TABLETY = BUBLE ???

Data: 2014-04-04 14:43:38
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???
W dniu 2014-04-02 22:36, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie
wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka
razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

Nie wszystkie, np. w moim Huawei slim s7 bateria średnio wytrzymuje 2-3 dni.

Data: 2014-04-05 10:47:53
Autor: yerine.ictimai
TABLETY = BUBLE ???
Trybun:
|Nie wszystkie, np. w moim Huawei slim s7 bateria średnio wytrzymuje 2-3
|dni.

A jaki ma wyświetlacz?
Jaką ma dolną granice regulacji jasności?
Ile mA prądu pobiera przy włączonym ekranie?

Data: 2014-04-10 11:56:14
Autor: Trybun
TABLETY = BUBLE ???
W dniu 2014-04-05 19:47, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
Trybun:
> [...]

A jaki ma wyświetlacz?
Jaką ma dolną granice regulacji jasności?
Ile mA prądu pobiera przy włączonym ekranie?

7", i niestety nie wiem jaką ma granicę regulacji, wiem tylko że w nocy jest stanowczo za jasno.
Mogę tylko podać w procentach - do 20% ogólnego zużycia prądu przez urządzenie.

I jeżeli by Cię interesowało - znalazłem w Google Play aplikacje która potrafi przyciemnić ekran do zera absolutnego. Aplikacja nazywa się Screen Filter:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.haxor&hl=pl

TABLETY = BUBLE ???