TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!

Data: 2009-11-14 03:26:48
Autor: Karol
TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!

Zobaczcie wy prosowieckie, warcholy i sbeckie odpady ludzkie, pstytutki
dziennikarskie i zdrajcy, jak pisza Polacy:

http://cogito.salon24.pl/137358,odzyskac-kor

 Na blogu osoby o pseudonimie Aleksander Scios, mozna zapoznac sie z
kapitalnie udokumentowanymi artykulami na tematy obecnej haniebnej,
zdradzieckiej polityki prowadzonej przez rzad esbeckiej marionetki Tuska
jak rowniez tekstami na temat najnowszej historii polski.

Osobiscie uwazam, ze na tej grupie osoby o nickach: pietrzykowski, cyc (rbert
big), boukun, hesk, vic, pulsar, tzva, lorn,andrzej adam filip, mkarwan (ten
to ewidentnie pracuje dla GW), pluto = j-23 itede), robert perejro-duperejro
kawcki to platni prowokatorzy z ktorymi nie powinno sie dyskutowac. Za antypolski spam ktory tu uprawiaja, powinni poniesc dotkliwa kare.

W kazdym razie, osoby ktore czuja sie Polakami, powinny zrobic z nimi
porzadek, a nie dyskutowac z lajdactwem.

Data: 2009-11-13 22:05:57
Autor: Tzva Adonai
On 14 Lis, 04:26, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Osobiscie uwazam, ze na tej grupie osoby o nickach: pietrzykowski, cyc (rbert
big), boukun, hesk, vic, pulsar, tzva, lorn,andrzej adam filip, mkarwan (ten

Zupełnie nie rozumiem, co ja robię w tym zestawieniu...

Data: 2009-11-14 11:54:42
Autor: cirrus
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:284d7890-2136-46a4-9729-27839cfde2e3s15g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Spytaj zestawieniowego kretyna.

--
stevep

Data: 2009-11-14 05:27:57
Autor: awe

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdl81o$gju$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
slusznie, tak trzymac
awe

Data: 2009-11-14 07:56:52
Autor: pluton
TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!
W kazdym razie, osoby ktore czuja sie Polakami, powinny zrobic z nimi
porzadek, a nie dyskutowac z lajdactwem.

Ty sie pewnie czujesz murzynem z Gabonu, bo jakos nie widze, zebys lecial
robic porzadek.

Nullification

Data: 2009-11-14 07:57:36
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
[...]

Karolu, tu jest grupa dyskusyjna, a więc dyskutować należy z każdym.

Data: 2009-11-17 09:36:03
Autor: iaforek
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> porzadek, a nie dyskutowac z lajdactwem.

Karolu, tu jest grupa dyskusyjna, a więc dyskutować należy z każdym.

Jadrys, można dysutować ale na pewnym poziomie. Sam jestem pozytywnie zaskoczony, że można normalnie porozmawiać z socjalistą-linuksiarzem ;) Do tego, przyszło mi się z Tobą kilkakrotnie zgodzić! :] Więc można dyskutować :) Co zaś do powyższej listy, to mniej więcej, pokrywa się z moimi spostrzeżeniami o "kulturze" dyskutantów.
Poza tym, uderz w stół, a nożyce się odezwą. Zobacz, kto i co odpowiedział w tym wątku. Wszystko jasne ;) --
iaforek

Data: 2009-11-14 09:31:32
Autor: cyc
TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Zastanawialem sie jak odpisac na Twoj post , czy wyluszczyc Ci prawde o Tobie w spsob jaki sam proponujesz , znaczy rownie chamski , znaczy czytelny dla Ciebie ? , spokojnie wytlumaczyc Ci , ze sie mylisz , czy po prostu Cie zignorowac jak plywajace w szambie gowno ? .
Postanowilem , ze obiore ta ostatnia forme dezaprobaty .

cyc

Data: 2009-11-16 02:03:56
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Ty się dobrze czujesz? :> Najlepiej być i czuć się Polakiem za granicą... :> Żałosny jesteś. :> Powinno się Wam ograniczyć prawo głosu. Wyjechałeś z własnej woli, więc zamilcz. Heh, ale Ty pajacować musisz :>

Data: 2009-11-16 17:05:16
Autor: Roger Perejro
[...]

Dostosowując się do twojego poziomu, powiem krótko: spierdalaj zomowska mendo.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!