TABLETY = BUBLE ???

Data: 2014-04-02 13:36:36
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

B) Odpowiada za to WYŚWIETLACZ - naiwni mogą przeczytać o CUDACH płynących z wyłączania/usypiania niepotrzebnych procesów itp. ALE to BEZSENS bo za ponad 90% zużycia energii odpowiada WYŚWIETLACZ - i to przy NAJMNIEJSZYM ustawieniu "jasności" ekranu.

C) Otóż to "MINIMUM" stanowi SEDNO BUBLOWSTWA tabletów - bowiem NIKT nie potrzebuje TAK DUŻEJ jasności ekranu, ludzie narzekają, że przy tym
"minimum" bolą oczy od nadmiernej jasności. D) Ludzie instalują apki które "przyciemniają" dalej poniżej "fabrycznej"
minimalnej jasności ekranu - ale one nie zmniejszają zużycie energii bowiem
ich działanie polega na ZASŁANIANIU REALNEJ jasności (filtrowaniu światła podświetlenia ekranu)

E) Jakby fabrycznie dać możliwość zmniejszania jasności ekranu do powiedzmy 1% a nie do "minimum = 30%" jak teraz - to przy jakichś 6% wieczorem nadal komfortowo
czytałoby się wyświetlaną zawartość, oczy by nie bolały, ale PRZEDE WSZYSTKIM
spadło by DRAMATYCZNIE zużycie prądu!
Przypuszczalnie DŁUGOTRZYMALNOŚĆ BATERII zwiększyłoby się ze SZEŚCIOKROTNIE!
 PYTANIE: wątpliwe że producenci o tym nie wiedzą - DLACZEGO swiadomie robią takie BUBLE?

ILE wynosi pojemność baterii tabletu po 100 cyklach ładowania?
Praktycznie CZY DA SIĘ baterię WYMIENIĆ? (Oczywiście ROZKRĘCAJĄC tablet bo wiadomo że inaczej nie ma szans)

Czy producenci CELOWO tak robią w ramach solidarnej polityki tzw. "planowego postarzania produktu"?

"Solidarnej" ponieważ jak pytam w salonach GSM o długotrzymalność baterii to pracownicy salonów zgodnie wyznają że KAŻDY MODEL "tak ma"!

Data: 2014-04-02 14:03:56
Autor: krzysztofsf
TABLETY = BUBLE ???
W dniu środa, 2 kwietnia 2014 22:36:36 UTC+2 użytkownik yerine....@gmail.com napisał:
[...]

Jakie badziewie opisujesz jako "wszystkie"?
Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

Data: 2014-04-02 14:14:41
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
krzysztofsf:
|Jakie badziewie opisujesz jako "wszystkie"?
|Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

Nie bedronkowy ale SALONOWY :)

W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

Data: 2014-04-02 16:05:41
Autor: krzysztofsf
TABLETY = BUBLE ???
W dniu środa, 2 kwietnia 2014 23:14:41 UTC+2 użytkownik yerine....@gmail.com napisał:
krzysztofsf:

> [...]

Nie bedronkowy ale SALONOWY :)

W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

Kazdy, jaki maja w ofercie. To nie to samo.

A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

Nexus 7. Mam i ja i syn od kilkunastu miesiecy. Obaj jestesmy bardzo zadowoleni.
Ja laduje co 3-4 dni. Caly czas wlaczone wi-fi, korzystam  z godzine na dobe.
Syn korzysta intensywnie, nosi ze soba na uczelnie - laduje przewaznie wieczorem.

B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

Zwrocilem uwage po twoim poscie - faktycznie nie ma opcji takiej jak w smartfonach, zejscia do prawie ciemnego ekranu.

Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ

U mnie przewaznie system.
Ale 6-7 godzin ciaglego korzystania udawalo sie wyciagnac bez problemu.

i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

Data: 2014-04-02 23:18:10
Autor: Habeck Colibretto
TABLETY = BUBLE ???
Dnia 02.04.2014, o godzinie 23.14.41, na pl.misc.telefonia.gsm,
yerine.ictimai@gmail.com napisał(a):

Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

To nie kupuj.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-02 14:35:13
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
 Habeck Colibretto:

|To nie kupuj.

Własnie to motto mi przyświeca od paru juz lat ale ostatnio chcę wziąć abo na internet i w różnych saląą mi wciskają różne tablety - wtedy wyciągam z rękawa argumenty na "NIE" sprzed paru lat iii... personel WYMIĘKKA...
g. mogą zaproponować :-/

Jak tylko nie mieć teorii spiskowych kiedy przez tyle lat producenci trzymują się tej schizofrenicznej sytuacji - podczas kiedy BANALNIE prosta modyfikacja tabletom DODAŁABY SKRZYDEŁ :))))))

Data: 2014-04-03 07:47:47
Autor: P.B.
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Wed, 2 Apr 2014 14:35:13 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

[...]

A do czego Ci abonament? Nie wiem jak przy abonamencie na internet, ale dla
telefonu w Playu MiniMax na kartę przebija każdą ich ofertę abonamentową.
Tyle, że trzeba pójść i samemu sobie kupić w sklepie telefon, zamiast
wybrać jakiś szajs za podwójną cenę rozłożoną na raty w abonamencie.

Jak tylko nie mieć teorii spiskowych kiedy przez tyle lat producenci trzymują się tej schizofrenicznej sytuacji - podczas kiedy BANALNIE prosta modyfikacja tabletom DODAŁABY SKRZYDEŁ :))))))

Może wypadałoby udać się do okulisty? Ja Nexusa 7 ściemniam maksymalnie
tylko w całkowitych ciemnościach. Bateria wytrzymuje cały dzień
intensywnego używania.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-04-03 07:28:50
Autor: Waldek Godel
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Wed, 2 Apr 2014 14:14:41 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

[...]

Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-04-03 07:39:20
Autor: Michal Tyrala
TABLETY = BUBLE ???
On Thu, 3 Apr 2014 07:28:50 +0100, Waldek Godel wrote:
 Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
 i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

Góglanie za *tablet* Nokia Asha daje dość słabe rezultaty.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-04-03 08:43:49
Autor: P.B.
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Thu, 3 Apr 2014 07:28:50 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

Waldek, a temat wątku widziałeś? :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-04-03 23:27:50
Autor: Waldek Godel
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Thu, 3 Apr 2014 08:43:49 +0200, P.B. napisał(a):

Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

Waldek, a temat wątku widziałeś? :)

Widziałem, ale akurat operatorzy GSM tabletów sprzedają pomijalnie mało

Data: 2014-04-02 23:23:54
Autor: mr misio
TABLETY = BUBLE ???
Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

w niebiedronkowych jest niewiele lepiej.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-03 00:27:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

<yerine.ictimai@gmail.com> e5e07435-1ded-4229-8181-bec15f2d5281@googlegroups.com

[...]

IMO problemem jest zbyt ciemny ekran, nie zbyt jasny.
Kup OvermaXa -- jest ciemny nawet w tedy, gdy świeci
najjaśniej.

Data: 2014-04-04 14:47:17
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???

IMO problemem jest zbyt ciemny ekran, nie zbyt jasny.
Kup OvermaXa -- jest ciemny nawet w tedy, gdy świeci
najjaśniej.

Powinny mieć szerszy zakres regulacji, a przeważnie jest tak że w nocy gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie to tablet wręcz oślepia, natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

Data: 2014-04-04 13:06:28
Autor: masti
TABLETY = BUBLE ???
Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:47:17 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

[...]

oślepia, natomiast uĹźywany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za
ciemny.

a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-04 19:57:12
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???
W dniu 2014-04-04 15:06, masti pisze:

[...]

A miałem dostać od Armii Zbawiania.. Gdy kupowałem to na rynku były tylko dwa tablety z funkcjami telefonicznymi - jakiś tam model Samsunga i mój. Kosztował górę kasy.

