TABLETY = BUBLE ???

Data: 2014-04-03 08:43:52
Autor: Franc
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Wed, 2 Apr 2014 13:36:36 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

PYTANIE: wątpliwe że producenci o tym nie wiedzą - DLACZEGO swiadomie robią takie BUBLE?

Powtórzę się (pisałem już w innym wątku) ale co tam.

W domu mamy 3 sztuki tabletów:
- Pentagram Tab 7,6 - 2 sztuki
- Sony Xperia Tablet Z - 1 szt.

Pentagramy są dla dzieci i tutaj to g... wytrzymuje max 1,5h ciągłego
grania. Dzieciaki mają identyczne gry poinstalowane, WiFi wyłączone, staram
się ubijać wszytko co się da z pamięci. Tablety wzięte za 1 zł. z Orange. Dziwię się polityce producenta, że taki szit wypuścił na szerokie wody.
ZTCW do dużo ludzi kupowało ten sprzęt.
W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię. Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
problemu.

--
Franc

Data: 2014-04-03 09:40:37
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Franc nabazgrał(a):

W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

Modecomy, Gooclevery czy inne tanie tablety mają podobnie więc to chyba norma.

Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
problemu.

Porównanie tabletu za 200zł z takim za 2000zł ... super tojak porównać np. ford/kia/toyota z ferrari/maclaren/bantey  ... czemu moja kiah nie jedzie 300km/h..  więcej nie kupię kia ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 09:45:35
Autor: Franc
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Thu, 3 Apr 2014 09:40:37 +0200, Chris napisał(a):

[...]
Rozumiem Twój punkt widzenia, tylko tutaj jakby moje porównanie dotyczy
czasu pracy samego urządzenia. Nie porównuję jakości ekranów,
rozdzielczości, szybkości działania poszczególnych programów. Chodzi mi wyłącznie o czas pracy. Co więcej, Pentagramy to 7" a Sony to
10". Rozdzielczości też skrajne - Pentagram ma niską, Sony to FHD.

--
Franc

Data: 2014-04-03 10:24:19
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Franc nabazgrał(a):

[...]

Podejrzewam że jakość samej baterii też jest inna mimo xxxxx mAh w tych Chińskich nigdy nie dorównają firmowym, widać to po oryginałach do telefonów gdzie 2 czy 3 kronie mniejsza pojemność wystarczy na 2 x dłużej działania.
Tak samo pewnie inne elementy + dopracoany soft pod względem EKO ... gdzieś oprócz marketingu musi się brać ta cena za firmówkę.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 20:56:45
Autor: Pszemol
TABLETY = BUBLE ???
"Chris" <chris@mail.com> wrote in message news:lhj5rk$vct$1node1.news.atman.pl...
Franc nabazgrał(a):

[...]

Nikt nie kwestionuje tezy, że tablet za 2000zł będzie lepszy od tego za 200zł.
Jednak autor wątka *wszystkie* tablety uważa za buble bo miał do czynienia
jak dotąd tylko z takimi właśnie za 200zł i na tym sobie wyrobił opinię...
Nigdy sobie żadnego drogiego produktu Apple, Samsunga czy Sony nie kupi
więc nigdy nie pozna tabletów które bublami nie są i pracuje się z nimi dobrze.

Data: 2014-04-04 09:24:04
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Pszemol nabazgrał(a):

Nikt nie kwestionuje tezy, że tablet za 2000zł będzie lepszy od tego za 200zł.

Fakt ... zakrzyczał troszkę w tym poście :)

[...]

Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G a np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing za 900-1000 zł   gdzie tu sens ??

Fakt wypasy takie jak Air czy Z1/2 kosztują już 2 x tyle ale nie każdy potrzebuje najwyższej półki ..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 00:57:06
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
Chris:
|Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G Półtora kawałka za wałka? Chyba żartujesz...

A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa. Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

|np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
|za 900-1000 zł   gdzie tu sens ?? Jeżeli dają za przysłowiową złotówkę
 (abo na Internet i tak i tak mi potrzebny) więc...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W ogóle z tymi cenami to WYLUZUJCIE! POlskie społeczeństwo stacza się W NĘDZĘ!
Jak ktoś chce zrobić przyjemność swemu dziecku a nie ma co do garnka na codzień
 włożyć to już widzę jak poleci i kupi Galaxy Tab za półtoraka!

Data: 2014-04-04 10:00:49
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
yerine.ictimai@gmail.com nabazgrał(a):

Chris:
Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G
Półtora kawałka za wałka? Chyba żartujesz...

Jakiego wałka ?

A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

W 99% tabletów się nie da więc walisz głową w mur ...

np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
za 900-1000 zł   gdzie tu sens ??
Jeżeli dają za przysłowiową złotówkę
 (abo na Internet i tak i tak mi potrzebny) więc...

Bo polak to taka menda że za złotówkę chce Ferrari .. BO TAK KURWA !!!!

Nie stać to twój problem ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 02:22:10
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
Chris:
A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

| W 99% tabletów się nie da więc walisz głową w mur ...

A czemu - PRZYSPAWANE czy cuś?

|Bo polak to taka menda że za złotówkę chce Ferrari .. BO TAK KURWA !!!!

