TAK, Platformusi! - 900 PIELEGNIAREK PROTESUJE OD 2 TYGODNI !!!

Data: 2010-02-19 14:40:38
Autor: JC
TAK, Platformusi! - 900 PIELEGNIAREK PROTESUJE OD 2 TYGODNI !!!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hlm1t4$bbh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zenujace to jest!

Wczoraj w Wiadomosciach dowiedzialem sie, ze 900 pielegniarek
prowadzi protest glodowy!

A mam przypomniec jak to bylo, gdy PiS byl u wladzy i doszlo do protestu
pielegniarek? Mam przypomniec slynne miasteczko namiotowe?

Przypomne ja:

"Nie zjedzenie kolacji przez TE PANIE nie jest jeszcze glodówka" - J. Kaczynski.

JC

TAK, Platformusi! - 900 PIELEGNIAREK PROTESUJE OD 2 TYGODNI !!!