Data: 2014-04-05 10:42:19
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
masti:

|a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł? Wygląda na to, że JEDYNĄ RZECZĄ czym tablety "z górnej półki" różnią się
 od tabletów "dolnopółkowych" jest ODBLOKOWANA dolna granica regulacji
 jasności ekranu.

Inne rzeczy mają IDENTYCZNE!

JAKA CHOLERA nie pozwoliła producentowi wybrać NIŻSZĄ dolną granicę regulacji? Przecież TYLKO OD TEGO zależy trzymanie baterii!

Pytanie GDZIE zaszyto ustawienia tej dolnej granicy: w SOFTware'owm sterowniku
czy w samym HARDWAREowym IPSie?

Ponieważ chyba IPSy mają TE SAME - a więc SOFTWARE? Więc czekamy na MODy od zapaleńców!!!
I nagle okaże się że KRÓL JEST NAGI :P

Data: 2014-04-06 01:02:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

<yerine.ictimai@gmail.com> 9d3432c5-44db-4ecc-bb62-40a3ce3f23a4@googlegroups.com

: Wygląda na to, że JEDYNĄ RZECZĄ czym tablety
: "z górnej półki" różnią się od tabletów
: "dolnopółkowych" jest ODBLOKOWANA dolna
: granica regulacji jasności ekranu.

To chyba ja mam z najwyższej!!! ;)
Szkoda, że pojawił się niepojęty problem z ładowaniem.

Data: 2014-04-04 23:33:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Trybun" 533ea9d1$0$2377$65785112@news.neostrada.pl

Powinny mieć szerszy zakres regulacji,

I ja tak uważam.

a przeważnie jest tak że w nocy gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie to tablet wręcz oślepia,

OvermaX nie oślepia nigdy.

Monster oślepia, gdy świeci najjaśniej i Ace oślepiał,
gdy był ustawiony na najjaśniejsze świecnie. Ace nie
miał automagii regulacyjnej, co było uciążliwe.

natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

Data: 2014-04-10 11:54:36
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???

[...]

Nawet w nocy, gdy się obudzisz i sięgniesz po tablet?

natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

Pewnie masz włączoną automatyczna regulację jasności?, Wyłączenie tej funkcji i ręczne ustawienie może pomoc.

Data: 2014-04-11 15:41:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Trybun" 53466a5c$0$2368$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ace nawet w nocy nie miał czujnika światła. ;)
Overmax nie oślepia nigdy -- nawet w nocy, gdy Ace nie ma... ;)
Overmax nie oślepia mnie nigdy -- nawet w nocy, gdy obudzę się
i sięgnę po tablet.

Pierwsza rzecz, po która sięgnę -- to raczej okulary.
Bez okularów słabo widzę, a gdy zbudzę się, niemal nic
nie widzę -- być może dlatego, że rozgniatam oczy,
śpiąc na brzuchu. Mrużę oczy, ściągam kąciki do tyłu,
ruszam we wszystkie możliwe strony, sięgam po lupę,
o ile ją znajdę... ;)

Tablet ma to do siebie, że można 3 razy stuknąć, aby powiększyć.

Lewe oko widzi świetnie, ;) ale tylko przez 2 czy
3 sekundy -- później ucieka w bok, bo jest rozleniowione. ;)

Zanim moje prawe oko zacznie widzieć po przebudzeniu się,
mijają dłuuuugie minuty. Lewe nie zacznie chyba nigdy.

-=-

Ale w jednym moje oczy są dobre. :) W widzeniu ciemnym,
w szybkim adoptowaniu się do warunków oświetlenia itp.
Oczywiście nie jest to nocne widzenie jak u kota, nie
adoptuję szybko w ogóle -- dobrze i szybko jak na
człowieka.

