TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!

Data: 2009-11-14 07:57:36
Autor: Jadrys
TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!
 Karol pisze:
Zobaczcie wy prosowieckie, warcholy i sbeckie odpady ludzkie, pstytutki
dziennikarskie i zdrajcy, jak pisza Polacy:

http://cogito.salon24.pl/137358,odzyskac-kor

 Na blogu osoby o pseudonimie Aleksander Scios, mozna zapoznac sie z
kapitalnie udokumentowanymi artykulami na tematy obecnej haniebnej,
zdradzieckiej polityki prowadzonej przez rzad esbeckiej marionetki Tuska
jak rowniez tekstami na temat najnowszej historii polski.

Osobiscie uwazam, ze na tej grupie osoby o nickach: pietrzykowski, cyc (rbert
big), boukun, hesk, vic, pulsar, tzva, lorn,andrzej adam filip, mkarwan (ten
to ewidentnie pracuje dla GW), pluto = j-23 itede), robert perejro-duperejro
kawcki to platni prowokatorzy z ktorymi nie powinno sie dyskutowac. Za antypolski spam ktory tu uprawiaja, powinni poniesc dotkliwa kare.

W kazdym razie, osoby ktore czuja sie Polakami, powinny zrobic z nimi
porzadek, a nie dyskutowac z lajdactwem.

Karolu, tu jest grupa dyskusyjna, a więc dyskutować należy z każdym.

Data: 2009-11-17 09:36:03
Autor: iaforek
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> porzadek, a nie dyskutowac z lajdactwem.

Karolu, tu jest grupa dyskusyjna, a więc dyskutować należy z każdym.

Jadrys, można dysutować ale na pewnym poziomie. Sam jestem pozytywnie zaskoczony, że można normalnie porozmawiać z socjalistą-linuksiarzem ;) Do tego, przyszło mi się z Tobą kilkakrotnie zgodzić! :] Więc można dyskutować :) Co zaś do powyższej listy, to mniej więcej, pokrywa się z moimi spostrzeżeniami o "kulturze" dyskutantów.
Poza tym, uderz w stół, a nożyce się odezwą. Zobacz, kto i co odpowiedział w tym wątku. Wszystko jasne ;) --
iaforek

--

TAK PISZE CZLOWIEK KTORY JEST POLAKIEM !!