Oj, licz się ze słowami o POLAKACH!

| Nie stać to twój problem ... no i GIT! Co myślisz,
 że ktoś zacznie się ZAHAROWYWAĆ żeby się poONANIZOWAĆ drogim BUBLEM!

Data: 2014-04-04 11:45:34
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
[...]

Nie chce mi się z tobą gadać,  po pierwze nie krzysz a po drugie wrcaj do szkoły bo ferie się już skończyły ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-05 08:20:11
Autor: Pszemol
TABLETY = BUBLE ???
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote in message news:f5be9d1b-c323-4f06-8552-2458ed53210egooglegroups.com...
[...]

No ale to nie o to chodzi na ile kogo stać tylko o to, żeby nie potępiać całego
segmentu rynku w czambuł, że do kitu tablety i że nie trzymają na baterii,
skoro miało się do czynienia tylko z takimi za 200zł bo te za 2000zł są b. dobre.

Data: 2014-04-05 15:31:17
Autor: J.F.
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Sat, 5 Apr 2014 08:20:11 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

I ktoremus bateria dlugo trzyma ? Bo imo te za 2000 to maja duzo komponentow duzo pradu zracych.

J.

Data: 2014-04-05 08:41:54
Autor: Pszemol
TABLETY = BUBLE ???
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:pndmwupal414.pqnw9oxn8q1c.dlg40tude.net...
[...]

Czytałeś może wszystkie wypowiedzi w tym wątku?
Bo ja czytałem, i widziałem wypowiedzi ludzi mających tablety
z górnych pólek cenowych którzy na czas pracy na baterii nie
narzekali - pierwszy lepszy przykład: "Mam iPada 3 i nie znam
takiego problemu. Bateria wystarczała na 10 godzin użytkowania
(np. filmy). Teraz może troszkę mniej." - napisał Piotr Rezmer.
Moje doświadczenie z Kindlem Fire HD Amazona i Nexusem 7"
Asusa (poprzedniej generacji) jest podobne: nie ma na co narzekać.

Data: 2014-04-07 09:22:37
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Ja ostatnio cały dzień leżałem bo mnie choroba dopadła z tabletem, przeglądałem neta, chwila z gierką (Theme Park), oglądałem filmy z YT, coś tam sobie poczytałem i cały dzień minął a bateria dalej trzymała choć już na końcówce :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-03 09:42:44
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Franc nabazgrał(a):

Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
problemu.

Żeby nie było też mam Sony tylko S a bratu kupowałem Z1 i wiem jak działają (są warte swojej ceny).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-04 23:36:30
Autor: tixe
TABLETY = BUBLE ???
Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mlbn0iaooavf.fjsr5bpujze1.dlg40tude.net...
W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

Pentagram to dobra marka? nie wiedziałem, dla mnie to synonim barachła.
Tak jakbyś porównywał komfort Dacii Logan z Renault Captur

Data: 2014-04-05 21:04:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"tixe" 533f25e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl

Pentagram to dobra marka?

IMO zdecydowanie zła.

Data: 2014-04-07 09:23:18
Autor: Chris
TABLETY = BUBLE ???
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

"tixe" 533f25e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl
Pentagram to dobra marka?
IMO zdecydowanie zła.

Lepsza niż Overmax który naet tygodnia jest jest w stanie pochodzić :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-07 14:38:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Chris" lhtjp7$mov$1@node1.news.atman.pl

"tixe" 533f25e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl
Pentagram to dobra marka?
IMO zdecydowanie zła.

Lepsza niż Overmax który naet tygodnia jest jest w stanie pochodzić :)

Chodzi, ale nie ładuje akumulatora do 100%.
Jest ciemny -- ciemniejszy niż Monster.

Data: 2014-04-07 10:32:53
Autor: Franc
TABLETY = BUBLE ???
Dnia Fri, 4 Apr 2014 23:36:30 +0200, tixe napisał(a):

W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.
Pentagram to dobra marka? nie wiedziałem, dla mnie to synonim barachła.
Tak jakbyś porównywał komfort Dacii Logan z Renault Captur
Marka jak każda inna "budżetowa". Zobacz, że dla Twojego porównania jednym
i drugim autem dojedziesz do celu - jak zatankujesz.

W przypadku Pentagrama to tak nie działa. Nalejesz do pełna, ale daleko nie
zajedziesz. Jasne, to sprzęt z dolnej półki, ma kiepskie bebechy, wielkość
pamięci to śmiech na sali, ale niech podziała od 100% naładowania te 2-3
godziny w rękach użytkownika. To IMHO jego podstawowa funckja - ale to nie działa.

--
Franc

Data: 2014-04-07 14:42:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TABLETY = BUBLE ???

"Franc" 17ghhkth81f6n$.2ne4uoonhc1l.dlg@40tude.net

[...]

Do szpitala pod kroplówki. :)

Jasne, to sprzęt z dolnej półki, ma kiepskie bebechy,
wielkość pamięci to śmiech na sali, ale niech podziała
od 100% naładowania te 2-3 godziny w rękach użytkownika.

Monster wytrzymuje dłużej niż 3 godziny. ;)
Jeno jest gruby na prawie 15 mm.