Ja po prostu lubię być oślepiony. ;) Pojedynek szosowy to dla
mnie drobiazg. :) Nawet z TIRem obwieszonym świecidełkami jak
choinka. :)

Nadmiar światła to dla mnie drobiazg. :) Ale przez wiele lat
nosiłem ciemne okulary -- ponad 80% zaciemnienia stałego plus
rzekomo fotochromatyczność, której wg mnie nie było -- nie mierzyłem
tego żadnym miernikiem elektronicznym a oko jest słabym miernikiem.
Innymi słowy nie oskarżam optyczki o kłamstwo, ale stwierdzam, że
nie notowałem silniejszego zaciemnienia powodowanego światłem słonecznym.

natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

Pewnie masz włączoną automatyczna regulację jasności?,

Zazwyczaj tak -- zazwyczaj ciągnę na maxa.

Wyłączenie tej funkcji i ręczne ustawienie może pomoc.

Ale nie pomaga. On po prostu jest ciemny.
Na szczęście jest potrzebny głownie w mieszkaniu i w samochodzie.

Szkoda, że Solorz okazał się... [inwektywy mam zachować na
czas pisania odwołania do sądu... nie będę teraz marnował...
muszę odwołać się od skurwysyńskiego orzeczenia]

Data: 2014-04-03 05:41:16
Autor: Michal Tyrala
TABLETY = BUBLE ???
On Wed, 2 Apr 2014 13:36:36 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com wrote:
[...]

Galaxy Tab 7.7 (bateria ponad 5Ah), wyświetlacz *OLED)  wytrzymywał
działąnie 3h ICka K-ce->Wawa, kilka godzin standby w Wawie, działanie
przez 3h powrotu.  Więc na te 6h możesz liczyć, i to w drodze, z
właczonym 3G. Przypuszczam że działając stacjonarnie można jeszcze
dłużej podziałać.

Data: 2014-04-03 08:43:52
Autor: Franc
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Wed, 2 Apr 2014 13:36:36 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

[...]

Powtórzę się (pisałem już w innym wątku) ale co tam.

W domu mamy 3 sztuki tabletów:
- Pentagram Tab 7,6 - 2 sztuki
- Sony Xperia Tablet Z - 1 szt.

Pentagramy są dla dzieci i tutaj to g... wytrzymuje max 1,5h ciągłego
grania. Dzieciaki mają identyczne gry poinstalowane, WiFi wyłączone, staram
się ubijać wszytko co się da z pamięci. Tablety wzięte za 1 zł. z Orange. Dziwię się polityce producenta, że taki szit wypuścił na szerokie wody.
ZTCW do dużo ludzi kupowało ten sprzęt.
W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię. Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
problemu.

--
Franc

Data: 2014-04-03 09:40:37
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Franc nabazgrał(a):

W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

Modecomy, Gooclevery czy inne tanie tablety mają podobnie więc to chyba norma.

Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
problemu.

Porównanie tabletu za 200zł z takim za 2000zł ... super tojak porównać np. ford/kia/toyota z ferrari/maclaren/bantey  ... czemu moja kiah nie jedzie 300km/h..  więcej nie kupię kia ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 09:45:35
Autor: Franc
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Thu, 3 Apr 2014 09:40:37 +0200, Chris napisał(a):

[...]
Rozumiem Twój punkt widzenia, tylko tutaj jakby moje porównanie dotyczy
czasu pracy samego urządzenia. Nie porównuję jakości ekranów,
rozdzielczości, szybkości działania poszczególnych programów. Chodzi mi wyłącznie o czas pracy. Co więcej, Pentagramy to 7" a Sony to
10". Rozdzielczości też skrajne - Pentagram ma niską, Sony to FHD.

--
Franc

Data: 2014-04-03 10:24:19
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Franc nabazgrał(a):

[...]

