TAB4 i Windows

Data: 2015-05-28 18:29:41
Autor: ...:::WISKOLER:::...
TAB4 i Windows
Witam.
Mam mały problemik. Samsung Galaxy Tab 4 to pacjent narowisty.
Do tj pory po podłączeniu kabelka z microusb do portu an windowsie
wyskakiwało mi okienko z zapytaniem co chciałbym zrobić. Zazwyczaj klikałem
że nic i okienko się zamykało, miałem natomiast dostęp zarówno do pamięci
urządzenia jak i karty poprzez katalogi w windowsie.
Od kilku dni nie wyskakuje mi takie okienko.
Żeby naprawić przestawiłem w tablecie z MTP (Urządzenie multimedialne) na
PTP (Aparat). Zmieniło sie tylko to że teraz otwiera się tablet ale nie
widzę plików jakie mam na karcie, zdjęcia owszem widać.
Po ponownym przestawieniu na MTP nic sie nie dzieje. Słychać tylko dźwięk
podłączanego urządzenia w windowsie.
Jak przywrócić standardowe akcje po podłączeni tabletu do windowsa?
 --
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

TAB4 i Windows