TABLETY = BUBLE ???

Data: 2014-04-02 14:03:56
Autor: krzysztofsf
TABLETY = BUBLE ???
W dniu środa, 2 kwietnia 2014 22:36:36 UTC+2 użytkownik yerine....@gmail.com napisał:
A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

Jakie badziewie opisujesz jako "wszystkie"?
Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

Data: 2014-04-02 14:14:41
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
krzysztofsf:
|Jakie badziewie opisujesz jako "wszystkie"?
|Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

Nie bedronkowy ale SALONOWY :)

W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

Data: 2014-04-02 16:05:41
Autor: krzysztofsf
TABLETY = BUBLE ???
W dniu środa, 2 kwietnia 2014 23:14:41 UTC+2 użytkownik yerine....@gmail.com napisał:
krzysztofsf:

> [...]

Nie bedronkowy ale SALONOWY :)

W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

Kazdy, jaki maja w ofercie. To nie to samo.

A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

Nexus 7. Mam i ja i syn od kilkunastu miesiecy. Obaj jestesmy bardzo zadowoleni.
Ja laduje co 3-4 dni. Caly czas wlaczone wi-fi, korzystam  z godzine na dobe.
Syn korzysta intensywnie, nosi ze soba na uczelnie - laduje przewaznie wieczorem.

B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

Zwrocilem uwage po twoim poscie - faktycznie nie ma opcji takiej jak w smartfonach, zejscia do prawie ciemnego ekranu.

Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ

U mnie przewaznie system.
Ale 6-7 godzin ciaglego korzystania udawalo sie wyciagnac bez problemu.

i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

Data: 2014-04-02 23:18:10
Autor: Habeck Colibretto
TABLETY = BUBLE ???
Dnia 02.04.2014, o godzinie 23.14.41, na pl.misc.telefonia.gsm,
yerine.ictimai@gmail.com napisał(a):

Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

To nie kupuj.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-02 14:35:13
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
 Habeck Colibretto:

|To nie kupuj.

Własnie to motto mi przyświeca od paru juz lat ale ostatnio chcę wziąć abo na internet i w różnych saląą mi wciskają różne tablety - wtedy wyciągam z rękawa argumenty na "NIE" sprzed paru lat iii... personel WYMIĘKKA...
g. mogą zaproponować :-/

Jak tylko nie mieć teorii spiskowych kiedy przez tyle lat producenci trzymują się tej schizofrenicznej sytuacji - podczas kiedy BANALNIE prosta modyfikacja tabletom DODAŁABY SKRZYDEŁ :))))))

Data: 2014-04-03 07:47:47
Autor: P.B.
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Wed, 2 Apr 2014 14:35:13 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

[...]

A do czego Ci abonament? Nie wiem jak przy abonamencie na internet, ale dla
telefonu w Playu MiniMax na kartę przebija każdą ich ofertę abonamentową.
Tyle, że trzeba pójść i samemu sobie kupić w sklepie telefon, zamiast
wybrać jakiś szajs za podwójną cenę rozłożoną na raty w abonamencie.

Jak tylko nie mieć teorii spiskowych kiedy przez tyle lat producenci trzymują się tej schizofrenicznej sytuacji - podczas kiedy BANALNIE prosta modyfikacja tabletom DODAŁABY SKRZYDEŁ :))))))

Może wypadałoby udać się do okulisty? Ja Nexusa 7 ściemniam maksymalnie
tylko w całkowitych ciemnościach. Bateria wytrzymuje cały dzień
intensywnego używania.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-04-03 07:28:50
Autor: Waldek Godel
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Wed, 2 Apr 2014 14:14:41 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

[...]

Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-04-03 07:39:20
Autor: Michal Tyrala
TABLETY = BUBLE ???
On Thu, 3 Apr 2014 07:28:50 +0100, Waldek Godel wrote:
 Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
 i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

Góglanie za *tablet* Nokia Asha daje dość słabe rezultaty.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-04-03 08:43:49
Autor: P.B.
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Thu, 3 Apr 2014 07:28:50 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

Waldek, a temat wątku widziałeś? :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-04-03 23:27:50
Autor: Waldek Godel
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Thu, 3 Apr 2014 08:43:49 +0200, P.B. napisał(a):

Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
i zużywa bardzo mało prądu.  Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

Waldek, a temat wątku widziałeś? :)

Widziałem, ale akurat operatorzy GSM tabletów sprzedają pomijalnie mało

Data: 2014-04-02 23:23:54
Autor: mr misio
TABLETY = BUBLE ???
Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

w niebiedronkowych jest niewiele lepiej.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

TABLETY = BUBLE ???