Podejrzewam że jakość samej baterii też jest inna mimo xxxxx mAh w tych Chińskich nigdy nie dorównają firmowym, widać to po oryginałach do telefonów gdzie 2 czy 3 kronie mniejsza pojemność wystarczy na 2 x dłużej działania.
Tak samo pewnie inne elementy + dopracoany soft pod względem EKO ... gdzieś oprócz marketingu musi się brać ta cena za firmówkę.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 20:56:45
Autor: Pszemol
TABLETY = BUBLE ???
"Chris" <chris@mail.com> wrote in message news:lhj5rk$vct$1node1.news.atman.pl...
Franc nabazgrał(a):

[...]

Nikt nie kwestionuje tezy, że tablet za 2000zł będzie lepszy od tego za 200zł.
Jednak autor wątka *wszystkie* tablety uważa za buble bo miał do czynienia
jak dotąd tylko z takimi właśnie za 200zł i na tym sobie wyrobił opinię...
Nigdy sobie żadnego drogiego produktu Apple, Samsunga czy Sony nie kupi
więc nigdy nie pozna tabletów które bublami nie są i pracuje się z nimi dobrze.

Data: 2014-04-04 09:24:04
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Pszemol nabazgrał(a):

Nikt nie kwestionuje tezy, że tablet za 2000zł będzie lepszy od tego za 200zł.

Fakt ... zakrzyczał troszkę w tym poście :)

[...]

Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G a np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing za 900-1000 zł   gdzie tu sens ??

Fakt wypasy takie jak Air czy Z1/2 kosztują już 2 x tyle ale nie każdy potrzebuje najwyższej półki ..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 00:57:06
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
Chris:
|Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G Półtora kawałka za wałka? Chyba żartujesz...

A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa. Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

|np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
|za 900-1000 zł   gdzie tu sens ?? Jeżeli dają za przysłowiową złotówkę
 (abo na Internet i tak i tak mi potrzebny) więc...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W ogóle z tymi cenami to WYLUZUJCIE! POlskie społeczeństwo stacza się W NĘDZĘ!
Jak ktoś chce zrobić przyjemność swemu dziecku a nie ma co do garnka na codzień
 włożyć to już widzę jak poleci i kupi Galaxy Tab za półtoraka!

Data: 2014-04-04 10:00:49
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
yerine.ictimai@gmail.com nabazgrał(a):

Chris:
Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G
Półtora kawałka za wałka? Chyba żartujesz...

Jakiego wałka ?

A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

W 99% tabletów się nie da więc walisz głową w mur ...

np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
za 900-1000 zł   gdzie tu sens ??
Jeżeli dają za przysłowiową złotówkę
 (abo na Internet i tak i tak mi potrzebny) więc...

Bo polak to taka menda że za złotówkę chce Ferrari .. BO TAK KURWA !!!!

Nie stać to twój problem ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 02:22:10
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
Chris:
A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

| W 99% tabletów się nie da więc walisz głową w mur ...

A czemu - PRZYSPAWANE czy cuś?

|Bo polak to taka menda że za złotówkę chce Ferrari .. BO TAK KURWA !!!!

Oj, licz się ze słowami o POLAKACH!

| Nie stać to twój problem ... no i GIT! Co myślisz,
 że ktoś zacznie się ZAHAROWYWAĆ żeby się poONANIZOWAĆ drogim BUBLEM!

Data: 2014-04-04 11:45:34
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
[...]

Nie chce mi się z tobą gadać,  po pierwze nie krzysz a po drugie wrcaj do szkoły bo ferie się już skończyły ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-05 08:20:11
Autor: Pszemol
TABLETY = BUBLE ???
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote in message news:f5be9d1b-c323-4f06-8552-2458ed53210egooglegroups.com...
[...]

No ale to nie o to chodzi na ile kogo stać tylko o to, żeby nie potępiać całego
segmentu rynku w czambuł, że do kitu tablety i że nie trzymają na baterii,
skoro miało się do czynienia tylko z takimi za 200zł bo te za 2000zł są b. dobre.

