiad, a KGB to kontrwywiad i SB, zwykle takie instytucje
konkurują między sobą, aby się wykazać przed pryncypałami:)
-- -- -- -- -- --

A raczej przed pryncypałem, bo to Stalin ustawił je do siebie zębami. Był bardzo samotny, nikomu nie ufał, więc w razie czego mógł jednych użyć przeciw drugim.

JB

Data: 2019-10-07 07:13:54
Autor: u2
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
W dniu 07.10.2019 o 00:34, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

sam nic by nie zrobił, miał swoich zaufanych, których od czasu do czasu zabijał:)

Data: 2019-10-06 23:41:11
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

sam nic by nie zrobił, miał swoich zcaufanych, których od czasu do czasu
zabijał:)
-- -- -- -- -- -- --

Był niezłym psychologiem - odkrył takie prawo, że każdy człowiek po jakichś pięciu latach na kierowniczym stanowisku zaczyna tworzyć pod sobą strukturę feudalną. W normalnej demokracji problem jest rozwiązywany przez wprowadzanie kadencyjnosci. W 'demokracji' stalinowskiej funkcjonariusz przyznawał się do szpiegostwa, w ciągu jednej nocy zdejmowano całą listę ludzi doń podczepionych a na ich miejsce awansowano nowych, jeszcze nie uwikłanych w personalne zażyłości.

JB

Data: 2019-10-07 07:59:57
Autor: Budzik
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

[...]

Uwielbiam dyskusje z miłośnikami teorii spiskowych, czym wieksze tym lepsze :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2019-10-07 01:21:48
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

-- -- -- -

Masz rację Budziku - czytaj Wyborczą od dechy do dechy, będziesz wyglądał jak Lech Wałęsa na sobotniej konwencji PO..   Pozdrawiam!

JB

Data: 2019-10-07 09:59:57
Autor: Budzik
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

Masz rację Budziku - czytaj Wyborczą od dechy do dechy, będziesz
wyglądał jak Lech Wałęsa na sobotniej konwencji PO.   Pozdrawiam!

Wybacz, ale takie manipulacje to wiesz gdzie mozesz sobie...? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2019-10-07 04:24:07
Autor: Jacek Bialy
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
Masz rację Budziku - czytaj Wyborczą od dechy do dechy, będziesz
wyglądał jak Lech Wałęsa na sobotniej konwencji PO.   Pozdrawiam!

 -- - Wybacz, ale takie manipulacje to wiesz gdzie mozesz sobie...? ;-D

Mówię całkiem poważnie. Jeśli ktoś zbyt długo siedzi w świecie wirtualnym, to może mieć problemy w komunikowaniu się ze światem  realnyn, co się odbija na wyglądzie i zachowaniu. Biegły psychiatra potrafi 'na oko' rozpoznać paranoję, lecz w przypadku czytelników szeroko rozumianego GW nie trzeba do tego nawet psychiatry, gdyż mamy do czynienia ze zjawiskiem zbiorowym, gdzie pewne zachowania są do siebie podobne u bardzo różnych osób.

JB

Data: 2019-10-07 15:59:56
Autor: Budzik
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

 ;-D Mówię całkiem poważnie. Jeśli ktoś zbyt długo siedzi w świecie
[...]

Widze ze nawwet nie jestes swiadomy własnych manipulacji...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2019-10-07 13:34:25
Autor: A. Filip
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄŽh޲ۭÄ'j< Bž'Łł6 ;-)]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jakie manipulacje?  Zwykła "życzliwość".  Czyż "największy dziennik
opiniotwórczy" może tworzyć złe/niewłaściwe opinie? :-)

Gazeta Wyborcza ma zawsze racje.  Miała rację w 2004 gdy walnęła tytuł o
pomówieniach kapelana Solidarności (o pedofilie). Miała rację w 2018 gdy
sama oskarżyła tego samego Jankowskiego (pośmiertnie) o pedofilię.
A jak ktoś zauważa "niejaką sprzeczność"?  Musi być za inteligentny i
zbyt pozbawiony sklerozy jak na wiernego czytelnika GW.
Kto za dokładnie pamięta "GW wczoraj" ten wrogiem "GW dziś" ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-07 15:59:56
Autor: Budzik
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO? [GW jest najważniejsza! ;-)]
[...]

Nastepny...
Manipulacja polega na tym, ze Jacek połączył mnie z GW i co gorsza z wystepem LW w ostatni weekend. A co ja mam z tym wspolnego?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2019-10-07 09:16:21
Autor: Jacek Bialy
[...]

Bardzo cię przepraszam Budziku, lecz na moją poważną argumentację odpowiadasz językiem prosto od Adama Michnika.  Dowiedz się zatem Budziku, że historia świata składa się w dużej mierze z rozmaitych spisków, a już szczególnie historia najnowsza Europy Wschodniej przez pół wieku zarządzanej przez ideologiczną korporację za pomocą aparatu partyjnego i tajnych służb. Życzę ci tego, żebyś nie poddawał się intelektualnemu lub moralnemu terrorowi niektórych naszych mediów no i nie bał się kojarzyć ze sobą elementarnych faktów.

JB

Data: 2019-10-07 19:04:26
Autor: A. Filip
[...]

Byłeś pod ręką dla wrzuty "Zły Wałęsa/Bolek jest za PO i na zlocie PO
świeżo zmarłego obsmarowuje".  Wrzuty na samiuśkiej granicy dobrych obyczajów.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-06 15:15:56
Autor: A. Filip
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

<żart> Po zostaniu politykiem już się przenigdy nie mówi że 2*2=4 ? ;-) </żart>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-06 15:59:58
Autor: Budzik
TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?
[...]

Tylko wtedy jak sie mysli ze to =5... ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

TAŚMY NEUMANNA POGRĄŻĄ KO?