TABLETY = BUBLE ???

Data: 2014-04-03 00:27:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

<yerine.ictimai@gmail.com> e5e07435-1ded-4229-8181-bec15f2d5281@googlegroups.com

: E) Jakby fabrycznie dać możliwość zmniejszania jasności ekranu do powiedzmy 1%
: a nie do "minimum = 30%" jak teraz - to przy jakichś 6% wieczorem nadal komfortowo
: czytałoby się wyświetlaną zawartość, oczy by nie bolały, ale PRZEDE WSZYSTKIM
: spadło by DRAMATYCZNIE zużycie prądu!

IMO problemem jest zbyt ciemny ekran, nie zbyt jasny.
Kup OvermaXa -- jest ciemny nawet w tedy, gdy świeci
najjaśniej.

Data: 2014-04-04 14:47:17
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???

IMO problemem jest zbyt ciemny ekran, nie zbyt jasny.
Kup OvermaXa -- jest ciemny nawet w tedy, gdy świeci
najjaśniej.

Powinny mieć szerszy zakres regulacji, a przeważnie jest tak że w nocy gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie to tablet wręcz oślepia, natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

Data: 2014-04-04 13:06:28
Autor: masti
TABLETY = BUBLE ???
Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:47:17 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

[...]

oślepia, natomiast uĹźywany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za
ciemny.

a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-04 19:57:12
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???
W dniu 2014-04-04 15:06, masti pisze:

[...]

A miałem dostać od Armii Zbawiania.. Gdy kupowałem to na rynku były tylko dwa tablety z funkcjami telefonicznymi - jakiś tam model Samsunga i mój. Kosztował górę kasy.

Data: 2014-04-05 10:42:19
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
masti:

|a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł? Wygląda na to, że JEDYNĄ RZECZĄ czym tablety "z górnej półki" różnią się
 od tabletów "dolnopółkowych" jest ODBLOKOWANA dolna granica regulacji
 jasności ekranu.

Inne rzeczy mają IDENTYCZNE!

JAKA CHOLERA nie pozwoliła producentowi wybrać NIŻSZĄ dolną granicę regulacji? Przecież TYLKO OD TEGO zależy trzymanie baterii!

Pytanie GDZIE zaszyto ustawienia tej dolnej granicy: w SOFTware'owm sterowniku
czy w samym HARDWAREowym IPSie?

Ponieważ chyba IPSy mają TE SAME - a więc SOFTWARE? Więc czekamy na MODy od zapaleńców!!!
I nagle okaże się że KRÓL JEST NAGI :P

Data: 2014-04-06 01:02:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

<yerine.ictimai@gmail.com> 9d3432c5-44db-4ecc-bb62-40a3ce3f23a4@googlegroups.com

: Wygląda na to, że JEDYNĄ RZECZĄ czym tablety
: "z górnej półki" różnią się od tabletów
: "dolnopółkowych" jest ODBLOKOWANA dolna
: granica regulacji jasności ekranu.

To chyba ja mam z najwyższej!!! ;)
Szkoda, że pojawił się niepojęty problem z ładowaniem.

Data: 2014-04-04 23:33:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Trybun" 533ea9d1$0$2377$65785112@news.neostrada.pl

Powinny mieć szerszy zakres regulacji,

I ja tak uważam.

a przeważnie jest tak że w nocy gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie to tablet wręcz oślepia,

OvermaX nie oślepia nigdy.

Monster oślepia, gdy świeci najjaśniej i Ace oślepiał,
gdy był ustawiony na najjaśniejsze świecnie. Ace nie
miał automagii regulacyjnej, co było uciążliwe.

natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

Data: 2014-04-10 11:54:36
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???

[...]

Nawet w nocy, gdy się obudzisz i sięgniesz po tablet?

natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

Pewnie masz włączoną automatyczna regulację jasności?, Wyłączenie tej funkcji i ręczne ustawienie może pomoc.

Data: 2014-04-11 15:41:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Trybun" 53466a5c$0$2368$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ace nawet w nocy nie miał czujnika światła. ;)
Overmax nie oślepia nigdy -- nawet w nocy, gdy Ace nie ma... ;)
Overmax nie oślepia mnie nigdy -- nawet w nocy, gdy obudzę się
i sięgnę po tablet.

Pierwsza rzecz, po która sięgnę -- to raczej okulary.
Bez okularów słabo widzę, a gdy zbudzę się, niemal nic
nie widzę -- być może dlatego, że rozgniatam oczy,
śpiąc na brzuchu. Mrużę oczy, ściągam kąciki do tyłu,
ruszam we wszystkie możliwe strony, sięgam po lupę,
o ile ją znajdę... ;)

Tablet ma to do siebie, że można 3 razy stuknąć, aby powiększyć.

Lewe oko widzi świetnie, ;) ale tylko przez 2 czy
3 sekundy -- później ucieka w bok, bo jest rozleniowione. ;)

Zanim moje prawe oko zacznie widzieć po przebudzeniu się,
mijają dłuuuugie minuty. Lewe nie zacznie chyba nigdy.

-=-

Ale w jednym moje oczy są dobre. :) W widzeniu ciemnym,
w szybkim adoptowaniu się do warunków oświetlenia itp.
Oczywiście nie jest to nocne widzenie jak u kota, nie
adoptuję szybko w ogóle -- dobrze i szybko jak na
człowieka.

Ja po prostu lubię być oślepiony. ;) Pojedynek szosowy to dla
mnie drobiazg. :) Nawet z TIRem obwieszonym świecidełkami jak
choinka. :)

Nadmiar światła to dla mnie drobiazg. :) Ale przez wiele lat
nosiłem ciemne okulary -- ponad 80% zaciemnienia stałego plus
rzekomo fotochromatyczność, której wg mnie nie było -- nie mierzyłem
tego żadnym miernikiem elektronicznym a oko jest słabym miernikiem.
Innymi słowy nie oskarżam optyczki o kłamstwo, ale stwierdzam, że
nie notowałem silniejszego zaciemnienia powodowanego światłem słonecznym.

natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu,  ekran jest za ciemny.

OvermaX zdecydowanie jest za ciemny.
Nawet w mieszkaniu jest za ciemny.

Pewnie masz włączoną automatyczna regulację jasności?,

Zazwyczaj tak -- zazwyczaj ciągnę na maxa.

Wyłączenie tej funkcji i ręczne ustawienie może pomoc.

Ale nie pomaga. On po prostu jest ciemny.
Na szczęście jest potrzebny głownie w mieszkaniu i w samochodzie.

Szkoda, że Solorz okazał się... [inwektywy mam zachować na
czas pisania odwołania do sądu... nie będę teraz marnował...
muszę odwołać się od skurwysyńskiego orzeczenia]

TABLETY = BUBLE ???