Data: 2014-04-05 15:31:17
Autor: J.F.
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Sat, 5 Apr 2014 08:20:11 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

I ktoremus bateria dlugo trzyma ? Bo imo te za 2000 to maja duzo komponentow duzo pradu zracych.

J.

Data: 2014-04-05 08:41:54
Autor: Pszemol
TABLETY = BUBLE ???
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:pndmwupal414.pqnw9oxn8q1c.dlg40tude.net...
[...]

Czytałeś może wszystkie wypowiedzi w tym wątku?
Bo ja czytałem, i widziałem wypowiedzi ludzi mających tablety
z górnych pólek cenowych którzy na czas pracy na baterii nie
narzekali - pierwszy lepszy przykład: "Mam iPada 3 i nie znam
takiego problemu. Bateria wystarczała na 10 godzin użytkowania
(np. filmy). Teraz może troszkę mniej." - napisał Piotr Rezmer.
Moje doświadczenie z Kindlem Fire HD Amazona i Nexusem 7"
Asusa (poprzedniej generacji) jest podobne: nie ma na co narzekać.

Data: 2014-04-07 09:22:37
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Ja ostatnio cały dzień leżałem bo mnie choroba dopadła z tabletem, przeglądałem neta, chwila z gierką (Theme Park), oglądałem filmy z YT, coś tam sobie poczytałem i cały dzień minął a bateria dalej trzymała choć już na końcówce :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 09:42:44
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Franc nabazgrał(a):

Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
problemu.

Żeby nie było też mam Sony tylko S a bratu kupowałem Z1 i wiem jak działają (są warte swojej ceny).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 23:36:30
Autor: tixe
TABLETY = BUBLE ???
Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mlbn0iaooavf.fjsr5bpujze1.dlg40tude.net...
W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

Pentagram to dobra marka? nie wiedziałem, dla mnie to synonim barachła.
Tak jakbyś porównywał komfort Dacii Logan z Renault Captur

Data: 2014-04-05 21:04:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"tixe" 533f25e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl

Pentagram to dobra marka?

IMO zdecydowanie zła.

Data: 2014-04-07 09:23:18
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

"tixe" 533f25e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl
Pentagram to dobra marka?
IMO zdecydowanie zła.

Lepsza niż Overmax który naet tygodnia jest jest w stanie pochodzić :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-07 14:38:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Chris" lhtjp7$mov$1@node1.news.atman.pl

"tixe" 533f25e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl
Pentagram to dobra marka?
IMO zdecydowanie zła.

Lepsza niż Overmax który naet tygodnia jest jest w stanie pochodzić :)

Chodzi, ale nie ładuje akumulatora do 100%.
Jest ciemny -- ciemniejszy niż Monster.

Data: 2014-04-07 10:32:53
Autor: Franc
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Fri, 4 Apr 2014 23:36:30 +0200, tixe napisał(a):

W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.
Pentagram to dobra marka? nie wiedziałem, dla mnie to synonim barachła.
Tak jakbyś porównywał komfort Dacii Logan z Renault Captur
Marka jak każda inna "budżetowa". Zobacz, że dla Twojego porównania jednym
i drugim autem dojedziesz do celu - jak zatankujesz.

W przypadku Pentagrama to tak nie działa. Nalejesz do pełna, ale daleko nie
zajedziesz. Jasne, to sprzęt z dolnej półki, ma kiepskie bebechy, wielkość
pamięci to śmiech na sali, ale niech podziała od 100% naładowania te 2-3
godziny w rękach użytkownika. To IMHO jego podstawowa funckja - ale to nie działa.

--
Franc

Data: 2014-04-07 14:42:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Franc" 17ghhkth81f6n$.2ne4uoonhc1l.dlg@40tude.net

[...]

Do szpitala pod kroplówki. :)

Jasne, to sprzęt z dolnej półki, ma kiepskie bebechy,
wielkość pamięci to śmiech na sali, ale niech podziała
od 100% naładowania te 2-3 godziny w rękach użytkownika.

Monster wytrzymuje dłużej niż 3 godziny. ;)
Jeno jest gruby na prawie 15 mm.

To IMHO jego podstawowa funckja - ale to nie działa.

Data: 2014-04-03 15:21:48
Autor: atm
TABLETY = BUBLE ???

PYTANIE: wątpliwe że producenci o tym nie wiedzą - DLACZEGO swiadomie robią
takie BUBLE?

Nie znam Twojego problemu - na iPadzie podswietlenie dziala jak nalezy, nie meczy oczy i nie rozladowuje w niezywykly sposob baterii.

Przy okazji wyszla kolejna ciekawostka nowego najbardziej zaawansowanego
iOS7. Nie da sie odblokowac iPada. Mozna rozwinac gorna liste i dolna na glownym ekranie ale odblokowanie swipem nie dziala....
Pomogla oczywiscie dobra niezawodna metoda: http://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Data: 2014-04-03 20:05:09
Autor: Piotr Rezmer
TABLETY = BUBLE ???
yerine.ictimai@gmail.com pisze:
[...]

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-04 14:43:38
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???
W dniu 2014-04-02 22:36, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
[...]

Nie wszystkie, np. w moim Huawei slim s7 bateria średnio wytrzymuje 2-3 dni.

Data: 2014-04-05 10:47:53
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
Trybun:
|Nie wszystkie, np. w moim Huawei slim s7 bateria średnio wytrzymuje 2-3
|dni.

A jaki ma wyświetlacz?
Jaką ma dolną granice regulacji jasności?
Ile mA prądu pobiera przy włączonym ekranie?

Data: 2014-04-10 11:56:14
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???
W dniu 2014-04-05 19:47, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
Trybun:
> [...]

A jaki ma wyświetlacz?
Jaką ma dolną granice regulacji jasności?
Ile mA prądu pobiera przy włączonym ekranie?

7", i niestety nie wiem jaką ma granicę regulacji, wiem tylko że w nocy jest stanowczo za jasno.
Mogę tylko podać w procentach - do 20% ogólnego zużycia prądu przez urządzenie.

I jeżeli by Cię interesowało - znalazłem w Google Play aplikacje która potrafi przyciemnić ekran do zera absolutnego. Aplikacja nazywa się Screen Filter:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.haxor&hl=pl

Data: 2014-08-11 01:00:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

[...]

Overmaxa trudno rozładować do końca.

[...]

AmoLEDy są mniej energożerne niż IPS.
Overmax ma bardzo ciemny ekran IPS

: C) Otóż to "MINIMUM" stanowi SEDNO BUBLOWSTWA tabletów - bowiem NIKT nie
: potrzebuje TAK DUŻEJ jasności ekranu,

Ja potrzebuję -- w pełnym słońcu na ekranie Overmaxa nie widać zupełnie nic.

: ludzie narzekają, że przy tym "minimum" bolą oczy od nadmiernej jasności.

Mnie nie bolą.

[...]

Zapewne ściemnianie daje oszczędności.

: ILE wynosi pojemność baterii tabletu po 100 cyklach ładowania?

IMO zależy to od wielu czynników:

 -- temperatury
 -- maksymalnego napięcia
 -- wad akumulatora
 -- prądu ładowania i rozładowania
    (pierwsze dwa czynniki zależą w znacznej mierze od ostatniego)

IMO dobry akumulator dobrze traktowany po 50 cyklach dopiero
osiąga swoją pojemność a po 100 cyklach ma ją niemal najwyższą.

Data: 2014-08-11 13:10:10
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???

Overmaxa trudno rozładować do końca.

Co przez to rozumiesz?

Data: 2014-12-10 03:49:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Trybun" 53e8a480$0$2240$65785112@news.neostrada.pl

Overmaxa trudno rozładować do końca.

Co przez to rozumiesz?

Na długo starcza.
Aby rozładować -- można użyć drenującej gry.

TABLETY = BUBLE ???